Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012
Globální skutečnosti a diskontinuity Finanční trh z části nekontrolovatelný, daňové ráje a stínový finanční systém Pokles cen realit, ztráty bank ze spekulativních půjček, zadluženost a nesolventnost firem Nečinnost manažerů a vládních elit
Globalizace - fenomén doby Těsnější integrace zemí, způsobena enormním snížením nákladů na dopravu a komunikaci a odstraněním bariér pro pohyb zboží, služeb, kapitálu a pracovních sil
Lidský faktor Rozhodující faktor úspěchu-kvalita lidských zdrojů jako součást hodnoty firmy Faktory manažerské práce-komplexnost problémů, dynamika změn, rostoucí neurčitost a riziko Změna stylu manažerské práce-pozice kouče, vizionáře, vlastní řízení do pozice leadership, otevřenější a osobnější kontakt, nová podniková kultura se společně vnímanými cíli
Internetový marketing Realizace marketingových činností komplexně a efektivně Virální marketing-sociální sítě-fenomén online marketingu Marketing ve vyhledávačích SEM Multimediálnost
Zákazník Akcent na analýzu zákazníka CRM a zisk generovaný zákazníkem Celoživotní hodnota zákazníka CLV Diskontně orientovaný zákazník Zvýšení exaktnosti rozhodování při realizaci marketingových aktivit
Závěr Tržní prostředí s vysokou přidanou hodnotou Marketing se stává více osobní a vyžaduje personalizované přístupy Interkulturální marketing a koncepce kulturní zpřízněnosti Nárůst dostupných komunikačních kanálů, e- mailing, sms marketing,video marketing, sociální sítě Virtualizace a digitalizace značek - ebranding
Závěr Marketingový přístup – vytváření maximální hodnoty pro firemní partnery – stakeholders – zákazníci, zaměstnanci, management, akcionáři
Závěr Investice firem do produktových inovací a služeb s přidanou hodnotou Snižování nákladů-přesun do dodavatelského řetězce Zdroj úspor a agility v procesech a IT systémech