Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Plán závěrečných výzev Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Regionální operační programy
ROP – možnosti pro cestovní ruch
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
ČSN Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel,
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Prioritní osa 2: Rozvoj městských a venkovských oblastí.
Regionální operační program NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Regionální operační program NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Úřad Regionální rady.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Možnosti podpory investičních záměrů v oblasti vzdělávání Liberec – KÚ Libereckého kraje.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
AKTUÁLNÍ VÝZVY PROGRAMOVÉHO OBDOBÍ Horizont
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013.
Volnočasové projekty a EU financování
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
3.1 – Rozvoj urbanizačních center Příjemci podpory
Regionální operační program NUTS II Severovýchod 2007 – 2013
IX. Konference Finance pro města a obce Libor Lukáš hejtman Zlínského kraje zástupce AKČR pro Regionální operační programy Využití Regionálních.
1 Fondy Evropské unie. 2 Stav čerpání z fondů EU ČR má k dispozici na programové období z fondů Evropské unie 26,7 miliardy eur. V přepočtu.
VŠFS Kombinované studium Letní semestr 2011 Most.
Silnice nebo železnice
1 Region á ln í operačn í program regionu soudržnosti Středn í Morava 2007 – 2013 (ROP)
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Doprava v klidu – parkování vozidel Podklad ke cvičení Převzato a upraveno dle Zákonů.
Příspěvkové programy SFDI Praha, 7. dubna 2016 Ing. Karel Havlíček.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Operační program Doprava Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti Evropský fond pro regionální rozvoj Evropská unie Investice do vaší budoucnosti.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
ROP Jihovýchod Prezentace vybraných projektů Plány do dalších let Ing. Artur Zatloukal Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší.
Integrovaný regionální operační program a udržitelná městská mobilita 1.Česko – Slovenská konference Integrované plánování a plány udržitelné městské mobility.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Ing. Lucie Veselá.
VYHLÁŠENÍ 1. VÝZVY POPRVÉ V ČESKÉ REPUBLICE Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013 Tisková konference – Zlín
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Regionální stálá konference pro území Jihomoravského kraje Pracovní skupina pro dopravní infrastrukturu Brno,
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Možnosti financování cestovního ruchu z operačních programů.
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Regionální operační program pro NUTS 2 Střední Čechy 2007 – /11/2008 Mladá Boleslav Ing. Jan Přikryl.
Zdravotnictví v Regionálním operačním programu Jihovýchod Ing. Erika Šteflová Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Zkušenosti a přínosy ROP Střední Morava pro rozvoj Olomouckého kraje Ing. Jiří Rozbořil hejtman Olomouckého kraje předseda Výboru Regionální rady regionu.
Strategie a bariéry při využívání prostředků OPD2 a CEF k realizaci infrastrukturních projektů Mgr. Milan Feranec Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Regionální operační program NUTS II Jihozápad 2007 – 2013
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Informace o projektech v IDS JMK
Dotační programy sfdi.
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Integrovaný regionální operační program – IROP
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Informace o vyhlášených výzvách
Seminář pro žadatele 322/06_16_038/CLLD_16_01_120
Transkript prezentace:

Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti

ROP Jihovýchod Prioritní osa 1 - DOSTUPNOST DOPRAVY Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy Obnova vozového parku drážních vozidel hromadné přepravy osob Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu Prioritní osa 2 - ROZVOJ UDRŽITELNÉHO CESTOVNÍHO RUCHU Rozvoj infrastruktury pro cestovní ruch Rozvoj služeb v cestovním ruchu Prioritní osa 3 - UDRŽITELNÝ ROZVOJ MĚST A VENKOVSKÝCH SÍDEL Rozvoj urbanizačních center Rozvoj regionálních středisek Rozvoj a stabilizace venkovských sídel Veřejné služby regionálního významu

Minimum celkových způsobilých výdajů Prioritní osa 1 – Dostupnost dopravy Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu 2 mil. Kč Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy 20 mil. Kč Obnova voz. parku dráž. vozidel h. přepravy osob 10 mil. Kč Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu 0,5 mil. Kč Prioritní osa 2 – Rozvoj udržitelného cestovního ruchu Rozvoj infrastruktury pro cestovní ruch 2 mil. Kč Rozvoj služeb v cestovním ruchu 0,3 mil. Kč Prioritní osa 3 – Udržitelný rozvoj měst a venkovských sídel Rozvoj urbanizačních center 2 mil. Kč Rozvoj regionálních středisek 2 mil. Kč Rozvoj a stabilizace venkovských sídel 2 mil. Kč Veřejné služby regionálního významu 2 mil. Kč

