Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Voleb se podle STEM hodlá zúčastnit 55 procent dotázaných lidí, 15 procent k volbám jít nechce a 30 procent lidí se ještě rozmýšlí. Od léta vzrostla zejména skupina váhajících voličů. (Zdroj: ČTK)
Příležitosti reklamní/volební kampaně a internet internet a různé skupiny voličů efektivní působení internetové kampaně na různé skupiny voličů Řešení projekt iHNed: Volby 2006 návrh komplexně pojaté internetové podpory volební kampaně Obsah
Příležitosti
Reklamní/volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 masový, moderní, levný, a cílený zásah spotřebitelů/voličů s vysokým potenciálem... Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost mu věnují především inzerenti, kteří chtějí aktivním lidem sdělit podrobnější informace o svých produktech a současně si vytvořit image moderního a dynamického subjektu. Proč? Masové médium s vysokou afinitou k aktivním cílovým skupinám 37% celkové populace s vysokým spotřebitelským/volebním potenciálem internetová populace je mladší ve srovnání s celkovou populací vyšší socioekonomický status, vyšší příjmy, vyšší vzdělání Moderní umožňuje cílit kampaň přímo na přesně definované skupiny spotřebitelů/voličů možnost komunikovat širokou škálu emotivních i faktických sdělení hlavní reklamní/volební slogany podrobné informace o produktu/programu strany grafy, fotografie, videospoty,... interaktivní médium umožňující vést se spotřebiteli/voliči dialog a sledovat jejich zájmy Levný nižší náklady na reklamu ve srovnání s ostatními médii... aktuální volba významných inzerentů „business“ sféry