Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Informatika na naší škole
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_17 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
 ZŠ Záhuní je pokračováním bývalé ZŠ v Horní ulici, známé také pod pojmem,, chlapecká škola,,, která se nacházela v budově dnešního městského.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Sacharidy opakování CH-2 Organická chemie, DUM č. 9 Mgr. Radovan Sloup
Elektronová konfigurace
Zkrácený elektronový zápis
Obor informační technologie
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
E-learning na Gymnáziu Cheb
Workshop SFDP - Telč 2007 Fotogrammetrické firmy v České republice - průzkum současného stavu Ing. Jindřich Hodač Ph.D. Bc. Tereza Klečková Telč, 22. -
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
Plzeňská Kladno. Stručná historie škola zahájila svoji činnost 1. září 1984 s názvem Sportovní škola po listopadu 1989 se škola začala transformovat.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_14_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Projekt UNIV 2 Kraje Proměna škol v centra celoživotního učení Program dalšího vzdělávání Obsluha a programování CNC obráběcích strojů Autoři projektu:
Masarykovo gymnázium, SZŠ a VOŠZ Vsetín
Programátor CNC strojů
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Chemická vazba, elektronová konfigurace
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Elektrochemie, články CH-1 Obecná chemie, DUM č. 18 Mgr. Radovan Sloup
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Práce s daty – aplikace II.
Katedra počítačů ČVUT FEL
Projekt FRVŠ 2273 Hana Andrášová. Vybavení učebny PC pro studenty a učitele – umožňují práci i v náročných grafických programech.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Masarykovo gymnázium Pozvánka na školu.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT11 Vytvořeno:1.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_13_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mocniny s přirozeným mocnitelem Základní škola.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
Matematika pro stavební obory 12. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_08_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 4 – Intervaly – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_08_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce 2 Nejistoty měření.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
2015 – uzavření smlouvy o spolupráci ve výzkumu a vzdělávání
Laboratoř Mgr. Helena Roubalová
Setkání KAP a MAP JMK 7. prosince 2016
Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou
HOKUSY POKUSY PSÍ KUSY.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_07_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
Přírodovědecká fakulta UJEP
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Vzdělávací systém v Olomouckém kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Transkript prezentace:

Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům - výzkum v rámci doktorského studia - dotazníkové šetření v aplikaci google dokument - rozeslán mailem na všechny ZŠ a SŠ v ČR - data shromážděna od února do července respondentů, učitelů chemie - průměr 18 let praxe, max. 49 let 57 % ZŠ 24 % G 17 % SOŠ 2 % SOU

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům ZŠ: 22 % muži 78 % ženy 18 % muži 28 % muži Eurostat 2012: 74 % žen Eurostat 2012: 58 % žen

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům Ch-Bi Ch-M jen Ch bez Ch Ch-F Ch-ZZv Ch-Tv žádná Ch-Aj Ch-Inf ostatní Bez chemie v aprobaci učí chemii celkem 91,více než 10 % respondentů. Gymnázia 0 %, SOU plných 25 %.

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům

samostatná učebna chemie: samostatný kabinet chemie: 53 % ne 47 % ano 40 % ne 60 % ano

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře: 36 % ne 64 % ano

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům vybavenost laboratoře:

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost laboratoře: samostatná učebna i laboratoř chemie: 36 % ne 64 % ano 67 % ne 33 % ano

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům přítomnost skladu: 91 % ano, 9 % ne hrubý odhad počtu chemických látek ve skladu: 9 % nemá 20 % 53 % mezi 50 a % více než 200

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům četnost experimentů: více než 5x týdně 2x až 5x týdně asi 1x týdně nedělám vůbec maximálně 1x za 14 dní 28 % 48 % 10 % 14 %

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům realizace experimentů v závislosti na délce praxe: 30 % 20 % 10 % 40 % 50 % let praxe nedělám

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům realizace experimentů v závislosti na délce praxe:

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům Na čem závisí realizace experimentů (ověřeno chí kvadrát testem) : - na chemii v aprobaci - na podílu výuky chemie v celkové délce praxe - na přítomnosti skladu a jeho vybavení - na typu střední školy… Na čem nezávisí realizace experimentů (ověřeno chí kvadrát testem): - na pohlaví vyučujícího chemie - na délce praxe - na počtu hodin chemie v úvazku…

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům Na čem ještě závisí realizace experimentů (neověřeno): - na odvaze a osobnosti učitele

Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům vybavenost ve vztahu k hypermediálním programům: - počítače jsou k dispozici ve škole všem chemikářům - připojení k internetu má drtivá většina z nich (jeden ne) - 84 % respondentů má přímo v učebně chemie k dispozici počítač - z toho cca 70 % jej má propojen s dataprojektorem - 80 % chemikářů má k dispozici notebook - asi 6 % nemá v učebně PC ani dataprojektor, interaktivní tabuli, videopřehrávač, DVD nebo TV, projekční plochu…

Děkuji za pozornost a těším se na setkání… V SUŠICI