Výuka objevování potřeb akcemi v kompetenci osobní, partnerů nebo automatů Zdeněk Linhart, ČZU Praha 1. Statistikou na pocitových škálách u dojmů 2. Porovnáním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Co má obsahovat prezentace
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Metody zpracování vybraných témat (projektů)
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Didaktické prostředky
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MARKETINGOVÝ MIX.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
 Kurs: Vybrané kapitoly z výzkumu veřejného mínění  FSV UK, U Kříže 8  Středa  PhDr. Jiří Vinopal, Ph.D.  Centrum pro výzkum veřejného.
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Generátory tvorby hodnoty
Struktura podnikatelského plánu
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Bc. Jaromír Šetek VNÍMÁNÍ ZEMĚ PŮVODU ZNAČKY A ZEMĚ PŮVODU PRODUKTU VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Pavel Štrach, Ph.D. et Ph.D.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Model struktury strategického managementu
KA2- Cooperation and Inovation for Good Practices.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Zdravotnický management
Didaktické prostředky
Rozhodování jako manažerská funkce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Strategie regionu, obce
Osvojování expertní znalosti podřízenými a nadřízenými
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Zdravotnický management
Zdravotnický management
The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
Výjezdní zasedání pracovní skupiny pro evaluaci a HP
Presentation Title 1st September 2002
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Insolvence 2018 Restrukturalizace a insolvence v číslech
Zdravotnický management
Metody a techniky výzkumu II.

MARKETING Přednáška P
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Metody pedagogiky.
Transkript prezentace:

Výuka objevování potřeb akcemi v kompetenci osobní, partnerů nebo automatů Zdeněk Linhart, ČZU Praha 1. Statistikou na pocitových škálách u dojmů 2. Porovnáním hodnoty osobně přidané a od partnerů 3. Přidáváním detailů k open source software

Pocitové škály Příklad dotazníku a testu Dalších 14 obrázků konfrontuje navrhované porovnání hodnoty osobně přidané a od partnerů s praktickými přístupy studentů Poslední obrázek odkazuje na ukázky studentských aplikací open source software v marketingu

Svět Výsek světa Model výseku světa Měření Výpoče t Nové poznatky o modelu Filtr Inter- Nové empiricky relevantní poznatky Intelektuální a kulturní bariéra -pretace Vaníček, 2004 Naměřit, pozvat lepší partnery (Y) nebo dodělat sám (?)

Problem Can be solved [y] Cannot be solved [n] Possible [?] Do not know [0] Incentive Can work [y] Cannot work [n] Possible [?] Do not know [0] Process overview first order second order Bednar, 2007 Negativismus i rozhodování nahradit plánem akce a objednávkou partnera

Diversity Network “problem” Type / category Characteristics of message “belief” Assertion of possible belief [?] subset Assertion of positive belief [y] “resolution” ? dialogue message ? y ? n 0 “belief” Bednar, 2007 Zakázat vyjednávání dokud dialog neodpověděl na (?) nebo nepřivedl partnery (Y)

Order y ? n 0 “belief” Assertion of positive belief Assertion of possible belief dialogue “perception” “meaning” resolution “belief” resolution “perception” “meaning” similarities in message message: not meaning clarification of context message y ? n 0 Bednar, 2007 Od problému přes plán k výsledkům pozitivní víry. Realita: nejde, nevím, sám – viz:

