Marketing ? Marketing!. Jaroslava Štěrbová - 28.2.2006 Marketing je procesem … plánování a naplňování koncepce, oceňování, propagace a distribuce myšlenek,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Úvod do marketingu.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Multikulturní prostředí globálních organizací: výzvy i hrozby Ing. Monika Pavlíčková.
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
E-město a e-knihovna Městská knihovna v Praze: infrastruktura pro síť knihoven a služby občanům Jaroslava Štěrbová.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Informační vvzdělávání v knihovnách Lída Švíková.
Transformuje Kraj nebo kraj ?
MARKETINGOVÝ MIX.
Plán aktivního stárnutí ve městě Brně součást projektu „Rozvojové dokumenty Strategie pro Brno“ Rodina spojuje generace Projekt Brno-Zdravé.
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
8. Marketing.
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
MARKETING Základy marketingu. Marketing Mercurius Mercator Market Der Markt.
MARKETING Základy marketingu. Marketing Mercurius Mercator Market Der Markt.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MARKETING 1. Význam marketingu Podílí se na vývoji a zdokonalování výrobků a služeb Ovlivňuje distribuční a cenovou politiku Je těsně spjat s propagací.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
(c) Robert Němec, 2006 Zapomeňte na prodej a vytvořte marketingovou strategii Robert Němec.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING Přednáška P
Digitální učební materiál
Tvorba marketingového mixu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Management a řízení hotelu
Marketingová komunikace
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Psychologické působení propagace
V hotelnictví a cestovním ruchu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
MARKETING Přednáška P
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Marketing ? Marketing!

Jaroslava Štěrbová Marketing je procesem … plánování a naplňování koncepce, oceňování, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje k uskutečnění vzájemné výměny, uspokojující potřeby jedinců a organizací Horáková

Jaroslava Štěrbová Marketing je nástrojem k tomu, …aby bylo POŽADOVANÉ ZBOŽÍ nabídnuto SPRÁVNÝM SKUPINÁM ZÁKAZNÍKŮ, a to V PRAVÝ ČAS a NA PRAVÉM MÍSTĚ, ZA SPRÁVNÉ CENY a S PŘISPĚNÍM PŘIMĚŘENÉ PROPAGACE

Jaroslava Štěrbová Marketing a knihovna?

Jaroslava Štěrbová V prostředí neustále se vyvíjející kultury nemůže být strnulá a izolovaná pozice ochrannou bariérou, je spíše pádem na úroveň nepohyblivého terče. Lesly

Jaroslava Štěrbová Marketing je nástrojem k tomu, …aby bylo POŽADOVANÉ ZBOŽÍ nabídnuto SPRÁVNÝM SKUPINÁM ZÁKAZNÍKŮ, a to V PRAVÝ ČAS a NA PRAVÉM MÍSTĚ, ZA SPRÁVNÉ CENY a S PŘISPĚNÍM PŘIMĚŘENÉ PROPAGACE dokonce i v MKP

Jaroslava Štěrbová Marketing a MKP ?  No jasně!  Součást strategie (všichni pro jednoho)  Součást taktiky (jeden pro všechny)  Vize  Pokusy  Úspěchy + omyly

Jaroslava Štěrbová Od záchvatů k systému Kampaň 111

Jaroslava Štěrbová Od záchvatů k systému  Začátek nového věku CI, CD a spol.  Periodické šílenství + skáčeme dobře, skáčeme vysoko  Krok za krokem

Jaroslava Štěrbová Šedivá teorie a velmi zelený strom života: akce a kampaně 1.pololetí Ďáblice Karel IV. BMI MKP a Centrum.cz Noc a Andersenem databáze I.,II.,III. VZ 2005 Svět knihy Rosteme s knihou Bambiriáda

Jestliže ….  Jestliže Vám řeknu, že jsem hezký a vzrušující, je to reklama.  Jestliže Vám někdo jiný řekne, že jsem hezký a vzrušující, je to propagace.  Jestliže přijdete a řeknete mi, že jste slyšela, že jsem hezký a vzrušující – tak to je public relations. Bowman-Ellis

Jaroslava Štěrbová Jestliže se chcete na něco zeptat, jsem tu pro Vás teď. Jestliže se na právě na nic zeptat nechcete, děkuji Vám za pozornost. Jaroslava Štěrbová, hlavní knihovnice MKP