Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Zelené stezky Greenways
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Portfolio projektů – firma sobě Odborná skupina pro optimalizaci a predikci projektů Pavel Pivoňka 25. srpna
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
CSR interní kampaň.
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
KSLP - ČESKÁ SPOLEČNOST PRO ZAMĚSTNANECKOU PARTICIPACI, O.S.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Co je to: podnikové řízení?
Sektorové dohody Ing. Zdeněk Liška generální ředitel Svazu průmyslu a dopravy České republiky.
Workshop ke konceptu společenské odpovědnosti firem - CSR - Klára Tichá partner rozvojového partnerství Equal Aspra, a.s. Moderní formy péče o zaměstnance.
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
PARTNERSTVÍ… … s kým… …a proč vlastně???. Národní knihovna & BUDVAR Česká televize: Kniha mého srdce SKANSKA & SKIP Český rozhlas Leonardo BIBLIO & české.
Firemní kultura - změna motivační strategie
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Společenská odpovědnost organizací
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Oskarovy Flexibilní Benefity. Čeho chceme dosáhnout? Dlouhodobé plnění firemních cílů Jaké schopnosti k tomu potřebujeme? Schopnost oslovit, zaměstnat.
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
1 Projekt Brno-Zdravé město. 2 Cíl zlepšení zdraví a kvality života obyvatel podpora udržitelného rozvoje Projekt Zdravé město Zásady mezioborová spolupráce.
MA-G 21 Konference pro podnikatelský sektor Náměšť nad Oslavou 15. října 2012 Petr Holý.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Strategický plán města Vodňany Setkání představitelů partnerských měst na téma plánování rozvoje Vodňany
Rozvojová spolupráce Města Litoměřice Únor 2011 – komise ZM ustanovila Řídící/ pracovní skupinu pro fair trade. Duben 2011 – začal mezinárodní.
MONDRAGON Cooperative Corporation (MCC) Příklad z dobré praxe - Best practice Červen 2015.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Celková odměna a její komunikace
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Společenská odpovědnost a školy
Společenská odpovědnost firem
„Jsme rovnocenní partneři“
Společensky odpovědné podnikání
Individuální dárcovství
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Česká národní koalice pro digitální pracovní místa
Pomáháme vaší firmě inovovat a růst
Flexi Work Komerční banka, a.s. Martina Maričová, Human Resources
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
FIREMNÍ ŠKOLKA OSKÁREK, FIREMNÍ DOBROVOLNICTVÍ
Enterprise Europe Network: Výsledky a příprava období 2022+
Transkript prezentace:

Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 2 PŘÍMÁ PODPORA DVOU Z KLÍČOVÝCH STRATEGIÍ NAŠE HODNOTY NÁŠ DLOUHODOBÝ CÍL NAŠE POSLÁNÍ Naše poslání, cíle a kultura… které si definovali sami zaměstnanci.

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 3 Klíčové nástroje pro „ŽIVÉ CR“ Cíl: CR není aktivitou CR oddělení, je součástí každého zaměstnance a každé aktivity, kterou se dovnitř i navenek prezentujeme Zapojení zaměstnanců Podpora a zapojení TOP managementu Integrace CR do komerčních aktivit Zapojení klíčových externích partnerů

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 4 1. Zapojení zaměstnanců Pro to, aby zaměstnanci CR akceptovali a chovali se tak je duležité: Pochopení CR – „překlad“ z ezoterické sofistikované roviny do „lidské řeči“ – srozumitelná komunikace Příklady z každodenního života –Nabídnout několik příkladů, jak se snadno a zcela přirozeně chovat „společensky odpovědně“ Využití hodnot, které si lidé sami vybrali –Logické propojení chování a kultury se společenskou odpovědností Vzor v manažerovi –Příklad v přímém nadřízeném, který podporuje chování ve svém týmu Symbol pro naše tři pilíře. Symbolika i v ceně „Pštrosa“ za největší přínos Nadaci Vodafone

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 5 INTERNÍ CR KAMPAŇ, SRPEN 2007

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 6 2. Zapojení TOP managementu PODPORA NAPŘÍČ FIRMOU – podpora charitativních a jiných společensky odpovědných aktivit ulehčuje realizaci projektů a neustálé „oživování ducha CR“ ZAPOJENÍ DO KONKRÉTNÍCH AKTIVIT –Interně – do interních eventů a komunikace –Externě – medializace, spolupráce s PR oddělením Top management Vodafonu (Záchranná stanice živočichů, Chrudim–Pasíčka) Generální ředitel Grahame Maher (Týden Mobility, VF live! obsah zdarma – jízdní řády)

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 7 3. Začlenění do komerčních aktivit FÉROVÉ PODNIKÁNÍ – souvisí s posláním – bořit nesmyslné pravidla pro zákazníky a komunikovat férově, bez triků, háčků a závazků PROPOJENÍ S KOMUNIKACEMI –Využití technologií na pomoc potřebným –Recyklace starých mobilních telefonů –Týden mobility-zdarma jízdní řády na VF live! MilwardBrown, Únor 2007: Nejodpovědnější mobilní operátor v zákaznické komunikaci.

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 8 4. Zapojení klíčových externích partnerů MEDIA – proaktivní komunikace všech aktivit; – zapojení do CR soutěží, anket; – vytváření povědomí + hrdosti zaměstnanců; NEZISKOVÉ ORGANIZACE – Otevření komunikačního kanálů a interakce; – Spolupráce s NGO sektorem, workshopy; REGULAČNÍ ORGÁNY A SDRUŽENÍ –Spolupráce na tripartitní úrovni; –Tvorba trendů mobilního trhu atd.

Společenská odpovědnost ve Vodafonu Přemysl Filip 9 Chceme: aby zaměstnance u nás bavilo pracovat. abychom byli magnetem i pro nové. být vnímáni jako výjimečná firma, která má srdce. být dobrý soused pro své okolí. A proč to všechno ?

Díky za pozornost. Více na: