21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
El Chorro „Lezcova zima v teple“.
Advertisements

„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Efektivní obchodní portál
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Integrace mobilních plateb ve veřejné dopravě Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou 20. – 22. května 2013 RNDr. Jan Kotík Jednatel ČSAD SVT Praha,
NedRailways Známe svého cestujícího? Petr Moravec.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Martin Král POSTA - V. Workshop Univerzita Pardubice Národní Technologická platforma interoperabilita železniční infrastruktury.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
CK – činnosti touroperátora
Integrovaný dopravní systém
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Přepravní výkony na železniční síti ČR v roce 2010 Ing. Richard Baxa.
Vize spolupráce s regiony
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Doprava.
Přepravní výkony na železniční síti ČR v roce 2011 Ing. Richard Baxa.
EXPORTNÍ GARANČNÍ A POJIŠŤOVACÍ SPOLEČNOST, a. s. TISKOVÁ KONFERENCE EGAP 31. ledna 2005.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
České dráhy se musí transformovat…
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
úvod pojetí a obsah marketingu
Zásobování plynem jako součást energetické bezpečnosti ČR 27. listopadu 2014, Žofínské Fórum.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Dopravní síť České Republiky
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Ohlédnutí za konferencí. 3. ročník konference – základní informace více než 18 měsíců příprav náklady cca 2,5 mil. Kč více než 300 účastníků ( z toho.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
KOMPLEXNÍ ENERGETICKÁ ŘEŠENÍ PRO VŠECHNY
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Tvorba marketingového mixu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Sankce za odřeknutí a nevyužití kapacity
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Vybrané právní aspekty podnikání v digitálním věku
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Cenové strategie.
Informační kříž Metoda firmy IBM Poprvé publikována v roce 1981
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Rychlá spojení Příprava pilotních projektů
Průběžné výsledky přípravy VRT
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Autobusy na zavolání v Libereckém kraji
Transkript prezentace:

21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006

1.Co nabízíme? 2.Čeho jsme dosáhli? 3.Jak jsme toho dosáhli? 4.Jak nás vnímá široká veřejnost? Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006

 Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost? 17/02/2006 High-speed rail services

Vysokorychlostní vlaky Talgo 200 Madrid-Málaga (12 vlaků denně) leden 93 AVE dlouhá vzdálenost Madrid - Sevilla (40 vlaků denně) duben /02/2006 High-speed rail services AVE dlouhá vzdálenost Madrid- Zaragoza/Lleida/Huesca (16/18 vlaků denně) říjen 2003 / únor 2005 říjen 1992 AV střední vzdálenost Madrid-Puertollano (26 vlaků denně) prosinec 2005 AV střední vzdálenost Córdoba-Sevilla (16 vlaků denně)

17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

Nárust osobní přepravy v letech 1992 – 2005 na dlouhých a středních tratích (údaje jsou v tisících) +318% 17/02/2006 High-speed rail services

Spokojenost zákazníků na dlouhých a středních tratích a Talgo 200 procento spokojených a velmi spokojených zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services

Záruka dochvilnosti za období od do Počet vlaků: celkem: zpožděných:: Počet cestujících: celkem: zpožděných: Obrat (mil.Euro): celkem: refundováno: O.25% O.23% Dochvilnost vlaků AVE 17/02/2006 High-speed rail services

17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

Hlavní obchodní strategie  Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky  Neustálé monitorování objemu přepravy  Jasný cenový systém  Doplňkové služby  Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, …  Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, …  Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům:  Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum...  Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky  Neustálé monitorování objemu přepravy  Jasný cenový systém  Doplňkové služby  Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, …  Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, …  Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům:  Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum... 17/02/2006 High-speed rail services

Hlavní obchodní strategie  Závazek dochvilnosti: AVE záruka  “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům  Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů  Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí  důkladná znalost zákazníků  Závazek dochvilnosti: AVE záruka  “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům  Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů  Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí  důkladná znalost zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services

Management dodavatelů  Ve spolupráci s našimi hlavními dodavateli:  Údržba vozového parku  Služby na palubě  Služby ve stanicích  Infrastruktura 17/02/2006 High-speed rail services

17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

Hodnocení AVE širokou veřejností Obyvatelé v oblasti koridoru Velmi dobré 40,4% Dobré 57,6% Špatné 0,0% Neutrální 2,0% Obyvatelé mimo koridor Velmi dobré 35,4% Dobré 63,9% Neutrální 0,7% Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December /02/2006 High-speed rail services

Hodnocení AVE a letecké dopravy španělskou veřejností Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December /02/2006 High-speed rail services