Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak psát seminární práci
Advertisements

Google formuláře.
1 KURZ ŘÍZENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A VYUŽITÍ JEJICH VÝSLEDKŮ V PRAXI Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Vizualizace dat Jan Vágner 3MA381. Co je vizualizace dat?  Matematická nebo fyzikální nebo jiná data či informace, která jsou převedena do grafického.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Potřeby :  Co to jsou potřeby  Základní.
Nauka o podniku Seminář.
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Specializace  Kooperace  Dělba práce.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Nerovnováha při poklesu ceny  Řešení.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Trh kapitálu II.  Výnosová míra z kapitálu.
Právní informatika 1 Cvičení 1.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Měsíční uzávěrka ve fiktivní firmě.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Příklady posunu funkce nabídky:  Množství.
DIAGRAMY S PROCENTY.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Jak vznikne rovnováha na trhu  Zásady.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Nabídka na trhu výrobků a služeb  Nabídka.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Nerovnováha při růstu ceny  Řešení.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Poptávka na trhu výrobků a služeb  Poptávka.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Úvod do managementu 1. seminář
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Činitelé uspokojující potřeby:  Statky.
Informační a komunikační technologie PowerPoint
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Trh přírodních zdrojů (trh půdy)  Co.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor - odstavec Typ: DUM - kombinovaný.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MS-Excel – financování školního výletu
Posloupnosti – základní pojmy Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Práce s excelem.
Office I. Miroslav Lorenc.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Stolničení Ročník:3. Téma:S.
Seminář – zadání semestrálního projektu
Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Microsoft Office Excel – práce s tabulkami a analýzy
TEXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA ) Michalík Martin 4.A.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a management I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Posuny poptávkové funkce:  Poptávané.
Struktura podnikatelského plánu
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-17.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ23 Excel – grafy bublinkové Předmět 
VY_32_INOVACE_18_Vypnutí_a_odhlášení
VY_32_INOVACE_VJ31.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Inf Tabulkový procesor
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
VY_32_INOVACE_38_Rozvrh_excel
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ27 Excel – funkce Budoucí hodnota.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_304 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Transkript prezentace:

Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule

Zadání projektu fiktivní firma Jednoduchý zakladatelský rozpočet fiktivní firmy (název firmy) Cíl projektu: Cílem je vytvořit jednoduchý zakladatelský rozpočet fiktivní firmy. Rozpočet je zjednodušený, jde o předpoklad financování prvního měsíce podnikání a nalezení bodu zvratu firmy. Neuvažujeme odvody daní. Projekt vypracujte na výpočetní technice ve Wordu (tabulky a graf v Excelu).

A.Titulní list B.Obsah C.Představení firmy nejméně 2 stránky, velikost písma 14, řádkování 1,5 D.Tabulky zakladatelského rozpočtu E.Graficky bod zvratu F.Matematický výpočet bodu zvratu Struktura práce:

 Ekonomika a management.  Výpočetní technika.  Český jazyk a literatura. Projekt bude hodnocen z předmětů: Vypracování rozpočtu je povinné. Žák, který neodevzdá vypracovaný projekt, bude hodnocen jako neklasifikovaný z předmětu ekonomika a management za II. pololetí školního roku. V projektu bude pokračováno v dalších ročnících. Fiktivní firma se bude posílat mailem příslušnému vyučujícímu!!!!