Seminář: Moc peněz (Cashflow). Peníze stále protékají životem každého z nás…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mikroekonomie I Domácí produkt
Advertisements

Trh a jeho zákonitosti.
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Životní úroveň (II. část)
Klient jako motor změny
K LIENT JAKO MOTOR ZMĚNY Klient jako partner a spolutvůrce terapie Mgr. Veronika SlepičkováBc. Tereza Peštová
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Sociální podnikání v ČR Prosinec Sociální podnikání Inovativní přístup k podnikání s pozitivním dopadem na společnost Společensky prospěšné podnikání.
a jeho využití u klientů po CMP
Hospodářská politika státu
IDEOVÁ KONFERENCE TOP 09 Olomouckého kraje Konzervativní hodnoty a politika 21. století – , Olomouc Anna Putnová.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
VODA Vypracovali: Jakub Zeman a Adam Obrtel Vyučující : Ludvík Kašpar
!!!VYBERTE SI OTÁZKU!!! OBECNÉ HISTORIE VOLEB VOLEBNÍ SPOTY.
JAKÁ JE PERSPEKTIVA ÚSTECKÉHO KRAJE Mgr. Jan Kučera, RRA ÚK.
Cash Flow Jiří Uhman.
VYTVÁŘENÍ HOJNOSTI ( z knihy Sanaya Roman, Duane Packer TVOŘENÍ PENĚZ)
Definice dobrovolnictví
Osobní výsledky transformace pobytových sociálních služeb – zisky a zkušenosti lidí s postižením O. s. Instand Závěrečná konference k projektu „Podpora.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
CZ.1.07/1.3.45/ Ekonomické kompetence v občanském životě pro učitele Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název.
Matematické zajímavosti.
Politika Pavel Šuranský.
Inspirace ke zvěstování od ranné církve – aneb jak se s tak malým vybavením dá tolik získat???
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
SSSR a J.V.Stalin Vývoj v Rusku po 1. světové válce J. V. Stalin
Listopad 2006 (c) Radek Maca ÚVOD Průvodní prezentace ke studiu ICTK STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE.
Pojem a význam řízení Cash Flow ve firmě
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
ČÍNSKÉ PŘÍSLOVÍ.
Životní úroveň obyvatel v České republice
Život v regionech Petr Machala.
KOULE objem a povrch.
F YZIKÁLNÍ ČLOBRDO Kdo si hraje, nezlobí. P RÁCE, SÍLA, VÝKON, TLAK.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Základy firemních financí
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
1 Úloha vůdců, úloha vůdcovství -Poznat a dělat správné věci -Definovat vize -Ukazovat cestu, jak vizi realizovat.
Hospodářství.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ – INVESTICE DO BUDOUCNOSTI PaedDr. LUDVÍK ZIMČÍK, ředitel ZŠ A MŠ BŘEZOVÁ (ŠKOLA NA KONCI SVĚTA)
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Aktiva versus Pasiva Napiš, které obrázky řadíš mezi Aktiva.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT Finanční gramotnost Chovančíková Eva 1.A.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Budoucnost a peníze Můj aktuální vztah k penězům hodnotím.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
M ĚSTSKÉ JESLE C HOTĚBOŘ. Naše zařízení poskytuje péči o děti ve věku od 0 zpravidla 3 let. Naším úkolem je vést děti ke zdravému, krásnému a čistému.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
STAŇ SE ČLENEM! STAŇ SE ČLENEM ODBORŮ To určitě! Mnoho dobrých důvodů proč se stát členem odborů.. Protože Tvoje práva jsou naše práce Přesčas y zadarm.
Školní rok 2014/ ZŠ Elišky Krásnohorské 10 Plzeň.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Kurzovní lístek TEMA: Matematika.
Department of Politics and European Studies Palacky University in Olomouc Delokalizace, transformace a inovace lokální ekonomiky _____________________________________________________.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Název projektu: Moderní škola
Alchymista Paulo Coelho.
POČETNÍ POMĚRY V ČESKÝCH ZEMÍCH V POLOVINĚ 17. STOLETÍ
Ekonomie 1 Bakaláři Sedmá přednáška Hrubý domácí produkt (HDP)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Autor: PaedDr. Jana Čechová
ÚVOD DO OBECNÉ EKONOMIE Proč se tím vůbec zabývat?
POHYB PENĚZ 1-3% 7-15% 7-15% DANĚ BANKA POJIŠŤOVNA PRŮMYSL KLIENT
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Volba povolání / střední školy
Transkript prezentace:

Seminář: Moc peněz (Cashflow)

Peníze stále protékají životem každého z nás…

Co jsou peníze, kde pramení a kam tečou?

Kdo a jak s penězi pracuje?

Jakou roli hrají peníze v našem životě? Dají se ovlivnit toky peněz?

Můžeme v životě dosáhnout toho po čem toužíme?

Kde jsou skutečné prameny a zdroje?

Kolik můžeme získat a jak?

Mohou peníze zvýšit kvalitu života?

Mohou přinést i jiné příležitosti?

Nebo životní jistoty a osobní prosperitu?

Peníze jako zdroj pozitivních změn je téma semináře: Moc peněz