Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Farmářské trhy v Praze a jejich zákazníci
Advertisements

Optimalizace stavu zásob
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
[ 1 ] © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv PADĚLKY A NELEGÁLNÍ LÉKY
Využití potenciálu mobilního kanálu
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
ROZVOJ INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ V KROMĚŘÍŽI Zřízení PIAP v centru města a místních částech Postoupky, Bílany a Těšnovice.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Význam informací v podnikání
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Fond Vysočiny Celkový objem finančních prostředků Fondu Vysočiny – 81,4 mil Kč Dílčí cíl Programu rozvoje kraje – 3.2 Podpora rozvoje telekomunikačních.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
VÍTÁME Vás na pravidelné snídani SOCR ČR Úterý Řečníci: Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Martin Ditmar, viceprezident.
6.Tvorba produktů.
úvod pojetí a obsah marketingu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
1 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Druhy průzkumů spokojenosti a jejich specifika.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Shrnutí poznatků ze semináře o půjčování audiovizuálních děl v knihovnách v České republice V Praze 23. března 2007 Aleš Danielis a Ondřej Materna Přílohou.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu Podpora technického vzdělávání Portál „Auta nás baví“ Portál „Auta nás baví“ (stručná informace)
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
CRM a jeho možné využití
Mikroprostředí firmy.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Přístupnost IDS pro OOSPO
Návrh a realizace informačního a rezervačního systému pro společnost DecStore Diplomová práce Autor: Bc. Martin Procházka Vedoucí práce: Ing. Pavel Haluza,
Plán trasy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
E- SHOP WWW. FASHIONAVENUE. CZ Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Firemní plány udržitelné mobility
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
OSOBNOST SPOTŘEBITELE - 2
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Talent marketingových komunikací
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Oblíbený platební nástroj
Podnikatelské koncepce
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Transkript prezentace:

Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky

Cyklisté jsou lepší zákazníci Nakupují častěji Ve výsledku utratí více Nákup s kolem je levnější Rychlejší Šetrnější

Možnosti vs. realita

Aktivity Prezentační místo v rámci Farmářských trhů zákazníci FT= zájem o udržitelný rozvoj a vlastní zdraví Nabídka doplňků, které z kola uděllají „nákupní kolo“ (košíky, brašny, vozíky, cargo bikes) Informační materiály = web, letáček Jak přepravovat na kole náklad Užitečné tipy Jak kolo správně zamykat Přeprava kol MHD a vlaky Objednávka zboží z trhů, dovážka na kole

Letáček

Problém? Nejprve je potřebná infrastruktura, potom je možné spustit motivační kampaň NE VŽDY

Cycle Chic Návštěvníci trhů chtěli nakupovat

Zprávy z prvního ročníku Testování pouze v Praze – má smysl i v jiných městech? Lidé milují trhy (i nástroje, které jim usnadní nakupování) Rozšíření z Farmářských trhů – jednání se sítí obchodů, prestižní značka

Děkujeme partnerům sponzor organizace partneři

Kontakt Jitka Vrtalová