NA PÍSKOVIŠTI JSME BÝVALI NEJKREATIVNĚJŠÍ Robert Haas.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace pro rodiče a uživatele Internetu © PaedDr. Miloslav Psota, 2012.
Advertisements

Interpretační cvičení Historický seminář 4. ročník gymnázia
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Realitní kancelář Kuk Zadavatel: Ing. Ivana Němečková Student: Kristýna Lejsková Obor na třída: L/51 Podnikání, P2 Školní rok: 2012/2013.
GE Capital Bank eBilling z pohledu banky David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví.
Propagace a reklama na facebooku
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
Počítače a marketing ve venkovském cestovním ruchu Počítačový kurz Lektor: Ing. Marta Kočková.
JEDI KNIGHT ™ JEDI ACADEMY ™ FAST & EASY ™ Licencováno na LucasArts 2003.FAST & EASY je obchodní známka uživatele Rodian.
Open Access Week v ČR Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO Otevřený přístup k vědeckým informacím v EU a ČR, TC AV ČR
Vertikální cílení online kampaní…
INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Studentské sdružení Jiří Hošek & Martin Haltmar IČO:
Diversity Management Sztarovics Robert „Od teorie k praxi – úspěšné příběhy“ Equal / 2007.
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Úloha informačních technologií ve státní správě Robert Hernady Senior Systems Engineer Microsoft.
Radek Pavlíček, duben 2010 Aktuální trendy v přístupnosti.
Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.
Mgr. Iveta Krejčí, ZŠ Olomouc, Zeyerova 28
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
1 K čemu ještě 8. návyk S.R. Covey „Od efektivnosti k velikosti, vyjímečnosti“ Obsah: 1.Proč 8. návyk 2.Rámcové objasnění 8. návyku 3.Úloha leadership.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Základní služby Internetu
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Zpracovala: Hana Májková 1. stupeň ZŠ 5. ročník
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Vznik sociálního podniku
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Webový design Web zábavního areálu - akvapark Barbora Chumlenová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Zařazení, charakteristika a znaky fejetonu
Tvoříme prezentace v programu PowerPoint 2007
Finanční arbitr - informace o činnosti, informační spolupráce s Bezpečnostním výborem SBK V Praze dne Dr. Ing. František Klufa Finanční arbitr.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
IBM Global Services Ing. Stanislav Bíža, Senior IT Architect, CISA © 2005 IBM Corporation Rizika napadení webových aplikací Konference ISSS 2005 Title.
1 © AGIT AB MEDSOFT března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
INTERNET INFORMATIKA 5. TŘÍDA. Internet si volně můžeme vyložit jako sít, která vzájemně propojuje počítače po celém světě. Někdy se také internet označuje.
Úvodní informace Informatika pro ekonomy II LS 2007/2008.
Jsme kreativní knihovna? Míla Linc. Kreativita Tvořivost neboli kreativita (z lat. creo = tvořím), či invence, je zvláštní soubor schopností, které umožňují.
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Sweet Home 3D Import 3D objektů.
PR (nejen) v bance 26. února 2008, TopSeC ESF MUNI, Brno.
ZÁKLADNÍ DISPOZIČNÍ PRINCIPY NAVRHOVÁNÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Úvodní informace Informatika v agrobyznysu LS 2011/2012.
O malé i velké dětičky, se postarají naše. Jsme Tetičky a už 8 let pomáháme vytvořit úsměv na dětských tvářích. Baví nás pořádat dětské oslavy, programy.
Analýza volných pracovních míst a sil Nabídka pracovních sil pro nedostatkové profese v Rakousku.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Alternativní škola Institut pro podporu inovativního vzdělávání.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Vysoká škola technická a ekonomická
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Management Tvorba prezentací ppt.
Atraktivní zaměstnavatel
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

NA PÍSKOVIŠTI JSME BÝVALI NEJKREATIVNĚJŠÍ Robert Haas

slide 2

slide 3

JAK VYPADÁ VESMÍR?

HRANICE MEZI KREATIVITOU A FUNKČNOSTÍ NEEXISTUJE slide 6

„FORMA VŽDY NÁSLEDUJE FUNKCI“

FORMA I FUNKCE SPOLEČNĚ NÁSLEDUJÍ VIZI NEBO KONKRÉTNÍ CÍL slide 8

KREATIVITA ≠ GRAFIKA slide 9

KREATIVITA ≠ ZÁBAVNÉ, ALE NESERIÓZNÍ slide 10

JE MOŽNÉ ŘEŠIT KREATIVNĚ PREZENTACI BANKY, ENERGETICKÉ SPOLEČNOSTI NEBO MARGARÍNŮ? slide 11

slide 12

TVORBA WEBU ČI KAMPANĚ NÁS MŮŽE BAVIT – AGENTURU I KLIENTA slide 13

JAK VYPADÁ JEDNA Z NEJEMOTIVNĚJŠÍCH STRÁNEK NA INTERNETU? slide 14

slide 15

K ČEMU JE VŮBEC KREATIVITA DOBRÁ? slide 16

KREATIVITA  VĚTŠÍ ZÁBAVA PRO TVŮRCE I ZADAVATELE  ODLIŠENÍ  ZAUJETÍ  ÚSPĚCH slide 17

slide 18

slide 23

slide 24

INOVATIVNÍ PŘÍSTUP KE ZDÁNLIVĚ MÉNĚ ZÁBAVNÝM TÉMATŮM slide 25

slide 26

slide 27

ZA HRANICEMI LEŽÍ INSPIRACE slide 28

slide 29

slide 30

slide 31

KREATIVNÍ MŮŽEME BÝT VŠICHNI DĚKUJI ZA POZORNOST