Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NedRailways Známe svého cestujícího? Petr Moravec.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NedRailways Známe svého cestujícího? Petr Moravec."— Transkript prezentace:

1 NedRailways Známe svého cestujícího? Petr Moravec

2 Čím pojedu? Náklady, jízdní doba Pohodlí, bezpečnost Dostupnost, pružnost Racionální úvahy Reklama, očekávání Doplňkové služby Cenové podbízení Motivační impulsy

3 Náklady vs. cenový rozsah Náklady = cena PHM Můj čas se nepočítá Při řízení si odpočinu Mýty a omyly Off-peak slevy Skupinové bonusy Kupónové jízdenky Příležitosti

4 Kde koupím jízdenku? POKLADNA Zvykové právo Lidský kontakt Dodatečné informace Bariéry Zjednodušit Časově rozlišit Skupinově zvýhodnit Příležitosti

5 Kolik za ní zaplatím? Složitost tarifu Nesnadnost orientace Potenciální chybovost Bariéry Zjednodušit Časově rozlišit Skupinově zvýhodnit Příležitosti

6 Jak dlouho pojedu? Poloha stanic Stav infrastruktury Radiální trajektorie Bariéry Rozšíření tangenciál Spolupráce dopravců Intermodální vazby Příležitosti

7 Kdy mi to jede? Nedostatečná propustnost Nedostatek vozů Technokratický přístup Bariéry Pravidelné intervaly Jednodušší komunikace Nezahušťovat, zvětšovat Příležitosti

8 Jak se dostanu na nádraží? Rigidita plánování Málo parkovacích míst Nedostatek přípojů Bariéry Přerozdělení tržeb Změna oběhů vozidel Pružné spoje Příležitosti 15% vlaků obslouženo 95% vlaků obslouženo

9 Neukradnou mi tam kolo? Čí je zákazník? Čí je pozemek? Kdo bude investovat? Bariéry Bezobslužný provoz Zdroj dodatečných příjmů Přenositelnost řešení Příležitosti

10 Nebudu se tam bát? Stanice sama nevydělává Rozpočet na údržbu klesá Vandalismus jen kvete Bariéry Developerská činnost Zdroj zákazníků Centrum událostí Příležitosti

11 Nebude mě tam někdo obtěžovat? Území „nikoho“ Nepořádek plodí nepořádek Komu to vlastně vadí? Bariéry Manažer stanice Staniční poplatky Ochran(k)a cestujících Příležitosti

12 Najdu správné nástupiště? Technický stav Dopravní priorita Cestující je jen hmota Bariéry Prioritní nástupiště Příplatky za sloty Výtahy, eskalátory Příležitosti

13 Bude cesta pohodlná? Osobní „bublina“ Unifikace Využitelnost Bariéry Variabilita Standardizace řazení Příplatek za soukromí Příležitosti

14 A bezpečná? Mediální atraktivita Stav přejezdů Nekázeň cestujících Bariéry Komunikace statistiky Statut veřejného činitele Osvěta a dohled Příležitosti Počet smrtelných nehod na 100 mil oskm Moto PěšíKoloAuto Bus Loď Letadlo Vlak

15 Stihnu přestoupit? Autonomie objednatelů Stav objektů Roztříštěnost vlastnictví Bariéry Multimodální objednávka Zhodnocení cizího majetku Souběžný pronájem Příležitosti

16 Co budu dělat při zpoždění? Autonomie dopravců Omezené infokanály Nechuť ke spolupráci Bariéry Informační povinnost Clearing/platforma Zákaznický dispečink Příležitosti

17 Zavést jednotný celostátní průzkum spokojenosti cestujících Celková spokojenost ve stanicích ve vozidlech v členění podle účelu cesty typu cestujícího a v kategoriích (min.) osobní bezpečnost pohodlí a čistota chování personálu poměr cena výkon... dostupnostrychlostspolehlivostnávaznost

18 Použít jeho metodiku při hodnocení nabídek

19 Výsledky průzkumů smluvně navázat na bonusový systém


Stáhnout ppt "NedRailways Známe svého cestujícího? Petr Moravec."

Podobné prezentace


Reklamy Google