Přítomný čas prostý Present Simple Tense Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo: nevyplňovat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Přítomný čas průběhový Present Continuous
Past simple & past continuous
Minulý čas prostý Pravidelná slovesa.
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.16 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 16 Název materiálu:Present simple Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_42.
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
PRONOUNS) 1. Zájmena (PRONOUNS) 1. Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Dana Skaláková Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_07
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Present simple Present continuous
Modal verbs I. Modální slovesa I.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_665_PŘÍTOMNÝ_PROSTÝ_ČAS TÉMA: PŘÍTOMNÝ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_422_Přítomný čas prostý 1 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
PRESENT SIMPLE QUESTION_13 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – revision Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_06_Přítomný čas prostý AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Přítomný čas prostý Present simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického portálu.
Present simple Přítomný čas prostý. Probíhá opakovaně, často, vždycky, nikdy, obvykle, zřídka…. On Saturday, at five o´clock, on my birthday, every day,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_10_Summer_holidays_present_simple.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: Present Simple Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Present simple Přítomný čas prostý. Kladná věta (+) kladnou větu vytvoříme jednoduše, za pomocí tvaru infinitivu slovesa, které chceme použít I drive.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
- používáme při popisu aktivit běžných, pravidelných či se opakujících.
Slovosled v anglické větě
VY_32_Inovace_ Present simple - question
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Název školy: Základní škola Městec Králové
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_18
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Present simple Negative +question
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
1st part Present simple tense Prostý přítomný čas.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

Přítomný čas prostý Present Simple Tense Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo: nevyplňovat

Obecná charakteristika Přítomný čas prostý vyjadřuje opakovaný děj v přítomnosti 1. vyjádření zvyku Př: I get up at 6:30 – Vstávám v půl sedmé. 2. vyjádření skutečnosti, která má trvalou platnost Př: Vegetarians don´t eat meat. 3. vyjádření skutečnosti, která je platná po dlouhou dobu Př: He works in Prague.

Kladné věty Jednotné číslo Množné číslo 1. I work – já pracuji1. We work – my pracujeme 2. You work2. You work – vy pracujete 3. He works3. They work – Oni pracují She works It works

Otázky Tvoříme pomocí pomocného slovesa DO nebo DOES (3.os.j.č.) Př: Do you speak English? Do they sing in the choir? Does she like your pictures? Does he live in Brno?

Záporné věty Tvoříme pomocí pomocného slovesa DO nebo DOES (3.os.j.č.) a záporky NOT Př: You do not speak English. They do not sing in the choir. She does not like your pictures. He does not live in Brno.

Procvičování 1. When ________ you get up? 2. I ________ not like her brother. 3. She _________ not know this song. 4. He _________ (read) this book very often. 5. Peter and Paul _________ not usually drive a car. 6. ________ Jenny write her diary?