Zadání srovnávací studie. Postup srovnávací studie  Vybereme si téma  Formulujeme si cíl – cílovou otázku  Vyhledáme literaturu – dvě odborné knihy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Advertisements

Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Jak psát seminární práci
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Úvod do managementu 1. seminář
Téma: Práce se zdroji Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
Rozbor nejčastějších chyb v odborných pracích 12. Seminář BW.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Diplomový seminář pro studenty ITaM B. Miniberger LS 2013.
ACM Digital Library PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Zuzana khendriche trhlínová
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Specifikace cíle odborného textu. Předmětem zkoumání mohou být  Skutečnosti a jevy ve společnosti (Jak se lidé vyrovnávají se ztrátou zaměstnání? S jakými.
Zpracování rešerše Mgr. Anna Vitásková.
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.
Nonverbální úlohy Jiří Tesař. Výuka fyziky na ZŠ - zamyšlení  Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky: „Jeden učitel položí v jedné.
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Zápočtová práce ze SMV Základní okruhy pro zápočtovou práci ze SMV, 3.ročník bakalářského studijního oboru marketingová komunikace – zima 2014 Garant předmětu.
Gale Virtual Reference Library PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Případová studie Seminář 2014.
Vyhledávání na internetu, SEO
Struktura bakalářské práce
EconLit with Full Text Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Informativní seminář k Elektronickému zápisu na AR 2013/2014.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Jak napsat zprávu z praxe
Masarykova univerzita Filozofická fakulta Ústav hudební vědy US_34a / Proseminář PhDr. Dagmar Koudelková (s použitím podkladů od PhDr. Kristýny.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – III.část.
Inf Normy pro citování knih a dalších zdrojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ACM Digital Library PhDr. Ivana Reznerová
Diplomový seminář úvodní přednáška
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Zpracování ročníkových prací – letní semestr
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Obecná didaktika ÚVOD.
Potravinářské zbožíznalství
Projekt byl řešen v rámci projektu FRVŠ 2839/2010 F1 d.
JOINME (Journal of Interactive Media)
EconLit with Full Text Ivana Reznerová
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Struktura a plán semestru
Finanční správa zkouška
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ27 Excel – funkce Budoucí hodnota.
Pravidla citování v absolventské práci
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Specifikace cíle odborného textu
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
ACM Digital Library Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
ACM Digital Library Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje pro vzdělávání, vědu a výzkum.
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

Zadání srovnávací studie

Postup srovnávací studie  Vybereme si téma  Formulujeme si cíl – cílovou otázku  Vyhledáme literaturu – dvě odborné knihy  Zvolíme si parametry, podle kterých budeme problém zkoumat

Možné parametry zkoumání 1.Jak autoři definují problém a jeho klíčová slova 2.Kde se podle nich problém vyskytuje 3.Jak popisují projevy problému 4.Jak charakterizují příčiny problému 5.Jaká navrhují řešení 6.Jaká rizika některých řešení popisují 7.Co považují za nejdůležitější pro praxi

Struktura srovnávací studie  Téma a cíl - cílová otázka Např. Agresivita dětí. Jak přistupovat k agresivním dětem?  Dva zdroje – autoři a názvy knih (plné bibliografické citace)  Seznam parametrů (minimálně 5)  Jednotlivé kapitoly s názvy parametrů Co říká 1. autor (citace s uvedením autora a stránky) Co říká 2. autor (citace s uvedením autora a stránky) Porovnání – vlastní komentář: v čem se oba autoři shodují, liší, doplňují atd.

Data odevzdání  Denní studenti ve dnech 20. – v tištěné podobě při osobních konzultacích podle časového rozvrhu, který bude stanoven.  Kombinovaní studenti do elektronicky do odevzdávárny předmětu