Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií."— Transkript prezentace:

1 Efektivní využití informací z médií

2

3 Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií

4 Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat

5 Vlastní společnost a projekty Název vlastní společnosti Názvy produktů či projektů Jména představitelů Kdo a proč o nás píše Konkurence a její projekty

6 Ekonomické souvislosti Ekonomická situace ve spojitosti s trhem nemovitostí Úroková sazba hypoték Vývoj cen nemovitostí

7 Příležitosti Nové developerské projekty Prodeje bytů v různých lokalitách a jejich ceny Informace o lokalitě

8 Jak informace získat Aktivní vyhledávání  Mediální archiv Pasivní odběr  Monitoring

9 Mediální archiv

10

11

12 A to není zdaleka vše… Nabízíme také: Monitoring sociálních sítí Mediální analýzy Monitoring reklamy  Poskytuje komplexní mediální obraz

13 Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový specialista NEWTON Media, a.s. www.newtonmedia.cz


Stáhnout ppt "Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií."

Podobné prezentace


Reklamy Google