K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavebniny Dobrý den jmenuji se Tomáš Bejbl a vítám Vás na prezentaci naší nové firmy. Naše firma se jmenuje STAVTOBE.
Advertisements

Nabídková prezentace FACELIFT. Kdo jsme? Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost Servisní středisko.
STAVEBNICTVÍ Technologie
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Jednota byla založena roku 1920 vlastní budovu získala až přestavbou stodoly získané při parcelaci panského dvora Dol v 60. letech proběhla velká rekonstrukce.
Natálka, Anička a Štěpánka
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Současné teorie finančních služeb Přednáškový kurs Mgr FFS ZS 2008.
Tvůrčí setkání Aneta Kobzíková. Pravidla Žádný nápad není špatný. Buďte tvůrčí. Nebojte se riskovat. Kritika není povolena.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Tisková konference Zelené aliance For Arch,
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
CELKOVÉ FINANČNÍ PROSTŘEDKY ČINÍ v pokladně a na účtu k ,68 KČ.
Animování snímků. Pravidla Žádný nápad není špatný. Buďte tvůrčí. Nebojte se riskovat. Kritika není povolena.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
» » CentroNet, a. s.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Jak předcházet chybám na stavbách z pohledu projektanta.
Název společnosti Produkty a služby
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Pracovní debata Jméno.
účetnictví, daně a controlling
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_7_20 Obrazové technologie   Uveďte základní typy zobrazovacích technologii. V jakých jednotkách se uvádí velikost displeje?
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název společnosti Obchodní plán.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Analýza hodnot zákazníka
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Kuchyň Pokoj 1 Pokoj 2 Pokoj obývací Zeď – nechat (100 mm)
Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_DRUHY SÁDROKARTONU_Z2
Člen skupiny HAVEX 1.
Prezentace obchodního plánu
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Prezentace obchodního plánu
KNAUF INSULATION spol. s r. o
Název vědeckého projektu
Prezentující: [Jméno]
Název společnosti Obchodní plán.
Kreativní soustředění
Název produktu.
Kreativní debata Jméno prezentujícího.
Plán obchodního projektu
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Jarní úklid s Fabrikamem Již 10 let
Prezentace obchodního plánu
Kreativní soustředění
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ

SÁDROKARTONOVÉ SYSTEMY Od firem: Rigips, Knauf, Lafarge. Vhodné pro výstavbu podkroví,příček, předsazeních stěn,kuchyní a koupelen.

POKRÝVAČSTVÍ Pokládka všech typů střešních krytin Oprava střešních konstrukcí Veškeré tesařské práce

Vyhovění požadavkům Uveďte seznam produktů a jejich funkcí a způsob, jakým vycházejí vstříc konkrétním požadavkům nebo řeší konkrétní problém. Tato část může vyžadovat více snímků.

Analýza nákladů Upozorněte na finanční výhody pro zákazníky. Porovnejte náklady vaší společnosti s náklady konkurence.

Naše silné stránky TextTextText Text Text Text TextTextText Text Text TextTextText Text

Klíčové přednosti Proveďte souhrnný přehled největších předností prodávaného produktu, služby nebo nápadu.

Další kroky Uveďte, jaký další postup požadujete po svých posluchačích.