Plánování činnosti cíle, motivace a samostatnost ….

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
Advertisements

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Efektivnost řídící práce
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
základního vzdělávání s ohledem na rovný přístup ke vzdělávání
Projektový záměr : Zmapování vnitřních procesů na MS ČR MS_P01.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Energetika a stavebnictví Územní energetická koncepce Mezinárodní konference ABF P r a h a Josef Fiřt Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Taneční a pohybová výchova
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Projektové plánování Projektové řízení Ing. Jiří Šilhán.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
marketingové poradenství
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Personální plánování.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jiří Kučera, Ing. Jakub Křižka
Plán rozvoje Kamarádi Stochov Vize Krátkodobý plán na příští rok 2006 Střednědobý plán do r.2010 Dloouhodobý plán do r.2025.
FINANČNÍ ŘÍZENÍ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ
 Příprava  Obecný záměr (současný stav, roční cíle oddílu)  Chytrý cíl (výchovný)  Atraktivní prostředek – naplnění cílů  Příprava plánu (název, termín,
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Personální plán pro podnikatelský plán
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
Je záležitostí nás všech. 1. Z dokumentů EU : Amsterodamská smlouva, Smlouva v Nice Z dokumentů ČR : Usnesení vlády ČR č. 824 z 1/9/2004, Zákon.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Podpora rozvoje veřejných vysokých škol: od projektů k rozvojovým plánům Petr Černikovský
Plánování přednáška druhá. 2 Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize.
Projektová výuka. Historie projektové výuky První známky – 17. a 18. století – Itálie a Francie – součást závěrečných zkoušek 18. a 19. století - Killpatrick.
Plánování přednáška první. Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
Marketingový plán podniku
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Aplikace nových forem marketingu
Prognostika a Plánování 3. cvičení
Strategie regionu, obce
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Název akce, místo, datum.
Bc. Jana Řezníčková, sociální pracovnice
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Projektování Projekt = plán, záměr, úmysl
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Model intenzivní podpory
Klíčové aktivity projektu
Intenzivní podpora škol
Volnočasová pedagogika
Transkript prezentace:

Plánování činnosti cíle, motivace a samostatnost ….

Jaká je naše činnost  Sepište si všechny aktivity, které v oddíle děláte a na které si vzpomenete. Snažte se pojmenovat spíše věci, které plánujete dopředu a pak realizujete.  Vyberte si z vámi napsaného tři stěžejní aktivity a snažte se odůvodnit PROČ je děláte, odkud se v programu vzaly a jaký mají smysl.

Základní otázky plánování  CO  Co chtějí děti (aktivity)  Co chceme my (cíle)  Průnik cílů a aktivit  Analýza a zjištění snů a potřeb  Odkud se „CO“ bere

Základní otázky plánování  PROČ  Odůvodnění „CO“  Směřujeme k vytýčeným cílům? (strategie)  Mají své místo v činnosti i neodůvodnitelná „CO“?  Metody volby cílů (odpovědnost a samostatnost)

Základní otázky plánování  JAK  Klasická metodika (příručky …)  Změna úhlů pohledu, použití netradičních přístupů (moderní trendy)  Podíl vedení a dětí na volbě metodiky (kdo se lépe do dětí „trefí“?)

Plánovací dokumenty  STRATEGIE  Obvykle roční  Ukazuje vizi oddílu na konci období  Cíl – aktivita – odpovědnost a termín  Tvorba strategie (SWOT analýza), skupinová záležitost

Plánovací dokumenty  PROGRAM  Témata  Pouze rámec a nabídka  „naddimenzovaný“  Vychází ze strategie

Plánovací dokumenty  AKCE  Časový harmonogram  Odráží strategii i program  Výrazný prostor pro podíl dětí

Závěr  Plán není dogma!  Plán není diktátem vedoucího  Plán musí být průnikem „výchovných“ záměrů a dětských snů  Plán je výborným prostředkem k dosažení dětské aktivity, samostatnosti a odpovědnosti za svůj volný čas

Díky, že jste vydrželi Díky, že jste vydrželi Martin Kučný –Fido TROJKA Vsetín