Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grammar – Verb „to be“ Střední odborná škola Otrokovice
Advertisements

Sloveso BÝT – přítomný čas
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_20
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_16
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_18
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_10
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_02  
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_09
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_17
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_18 Název materiálu:Předložky - test Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace testuje.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_19
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Transkript prezentace:

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02 Název materiálu: Sloveso „be“ – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Sloveso být je v každém jazyce nejpoužívanějším slovesem. Jeho zvládnutí je předpokladem pro další studium jazyka. Cílem mé práce je vytvořit podpůrný materiál pro výuku anglického jazyka studentů SO Očekávaný výstup: Žák dovede časovat sloveso „be“, dovede ho používat v otázce, záporu a dovede používat stažené tvary. Klíčová slova: sloveso, časování, otázka, zápor, stažené tvary  Metodika: (jak s materiálem pracovat): slouží jako podklad pro následné procvičování slovesa „be“, otázky, záporu a stažených tvarů. Lze rozeslat žákům elektronicky, nebo elektronicky používat při výkladu. Obor: tříleté učební obory Ročník: 1.   Autor: Ing. Petr Kašpar Zpracováno dne: 12.9.2012 Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla.

Sloveso „be“ (gramatická cvičení)

Doplňte správný tvar slovesa „be“ 1. I ……. from Prague. 2. It …… nice morning. 3. I and John …… brothers. 4. English …… easy. 5. My sister …… a secretary. 6. They …… Czech. 7. We …… sixteen. 8. My name …… Peter. 9. Jane …… my best friend. 10. You …… happy.

Správné řešení 1. I am from Prague. 2. It is nice morning. 3. I and John are brothers. 4. English is easy. 5. My sister is a secretary. 6. They are Czech. 7. We are fifteen. 8. My name is Peter. 9. Jane is my best friend. 10. You are happy.

Vytvořte oznamovací věty se slovesem „be“ 1. student / he / good 2. her / I / brother 3. English / they 4. Prague / in / school / my 5. London / we / from 6. a secretary / miss Black 7. lovely / it / morning 8. Peter / name / his 9. good / writer / he 10. my brother / Czech / my friend / and

Správné řešení 1. He is good student. 2. I am her brother. 3. They are English. 4. My school is in Prague. 5. We are from London. 6. Miss Black is a secretary. 7. It is lovely morning. 8. His name is Peter. 9. He is good writer. 10. My brother and my friend are Czech.

Utvořte otázky se slovesem „be“ 1. happy / she ? 2. Shakespeare / English writer ? 3. good / they / friends ? 4. Peter / a student ? 5. a Czech / Black / name ? 6. nice / it / house ? 7. sixteen / they ? 8. in / we / Prague ? 9. old / you / how ? 10. your / what / name ?

Správné řešení 1. Is she happy ? 2. Is Shakespeare English writer ? 3. Are they good friends ? 4. Is Peter a student ? 5. Is Black a Czech name ? 6. Is it nice house ? 7. Are they sixteen ? 8. Are we in Prague ? 9. How old are you ? 10. What is your name ?

Utvořte z kladných vět záporné a naopak. 1. Peter is from London. 2. We are not in Prague. 3. They are friends. 4. She is happy. 5. It is not my birthday today. 6. He is fifteen. 7. You are not a teacher. 8. She is my friend. 9. Shakespeare is not good writer. 10. This is my book.

Správné řešení 1. Peter is not from London. 2. We are in Prague. 3. They are not friends. 4. She is not happy. 5. It is my birthday today.

Správné řešení 6. He is not fifteen. 7. You are a teacher. 8. She is not my friend. 9. Shakespeare is good writer. 10. This is not my book.

Přeložte 1. Jsi můj nejlepší kamarád. 2. Naše škola je v Praze. 3. Petr je anglický student. 4. Jak se máš? 5. To není dobré.

Přeložte 6. Kolik je jim let ? 7. Je slečna Youngová z Londýna? 8. Jsem její bratr. 9. My nejsme v Praze. 10. Ona se nejmenuje Jana.

Správné řešení 1. You are my best friend. 2. Our school is in Prague. 3. Peter is English student. 4. How are you? 5. It is not good.

Správné řešení 6. How old are they ? 7. Is Miss Young from London ? 8. I am her brother. 9. We are not in Prague. 10. Her name is not Jane.