M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: 1.10.2012 ICT2/1/3/10.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
WINDOWS. Po spuštění se objeví pracovní plocha. Pracovní plocha – má barvu, kterou můžeme měnit. Můžeme na ni dát i obrázek.
PROSTŘEDÍ POČÍTAČE. ikony aplikací (programů) složka soubor pracovní plocha hlavní panel nabídka STARTspuštěné aplikace oznamovací oblast.
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_13.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Zapínáme PC. Spouštíme aplikace pomocí kláves.
Lupa Tlačítko Lupa umožňuje zvětšit část obrázku. Klepněte na tlačítko Lupa a vyberte úroveň přiblížení pod panelem nástrojů. V obrázku se lze pohybovat.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
MALOVÁNÍ.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Na hlavním panelu najdeme nejdůležitější tlačítko v počítači – START. Pomocí nabídky START spouštíme programy, aplikace a hry, spravujeme a vypínáme.
Malování – popis programu
Malování.
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Malování Microsoft Word Tento počítač (Počítač)
Základní pojmy v informatice –II.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_09.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pracovní prostředí počítače
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/6.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Tabulky v Microsoft Excel Vypracovala: Mgr. Drahoslava Drábková Dne: ICT2/1/3/15.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/17.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
Barvy VY_32_INOVACE_GR_788. BARVY Barva popředí a pozadí - jejich nastavení Barva popředí a pozadí slouží k nastavení barev nástrojů, které ji používají.
Kreslicí nástroje VY_32_INOVACE_GR_786. KRESLICÍ NÁSTROJE 1. Plechovka - slouží k vyplňování výběru barvou nebo vzorkem. Nastavení: Režim - standardně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Pracovní prostředí počítače
Informační a komunikační technologie
Tvorba vlastní pohlednice
Malování - nástroje grafického editoru
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
(nabídka kreslících nástrojů)
Malování - uložení a otevření obrázku
Autor výukového materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková
Transkript prezentace:

M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10

SPUŠTĚNÍ PROGRAMU MALOVÁNÍ  Spustíme program START – příslušenství – malování.  Program malování je jednoduchý, hned určitě budete malovat, mnoho funkcí ovládáme z interaktivní tabule.  Seznámíme se s nabídkou a panelem nástrojů.

M ALOVÁNÍ – PANEL NÁSTROJŮ  Panel nástrojů – najdeme vlevo od kreslicí plochy.  Zastavením myší nad ikonou se zobrazí název.  Nástroj označíme.  tužku, gumu, plechovku …

B ARVY  Na liště vlevo otevřeme - nástroje - barvy.  Vybereme potřebnou barvu.  Vybarvení plochy použijeme plechovku.  Pokud se nám obrázek nepovedl, můžeme použít šipku – krok zpět.  Program Malování nám umožňuje tři kroky zpět.

ÚKOLY:  Nakresli domeček, plot, květinky, sluníčko, mráčky. (využijeme kreslení, k vybarvení plechovku a sprej).  Nakresli libovolný obrázek: skládejte přes sebe čtverce nebo obdélníky a potom je vybarvěte. (z nástrojů vybereme obdélníky, elipsy, plechovku.)

ÚKOLY :  Nakreslete čelní stranu vašeho domu se všemi okny i dveře. Vybarvěte ji barvami podle skutečnosti. (využijeme kreslení rovných čar, k vybarvení plechovku, sprej)  Obrázky ukládej do své složky.  Svoji práci si ohodnoť v programu Malování např. kytička, blesky,