Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rychlost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Advertisements

Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Titul - název Případný podtitul Sada č. X VY_32_INOVACE_X_01_nazev Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ , „Modernizací výuky.
Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce. Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POSTUPY PŘI MĚŘENÍ OBJEMU 1) Měření objemu kapalin dílek na stupnici může mít různé.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: D OPLŇ DO OBRÁZKU NÁZVY ČÁSTÍ ROVNORAMENNÝCH VAH.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhTěleso a látka.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Nerovnoměrný a rovnoměrný pohyb
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Rychlost a měření rychlosti
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POJMY 1) Co je to hustota? odvozená fyzikální veličina, která určuje hmotnost látky.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrický obvod.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
FYZIKA 8. ROČNÍK PRÁCE Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská,
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Pohyb tělesa Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Archimedův zákon.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM ELEKTRICKÝ PROUD.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM OHMŮV ZÁKON.
Čas pohybu Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák odpovídá na otázky řešící pohyb tělesa. Žák zná vzorec pro výpočet.
Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Výkon Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek délky Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
MĚŘENÍ ELEKTRICKÉHO PROUDU
VÝKON ELEKTRICKÉHO PROUDU
Opakování 2 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Procvičení – výkon a jeho výpočet
Fyzika hrou-opakování I.
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
HYDROSTATICKÝ TLAK Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_17_29.
Opakování 2 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
Název výukového materiálu Vztah rychlosti, dráhy a času Identifikátor
Průměrná rychlost – úlohy II
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Přeměna polohové energie v pohybovou a naopak
Průměrná rychlost VY_32_INOVACE_06_Průměrná rychlost
Účinnost VY_32_INOVACE_15_Účinnost Autor: Pavlína Čermáková
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Fyzika hrou-opakování I.
Pohyb těles-fyzika hrou
Tání = děj, při kterém se pevná látka mění na kapalinu.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Paralelní zapojení rezistorů
VY_32_INOVACE_20 20 HMOTNOST TĚLES autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Rychlost Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Sériové zapojení rezistorů
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce

Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou těleso urazí za jednotku času Značka: v Metr za sekundu m/s 2) Převeď: 15 m/s = 54 km/h 90 km/h = 25 m/s

Ú KOL 2: U RČI RYCHLOST CHODCE Postup: Stručně popiš, jak budeš postupovat Pomůcky: Zapiš vše, co použiješ Zpracování: Určení délky …………………………….. - doplň, kde budete se spolupracovníky měřit (př. chodba, …) Měříme pouze 1! Určení času – měříme 10x a počítáme aritmetický průměr – vysvětli proč.

Ú KOL 2: U RČI RYCHLOST CHODCE Zpracování: Výpočet – vztah, dosadit, vypočítat – jak v m/s, tak v km/h Odpověď:

Z DROJE RAUNER, Karel. Fyzika 6: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2004, 120 s. ISBN RAUNER, Karel. Fyzika: pracovní sešit pro základní školy a víceletá gymnázia : [s přílohou Přehled učiva]. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2004, 60 s. ISBN Ostatní materiály: vlastní