Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006."— Transkript prezentace:

1 Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006

2 Přehled témat Co si představit pod pojmem kategorizace internetu ? Jsou současné výstupy NetMonitoru přehledné ? Jak se v nich orientují klienti ? V čem spočívají přednosti změny výstupů dat NetMonitoru tedy členění webů dle oborů? Komu kategorizace přinese výhody ? Jaké zkušenosti má Unie vydavatelů s kategorizací tiskových médií ? (Unie vydavatelů – PhDr. Jan Pochman) Zkušenosti kategorizace webů ze zahraničí, nástin možné realizace (Mediaresearch- Dan Švanda) AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006

3 Co to je kategorizace internetu ? dělení online médií dle svého zaměření, obsahu ( portály, weby s oborovou tématikou, zpravodajské weby, blogy atd..) AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006

4 Současné výstupy NetMonitoru Jednoduchý seznam médií řazený dle abecedy (možnost základního filtrování dle NEJ) Není možnost jakékoliv selekce Nepřehledné pro uživatele (klienty, média) –klient nemá možnost vyhledat médium dle konkrétního obsahu – nemožnost cílení Prezentace výstupů v odborných časopisech AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006 Současná prezentace výsledků měření návštěvnosti českého internetu je pro potřeby uživatelů nedostačující

5 AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006

6 Význam a přínos kategorizace výrazné zpřehlednění výstupů měření tj. –výběr médií z konkrétních skupin –média budou mít možnost sledovat vývoj konkurenčních medií –vyšší přínos pro klienty sjednocení – unifikace výstupů s interním členěním (serverů) mediálních agentur potenciálně vyšší reklamní příjmy pro celý internet určitá návaznost na připravovaný monitoring inzerce AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006

7 Pro koho má kategorizace význam ? Pro celý český internet !! AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006


Stáhnout ppt "Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google