1.Obsah marketingového řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Procesy Informační proces
FRVŠ 1400/2010/F1/a Zkušebnictví a řízení jakosti staveb Proces 0 Investiční záměr.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Opakování k maturitě.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
2.Vnitřní analýza.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
úvod pojetí a obsah marketingu
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Prosperita organizace
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Poradenství v obecném řízení
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Lenka Zahradníčková
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Lenka Zahradníčková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
IMPLEMENTACE, HODNOCENÍ, OPAKOVÁNÍ
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Marketing Základy a postupy..
FINANČNÍ ŘÍZENÍ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Management.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Definice marketingu. Definic marketingu existuje celá řada, nejčastěji používány jsou následující čtyři:  Marketing je sociální a manažerský proces,
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ekonomika malých a středních podniků
Marketing Základy a postupy..
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Transkript prezentace:

1.Obsah marketingového řízení

1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola

1.1.1 Situační analýza SW OT Vnitřní analýza Vnější analýza Přehled marketingové efektivnosti Marketingový audit Analýza ABC Portfolio analýza Analýza ziskovosti a marketingové produktivity Vnější analýza Analýza a měření trhu Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé) SW OT

1.1.2 Strategické záměry Poslání společnosti Cíle společnosti Strategie společnosti Marketingové cíle Marketingové strategie útočné strategie obranné strategie

1.1.3 Marketingové programy Výrobkové programy Cenové programy Reklamní programy Programy podpory prodeje Prodejní a distribuční programy

1.1.4 Koordinace a kontrola Organizace marketingových činností Tvorba marketingového plánu Implementace marketingového plánu Kontrola marketingového plánu

1.2 Manažerské role marketera Interpersonální reprezentant, vůdce, styčný důstojník Informační příjemce, distributor informací, mluvčí Rozhodovací podnikatel, zmírňovač napětí, distributor zdrojů, vyjednávač

1.2.1 Interpersonální role reprezentant finance vůdce styčný důstojník marketing styčný důstojník výroba společnost vnější prostředí

distributor informací 1.2.2 Informační role příjemce finance mluvčí marketing distributor informací výroba společnost vnější prostředí

1.2.3 Rozhodovací role podnikatel rozhodnutí o využití podnikatelských příležitostí není byrokraticky omezené, vědomí rizika z nesprávného rozhodnutí zmírňovač napětí řešení konfliktů a krizových situací (využití PR) distributor zdrojů rozděluje zdroje personální a finanční a napomáhá k rozhodnutí o využití investičních a výrobních zdrojů vyjednávač vedení obchodních jednání (platební a dodací podmínky, cena)