Maximální výše dotace Prioritní osa 1 – Dostupnost dopravy Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu Není omezeno Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy 100 mil. Kč Obnova voz. parku dráž. vozidel h. přepravy osob Není omezeno Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu 100 mil. Kč Prioritní osa 2 – Rozvoj udržitelného cestovního ruchu Prozatím v jednání Rozvoj infrastruktury pro cestovní ruch Prozatím v jednání Rozvoj služeb v cestovním ruchu 10 mil. Kč Prioritní osa 3 – Udržitelný rozvoj měst a venkovských sídel Rozvoj urbanizačních center Není omezeno Rozvoj regionálních středisek 100 mil. Kč Rozvoj a stabilizace venkovských sídel 50 mil. Kč Veřejné služby regionálního významu Není omezeno

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost výstavba, technické zhodnocení a souvislé opravy silnic II. a III. třídy (včetně mostů) tvořících hlavní regionální dopravní síť regionu soudržnosti Jihovýchod, která region napojuje na silniční síť vyššího řádu nebo TEN–T nebo propojuje urbanizační a regionální centra, včetně jejich modernizace ve smyslu vytvoření infrastrukturních podmínek pro realizaci a rozvoj nekomerčních veřejných telematických a datových služeb 1.1 – Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost technické zhodnocení a výstavba mostů, protihlukových zdí a bariér, obchvatů nebo jejich částí, zklidnění průtahů, výstavba okružních křižovatek, přeložek silnic, a dalších dopravních staveb na silnicích II. a III. třídy (např. propustky, podchody, vyjma chodníky) 1.1 – Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost výstavba a technické zhodnocení potřebné infrastruktury u veřejných mezinárodních civilních letišť (tj. dráhy, terminály, vzletové, přistávací, spojovací a pojížděcí dráhy, kontrolní věže, zabezpečovací a bezpečnostní zařízení, dopravní napojení apod.) 1.1 – Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost Příjemci podpory kraje organizace zřizované a zakládané krajem 1.1 – Rozvoj dopravní infrastruktury v regionu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost instalace moderních informačních a odbavovacích systémů pro cestující 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost výstavbu a technické zhodnocení přestupních terminálů a souvisejících záchytných parkovišť i dalšího zázemí pro veřejnou hromadnou dopravu (VHD), vybavení stávajících zastávek a terminálů bezbariérovým přístupem 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost instalace zařízení dopravní telematiky – naváděcí, informační a dispečerské systémy 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost výstavbu návazných systémů Park and Ride (parkoviště pro osobní vozy s možností přestupu na VHD), Bike and Ride (prostor pro bezpečné uschování kola s možností přestupu na VHD), Kiss and Ride (krátkodobé parkovací místo sloužící k naložení a vyložení osob a materiálu při přestupu na VHD) apod. 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost nákup ekologických dopravních prostředků a modernizace a rekonstrukce dopravních prostředků ve VHD (mimo kolejová vozidla) zajišťující základní dopravní obslužnost v rámci závazku veřejné služby a prostředků MHD s významným ekologickým dopadem (např. vedoucí k významnému snížení emisí dopravního prostředku) 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost Příjemci podpory provozovatel dráhy kraje, obce, svazky obcí organizace zřizované nebo zakládané obcemi a kraji podnikatelský subjekt zajišťující základní dopravní obslužnost v rámci závazku veřejné služby 1.2 – Rozvoj dopravní obslužnosti a veřejné dopravy

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost nákup nových vozidel a modernizace stávajících drážních vozidel zajišťujících veřejnou hromadnou dopravu, příměstskou regionální železniční dopravu, příp. vozidel používaných v systémech kombinujících železniční a tramvajovou dopravu (tram–train). 1.3 – Obnova vozového parku drážních vozidel hromadné přepravy osob

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost Příjemci podpory provozovatelé drážní dopravy kraje, obce, svazky obcí obecně prospěšné společnosti organizace zřizované nebo zakládané obcemi a kraji 1.3 – Obnova vozového parku drážních vozidel hromadné přepravy osob

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost výstavbu a technické zhodnocení cyklostezek v podobě stavebně upravených a dopravním značením vymezených komunikací s vyloučením automobilové dopravy (komunikace s vyloučením chodců, chodci se mohou pohybovat pouze v části vymezené pruhem pro chodce), řešení kolizních míst (křížení cyklostezek s jinými pozemními komunikacemi – např. světelné signalizační zařízení aj.) 1.4 – Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost přizpůsobení komunikací pro nemotorovou dopravu osobám s omezenou pohyblivostí nebo orientací (např. bezbariérový přístup, zvuková a jiná signalizace pro nevidomé atd.) 1.4 – Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu

Prioritní osa 1 Dopravní dostupnost Příjemci podpory kraje, obce, svazky obcí organizace zřizované nebo zakládané obcemi a kraji 1.4 – Rozvoj infrastruktury pro nemotorovou dopravu