Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

Jednička na trhu zpravodajských deníků
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Vertikální cílení online kampaní…
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Hranice elektronické komunikace Prosinec.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
funkce médií ve společnosti moc médií
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová
Marketingová komunikace.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Masová komunikace, masová média
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
INFORMAČNÍ VÝCHOVA JAKO AKTUÁLNÍ DIMENZE PŘÍPRAVY UČITELŮ Rambousek Vladimír – Mošna František Pedagogická orientace 1999, č. 3, s ISSN
REGIONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM O UPLATNITELNOSTI ABSOLVENTŮ NA TRHU PRÁCE TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ A ČESKOU REPUBLIKOU.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Počítačová bezpečnost Je obor, který se zabývá zabezpečením počítače.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Prezentation Development life cycle (DADI). 2 Description - popis prostředí a záměrů –popis firemního prostředí –definice cílů a předpokládaných přínosů.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Masmédia.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
  Rozdílné tradice analýzy 5. 04/04/11     1.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
RESORT LUHAČOVICE.
Marketingová komunikace
Psychologické působení propagace
Transkript prezentace:

Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “

Voleb se podle STEM hodlá zúčastnit 55 procent dotázaných lidí, 15 procent k volbám jít nechce a 30 procent lidí se ještě rozmýšlí. Od léta vzrostla zejména skupina váhajících voličů. (Zdroj: ČTK)

Příležitosti  reklamní/volební kampaně a internet  internet a různé skupiny voličů  efektivní působení internetové kampaně na různé skupiny voličů Řešení  projekt iHNed: Volby 2006  návrh komplexně pojaté internetové podpory volební kampaně Obsah

Příležitosti

Reklamní/volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 masový, moderní, levný, a cílený zásah spotřebitelů/voličů s vysokým potenciálem... Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost mu věnují především inzerenti, kteří chtějí aktivním lidem sdělit podrobnější informace o svých produktech a současně si vytvořit image moderního a dynamického subjektu. Proč? Masové médium s vysokou afinitou k aktivním cílovým skupinám  37% celkové populace s vysokým spotřebitelským/volebním potenciálem  internetová populace je mladší ve srovnání s celkovou populací  vyšší socioekonomický status, vyšší příjmy, vyšší vzdělání Moderní  umožňuje cílit kampaň přímo na přesně definované skupiny spotřebitelů/voličů  možnost komunikovat širokou škálu emotivních i faktických sdělení  hlavní reklamní/volební slogany  podrobné informace o produktu/programu strany  grafy, fotografie, videospoty,...  interaktivní médium umožňující vést se spotřebiteli/voliči dialog a sledovat jejich zájmy Levný  nižší náklady na reklamu ve srovnání s ostatními médii... aktuální volba významných inzerentů „business“ sféry