ProměnnáŽádoucí stav: Liniový individualizmusŽádoucí stav: Štábní altruismus a (– vstup): Subjektivně nalezené indikátory chyb na vstupech: poučování, nákup, vývoj kola, plagiátorství, swot, rešerše, Četnost výskytů chyb: Potlačení osobního vlivu – klíčové slovo SHODLI – se vyskytlo 169 (identifikuje závislost autora na expertech) krát. Dále testovaná slova NAVRHNOUT – 325, ROZHODNUTO - 84, ROZHODLI – 77, VYBRÁNO – 154, VYBRÁNY – 144, VYBUDOVÁNÍ – 286, VYTVOŘENÍ – 568, ZVÝŠENÍ – 1558 indikují SLIB, ne cíl C (– struktura): -- koncepce životního cyklu procesu LINIOVÝ přístup je indikován podle výrazů: - prognóza končí snahou o získání alibi podpisem smlouvy, rozhodovací analýzou, delegováním úkolů ŠTÁBNÍ přístup je indikován podle výrazů: - prognóza zůstává otevřená a na ní její pravděpodobný cíl navazuje plánovaná akce -- koncepce výzkumu a vývoje ZPRACOVATELSKÝ přístup si rovnou stanoví cíl a podstata spočívá v návrhu podnikového plánu OBJEVITELSKÝ přístup používá prognostické metody -- osobní ambiceProsadit přesvědčení nebo si splnit přání, či úkol … HODNOCENÍM. Čekat a využít příznaků nových jevů jejich zapracováním do PLÁNU procesů. Chybové výrazy s výskyty: NÁKLADY – 1589, NÁKLADŮ ), ZAVÉST – 256, ZAVEDENÍ – 967, TISK – 143, ZŘÍZENÍ – 243, SPOLUPRÁCE – 450, PODPORA – 331, OSLOVIT D (– řízení) ÚnikNeúčast na výuce, nevložená fotka ani texty na portálu, či nesmysly Fotka a texty na portálu, zkouška na 1. pokus Alibi indikováno z výrazů: POKUD – 1608, PODEPSÁNÍ – 37, PŘEDPOKLÁDANÝ/Á – 171/87, POTVRDILA (METODA)- 87 ZISK – 807, PODNIK/u – 550/524 indikují liniový přístup bez kompetencí Chybové výrazy hodnocení výstupu s výskyty: Chybové výrazy hodnocení přístupu s výskyty: DŮKLADNÉ – 29, DOSTATEČNÉ/Ě – 187/199 indikují stav „chválím se sám“, ZAJISTIL/A – 36/15, VÝHODNĚJŠÍ E (- chování)Četnost výskytů chyb: Negace prognostické části byla měřena výrazem „hodnoty: 0 bodu“ – 2243 krát Negace plánovací části byla měřena výrazem „akci: 0 bodu“ – 2635 krát MOŽNOST/MOŽNÉ – 1108/1050, ŠKOLENÍ – 332, SPRÁVNĚ – 160, UVÍTALI – 152 indikují ztrátu osobní pozice. Metodu pokusů a omylů indikují výrazy: PO – 2550, REZERVA/Y – 105/134

Otázka a odpověďAnoNe Neřeším 1. Na otázku, zda by se předmět lépe chápal bez skript, protože si na ně studenti stěžovali odpovědělo 8%91%- 2. K seznámení s formami elektronické komunikace na portále pro inzerci projektu respondentů se tito vyjádřili takto: 78 % 22%- 3. Na otázku zda „Vidět a komentovat postup kolegů“ pomáhá odpovědělo 83 % 17%- 4. Na otázku, zda pomáhá konzistence čtyř, vzájemně se doplňujících souhrnů k analytické, plánové, projektové a zkouškové úrovni projektu, tedy postupové cíle, odpovědělo 61 % 35%- 5. K otázce na to zda zkouškové otázky vystihují podstatu hodnoty projektu respondenti odpověděli 22%26%52% 6. K důvod docházky na přednášky proto, že doplňují skripta a cvičení (odpověď ano) nebo proto, že mají poslechovou paměť (odpověď ne) se respondenti vyjádřili takto: 35%43%- 7. Odpověď k výroku „Cvičení upozorňují na úskalí prognostické, plánovací a projektové etapy“ je: 48%52%- 8. Odpověď k výroku „Na cvičeních se konzultuje aplikace metod na získání výsledků prognostické, plánovací a projektové etapy“ je: 65%35%- Odpovědi studentů v průběhu semestru.

