B_EM 02 ELECTRONICKÝ MARKETING Pavel Kotyza, VŠFS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikové informační systémy Úvod
Advertisements

“Komunikace pracuje pro ty, kteří pracují na ní.” John Powell Institut interní komunikace KNIHOVNA.
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 1 1 Operating Systems Networking for Home and Small Businesses – Chapter.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Should, ought to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jan Zemánek Slidy na Webu  Dočasně na
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace At the airport VY_22_INOVACE_35 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
READING – BRITISH LITERATURE
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / A Secretary 06B5 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra experimentální biologie rostlin PřF UK Connecting computer into wifi network.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Payment 06C6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Basics of electrical engineering the 2nd. year Measuring the capacity Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Lukáš Patka PFE. Microsoft Security Risk Assessment Identifikovat bezpečnostní rizika napříč IT infrastrukturou, aplikacemi, provozními procesy Zaměřen.
Computer visualization of relational database in www environment Radek Horáček Supervisor: ing. J. Blažej,Phd. Bachelor Thesis, Department of Physical.
How To Upload and Download Flies using Filezilla ?
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
CZECH STATISTICAL OFFICE Na padesátém 81, CZ Praha 10, Czech Republic Blind Friendly Website Helena Koláčková Czech Statistical Office.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Praktická doporučení pro PR a marketing – co v této oblasti může HR dělat lépe Dita Stejskalová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Internal Communications 06B3 AutorLadislava Pechová Období.
Název SŠ: SŠ-COPt Uherský Brod Autor: Ing. Hana Kubišová, Ph.D. Název prezentace (DUMu): Defects of Guns Název sady: Technical English for students of.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
CRM – moderní trendy.
Angličtina: Martin Luther King
Big Data-Analytics.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Elektronický archiv v ÚMV
Cvičení: A. Popište, v sekvenčním pořadí, analýzy, které musí být uskutečněny před rozhodnutím, jestli vaše spolešnosti odpovídá Marketingovému plánu.
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
I haven´t seen your ID card.
A healthy life with wine
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Inovativní řešení Microsoft pro školství
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

B_EM 02 ELECTRONICKÝ MARKETING Pavel Kotyza, VŠFS

Agenda  1/ Marketingový koncept IT CRM (Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu.  Architektura komunikačního systému  (EDI, API, internet, cloud based)

CRM

Rozcvička  Co to je CRM?  Je CRM nové nebo ne?  Co je opakem Vztahového marketingu?

CRM  Customer Relationship Management  Vztahový marketing je Strategie navržená na podporu věrnost zákazníka, interakci a dlouhodobou podoru od něj.  Takový management vztahu se zákazníkem (CRM) se zaměřuje více na udržení zákazníka než na jeho získání (akvizici).

Marketingový Koncept IT CRM (IS) jako nástroje pro vztahový marketing  Vztahový marketing je navržen tak, aby rozvíjel silné vazby se zákazníky tím, že bude poskytovat informace přímo šité na míru jejich potřebám a zájmům a podporovat tak vzájemnou komunikaci.  Tento přístup často končí vyšší mírou sdílení informace o firmě, opakovaným nákupům a vůlí poskytovat o sobě osobní informace na straně zákazníka.

Marketingový Koncept IT CRM (IS) jako nástroje pro vztahový marketing  Vtahový marketing je opak transakčního marketingu.  Transakční marketing se zaměřuje na zvýšení počtu jednotlivých prodejů. Většina společností kombinuje prvky obou konceptů vztahového a transakčního marketingu.

Otázka:  Které CRM systémy znáte?

Které CRM systémy znáte?

Short introduction to IT CRM planning

Které parametry CRM jsou užitečné! Pohledem zákazníka Kontaktní údaje Socio/demografické údaje Platební metody Historie nákupů, hledání, prohlížení Pohledem produktu Kdo používá produkt - cílovka Sezónní nákupy Pohledem revenue COA CTR ROI

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem zákazníka  Kontaktní údaje

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem zákazníka  Socio/demografie

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem zákazníka  Používané platební metody

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem zákazníka  Historie nákupů,  Co zákazník hledal  Frekvencí nákupů

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem produktu  Nejprodávanější produkty  Sezónní nákupy

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem revenue  COA

Které parametry jsou užitečné!  Pohledem revenue  CTR

What parameters are useful?  Pohledem revenue  ROI

ACHITEKTURA KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU

Achitektura komunikačního systému  EDI  API  Internet, cloud based

EDI Electronic data interchange  EDI poskytuje technický základ pro komerční “konverzaci” mezi dvěma entitami, ať interními nebo externími  EDI ustavuje paradigma kompletní elektronickou výměny dat, včetně přenosu, procesu zpracování zpráv, formátu dokumentů a druhu softwaru pro interpretaci a zobrazení dokumentů.  EDI standardy popisují rozličné formáty elektronických dokumentů a vztahy mezi nimi.

EDI ”Odebírání nepotřebných procesních úkolů podporuje celý dodavatelský řetězec a poskytuje zlepšení ve výkonnosti a managementu nákladů. "

10 kroků k efektivnímu EDI Step 1: Develop the organisational structure  Your first action is to ensure that you have access to the correct skills. Develop EDI coordinators and teams that will drive the program through your organization Step 2: Undertake a strategic review  The business areas that benefit most from EDI deployment vary by organization. A strategic review identifies where EDI has greatest potential in your business Step 3: Conduct in-depth analysis  An accurate analysis of costs and projected payback when implementing EDI is essential. Step 4: Develop a business-focused EDI solution  Selecting the correct EDI solution for your business requires an in-depth understanding of both the technical and business issues – for you and your trading partners. Step 5: Select the correct EDI network provider (VAN)  Most organisations find using an EDI provider makes the best business and financial sense. Selecting the correct provider for your business is imperative.

10 kroků k efektivnímu EDI Step 6: Integrate EDI with the business  How an EDI system is designed and developed depends on the amount of custom work required and the amount of internal systems with which data are shared. Step 7: Integrate data across the business  Most applications impose their own data structures. The data from internal/external systems need to be analyzed in order to ensure they translate into your EDI system. Step 8: Undertake data mapping  To ensure the smooth flow of information between internal applications and trading partners, documents need to be mapped to allow effective data transmission. Step 9: Establish a pilot project  Before your EDI system goes live within your entire trading community, it is important to select a small number of partners to test the system in ‘near live’ conditions. Step 10: Roll out EDI to trading partners  The last action is to implement EDI across your trading partners. This should be achieved in a staged manner that reflects your current business priorities.

API  Application programming interface  Server-side  A server-side web API is a programmatic interface to a defined request-response message system, typically expressed in JSON or XML, which is exposed via the web—most commonly by means of an HTTP-based web server. request-responseJSON XML HTTP  Mashups are web applications which combine the use of multiple such web APIs. Mashupsweb applications  Client-side  There are a number of client-sides web APIs that have been developed (mostly targeting standardized JavaScript bindings to functionality within a web browser).client-sidesJavaScriptweb browser  The Mozilla Foundation created their WebAPI specification which is designed to help replace native mobile applications with HTML5 applications.Mozilla FoundationHTML5

Java 4-ever

Internet, cloud based  Jak se dnes přihlašujete do různých e-shopů, serverů? Google, vKontaktě, Facebook, Twitter, LinkedIN, OpenID

DÍKY ZA POZORNOST

Příští týden:  Typologie B2B and B2C e-business a e-procurementu  Efectivní data mining jako zdroj relevantních dat o potřebách zákazníků Doporučená literatura:  Sun Tzu – Art of War / Umění války