. .
Co jste pro ten scénář ochotni udělat / obětovat…?“ „Jaká je optimální budoucnost Ferganské kotliny z úhlu pohledu vaší skupiny? Co jste pro ten scénář ochotni udělat / obětovat…?“ OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222 . .
prezident Karimov a uzbecké vládnoucí kruhy b) Etničtí Uzbekové – obyvatelé uzbecké části Ferganské kotliny Etničtí Kyrgyzové – obyvatelé kyrgyzské části Ferganské kotliny d) Radikální islamisté – členové či spřízněnci Hizb –Ut – Tahrir a dalších hnutí OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222 . .
Odpovědi na otázky Věděl/a jsi o tématu něco předem? Pokud ano, změnil se nějak tvůj názor po tomto semináři ? Pokud ne, myslíš si, že chápeš, o co tam jde? 4. Učitelé – myslíte si, že takto pojaté téma je využitelné ve středoškolské výuce? 5. Je něco, co byste udělali jinak? OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222 . .
Pro zájemce… IS.MUNI.CZ (heslo „Ferganská kotlina“) Slavomír Horák: Střední Asie mezi Východem a Západem Přednáška OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222 . .