OtázkyOdpověď 1Odpověď 2 1. Uvědomění si podstaty předmětu při zkoušení přes portál ve srovnání s ústním zkoušením nebo zkoušením testem: Je lepší 63 %Je horší 37% 2. Informace kolegů jsem rád:Použil 93%Nepoužil 7% 3. Schopnost použít argumenty na jedné stránce zkouškového protokolu považuji pro potřeby nácviku přípravy nabídkového řízení za: Nezbytnost 70% Zbytečnost 30% 4. Podstatné nové poznatky se objevily až při koncentrovaném vyjádření argumentů na jedné stránce zkouškového protokolu: Ano 37%Ne 63% 5. Snížení počtu zkouškových pokusů s ohledem na výše zmíněné poznávání podstaty problému až při psaní zkouškového protokolu považuji za: Možné 30%Nemožné 72% 6. Čerpání třech zkouškových pokusů mě:Učí 70%Obtěžuje 30% 7. Zápis známky do indexu v kterýkoliv z následujících zkouškových termínů mi: Nevadí 93%Vadí 7% 8. Odpovědi učitele mě:Učí 89%Uráží 11% 9. Nácvik psaní protokolu v semestru pro prognostickou, plánovací a projektovou část mě: Učí 85%Obtěžuje 15% 10. Na výuku a konzultace pravidelně:Chodím 78%Nechodím 22% Návrhy studentů na konci semestru

Printed advertising in the Czech Republic and in France: homogeneous or heterogeneous practices? Christian Dianoux University of Metz - France Jana Kettnerová & Zdenek Linhart Czech University of Agriculture in Prague Statistika vysvětluje kde ve vnímání (u chronoidů, topoidů a univerzálů) a jak lze pocitovými škálami identifikovat zpoždění reakce 1’’ - 1’

Entita UrelementMnožina JednotlivostiUniversálieRozšíření ChronoidyTopoidyHmotyOkamžiky Vztahové universálie JakostOkamžik vztahu isInstanceOf isMemberOf isInstanceOf bears has Odlišující faktor = urelement = je poznatelný podle (opak standardu a lépe po upřesnění času, místa, hmoty a jejich významu, kdy v situaci působí vztahy mezi subjekty.

FrancieČechyTest t Zdůrazňování účinnosti produktu F=23,65 *** Výhodnost nákupu F=18,36 *** Upozornění na rodinné hodnoty F=7,33 ** Zaměřeno na bezpečnost F=9,49 ** Galantnost F=49,62 *** Odkaz na dobrodružství F=11,73 *** Sociální status F=10,92 ** Plné humoru F=7,50 ** Erotické F=7,25 ** Nekonformní n.s. Které z odlišností vybrat jako určující pro plán akce osobní nebo partnerů?

Velikost reklam (N=577)Méně než 1 strana Jedna nebo více stran Celkem ČR53.07%46.3%100% Francie15.3%84.7%100% 35.9%64.1%100% Chi² = 92.11, df = 1, p. =

Zapamatování reklamy – zápis jména Nokia Bez odpovědi Špatná odpověď Špatná i správná odpověď Správná odpověď Half page17%5%3%75% Full page16%2%4%78% Khi²= 3,7 – ddl= 3 – p.=0.290

Úmysl koupit značku - Nokia Mean Rank Kruskal Wallis test ČR n=88/91 Španěls ko n=83/86 Francie n=76/90 Významnos t rozdílu Reklama na půl stránce Celostránko vá reklama

Úmysl koupit značku - Samsung Mean Rank Kruskal Wallis test ČR n=88/91 Španělsko n=83/86 Francie n=74/90 Významn ost rozdílu Reklama na půl stránce Celostránk ová reklama

Přidáváním detailů k open source software Příklad studentských projektů: workshophttp://moodle.czu.cz