Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Analýza zdrojů a schopností organizace
Procesy Informační proces
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Systémové pojetí manažerské práce
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
Strategie podniku v globálním světě
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Informační systémy podnikové systémy CRM
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Ekonomika informačních systémů
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Evaluace inovací Prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Prosperita organizace
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
8. Marketing.
Evropská unie - fungování JVT volný pohyb zboží volný pohyb služeb volný pohyb kapitálu volný pohyb osob +………politiky? mobilita ochrana duševního vlastnictví.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Osobní management – modul č.4
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Lidé, procesy, partnerství
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ekonomika malých a středních podniků
Sytémová integrace Ing. Jiří Šilhán.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Lidé, procesy, partnerství
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012

Globální skutečnosti a diskontinuity Finanční trh z části nekontrolovatelný, daňové ráje a stínový finanční systém Pokles cen realit, ztráty bank ze spekulativních půjček, zadluženost a nesolventnost firem Nečinnost manažerů a vládních elit

Globalizace - fenomén doby Těsnější integrace zemí, způsobena enormním snížením nákladů na dopravu a komunikaci a odstraněním bariér pro pohyb zboží, služeb, kapitálu a pracovních sil

Lidský faktor Rozhodující faktor úspěchu-kvalita lidských zdrojů jako součást hodnoty firmy Faktory manažerské práce-komplexnost problémů, dynamika změn, rostoucí neurčitost a riziko Změna stylu manažerské práce-pozice kouče, vizionáře, vlastní řízení do pozice leadership, otevřenější a osobnější kontakt, nová podniková kultura se společně vnímanými cíli

Internetový marketing Realizace marketingových činností komplexně a efektivně Virální marketing-sociální sítě-fenomén online marketingu Marketing ve vyhledávačích SEM Multimediálnost

Zákazník Akcent na analýzu zákazníka CRM a zisk generovaný zákazníkem Celoživotní hodnota zákazníka CLV Diskontně orientovaný zákazník Zvýšení exaktnosti rozhodování při realizaci marketingových aktivit

Závěr Tržní prostředí s vysokou přidanou hodnotou Marketing se stává více osobní a vyžaduje personalizované přístupy Interkulturální marketing a koncepce kulturní zpřízněnosti Nárůst dostupných komunikačních kanálů, e- mailing, sms marketing,video marketing, sociální sítě Virtualizace a digitalizace značek - ebranding

Závěr Marketingový přístup – vytváření maximální hodnoty pro firemní partnery – stakeholders – zákazníci, zaměstnanci, management, akcionáři

Závěr Investice firem do produktových inovací a služeb s přidanou hodnotou Snižování nákladů-přesun do dodavatelského řetězce Zdroj úspor a agility v procesech a IT systémech