© 2006 Autodesk Trends Affecting the Manufacturing Industry Trendy a vize strojírenství Víťa Štrouf Channel Sales Manager Manufacturing Solution, CHS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Přednáška na Autodesk Academia Fóru 2007 Absolventi středních škol na Technické univerzitě v Liberci, Fakultě strojní Zpracoval: doc. Ing. Ladislav Ševčík,
Individuální náhrady skeletálních defektů
„Systeme, Anwendungen, Produkte in der Datenverarbeitung
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
managementu znalostí podle
Dvoufaktorová analýza rozptylu
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
 New Technologies for Mechanical Engineering – Centrum nových technologií pro strojírenství  regionální výzkumné a vývojové centrum  založeno na kvalitní.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Zpráva o světových investicích 2006 (UNCTAD) KONFERENCE OSN PRO OBCHOD A ROZVOJ (UNCTAD)
Produkt.
2.Marketingové prostředí
New Marketing Media Michal Pilík.
Podnikatelské koncepce
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Co je Design for Manufacture and Assembly?
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
European High Power Laser Energy Research facility Projekt z ESFRI Roadmap (kapitola Energie), vybrán EK k financování Přípravné fáze v rámci RP7 Koordinátor:
Normalizace v oblasti environmentálního managementu
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Nekalá konkurence – plagiáty produktů Blata na evropských trzích
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
Business Intelligence Pavel Cach
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
CAD a parametrické modelování
KIP - IMI TECHNIKY MANAGEMENTU INOVACÍ. OBECNÉ INOVAČNÍ TECHNIKY.
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Vítejte na Marketingu.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
V.Prosperita organizace
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Environmentální účetnictví jako cesta k předcházení vzniku odpadů Doc. Ing. Miroslav Hájek, Ph.D. 2. ročník národní konference PŘEDCHÁZENÍ VZNIKU ODPADŮ,
1 Setkání těžařů TU – Frymburk Petr Rambousek, Česká geologická služba Mezinárodní akce a projekty na podporu Evropské surovinové iniciativy.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Dvoufaktorová analýza rozptylu
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Ekonomika malých a středních podniků
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Zavádění informačních systémů
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
Marketingové strategie
Vítejte na MARKETINGU.
Metodický postup práce
Business intelligence shapes security
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Logaritma a.s. Moravičany Moravičany Czech Republic IČO: DIČ: CZ Registered at the Regional Court in Ostrava, section B, inset.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

© 2006 Autodesk Trends Affecting the Manufacturing Industry Trendy a vize strojírenství Víťa Štrouf Channel Sales Manager Manufacturing Solution, CHS

© 2006 Autodesk výzva 1 Globální konkurence, trhy, výroba Jak se vyrovnat?  Inovativní návrh  Odlišnost na trhu  Bezpečná komunikace

© 2006 Autodesk Výzva 2 Důraz na kvalitu výrobků Jak se vyrovnat  Přesnější návrh  Kvalitní dokumentace 6σ6σ

© 2006 Autodesk Výzva 3 Estetičnost produktů Jak se vyrovnat?  Odlišovat se nápadem  Přitažlivost návrhu

© 2006 Autodesk výzva 4 Využití spojení výrobků Jak se vyrovnat?  Přesnost návrhu  Správný marketing

© 2006 Autodesk výzva 5 Zvětšení produktové řady Jak se vyrovnat  Více výrobků  Kratší čas vývoje

© 2006 Autodesk Co urychluje strojírenství?

© 2006 Autodesk Jaké jsou kritické faktory?

© 2006 Autodesk Čím se liší Autodesk?

© 2006 Autodesk … join manufacturing session for the answers.

© 2006 Autodesk Jaká je Autodesk strategie?

© 2006 Autodesk Digital Prototyping

© 2006 Autodesk

Conceptual Design

© 2006 Autodesk Vývoj produktů

© 2006 Autodesk Analýzy

© 2006 Autodesk Návrh elektriky

© 2006 Autodesk Data Management

© 2006 Autodesk Marketing / podpora

© 2006 Autodesk Proč zvolit Autodesk?

© 2006 Autodesk Digital Prototyp = vize Autodesku

© 2006 Autodesk Digitalní prototypy a simulace Functional Design Dynamic Simulation Stress Analysis Design Validation Snížení návrhových chyb a zvýšení produktivity Conceptual Design

© 2006 Autodesk Dokumentace Validated Part & Assembly Design Bill of Materials Exploded Views & Animated Assembly Videos Part & Assembly Drawings Co nejpřesnější dokumentace

© 2006 Autodesk Příklady výrobků za použití digitálního prototypu Courtesy Samsung

© 2006 Autodesk Příklady výrobků za použití digitálního prototypu Courtesy Huachen Huatong – China

© 2006 Autodesk

Příklady výrobků za použití digitálního prototypu Courtesy JP Steel Plantech Co. – Japan

© 2006 Autodesk Courtesy Alpha Marathon

© 2006 Autodesk 29 Courtesy Kone

© 2006 Autodesk Courtesy Wild West Motor Company - USA

© 2006 Autodesk Courtesy Mercedes Benz

© 2006 Autodesk Courtesy Mercedes Benz

© 2006 Autodesk Courtesy Ferrari

© 2006 Autodesk Summary  Change is inevitable  Start creating digital prototypes  Become a “best in class” manufacturer with the Autodesk Manufacturing Solution

© 2006 Autodesk