Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Advertisements

Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VYHLEDÁVÁNÍ V DIGITÁLNÍ KNIHOVNĚ VYSOKOŠKOLSKÝCH KVALIFIKAČNÍCH PRACÍ DSPACE.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Výsledky IT Fitness ESKILLS.EC.EUROPA.EU Základní informace – paralelně i na Slovensku.
Občané za spokojené bydlení Srovnání privatizace v Praze Pracovní zasedání ZMČ
Internetové prohlížeče
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
2. seminární úkol - projekt PSY117. Týmový projekt  Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření.  Pětičlenné týmy.
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
EAukce Elektronická výběrová řízení na Internetu.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
Účet pegasus. skvělé  Vyberte si až 20 oblíbených koní.
Mikroprostředí firmy.
Libimseti.cz Kamila Nezvalová Učo Co je to libimseti.cz? Internetový zábavný portál Zaměřen zejména na službu seznamky s ostatními uživateli Nabízí.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
 Jak zaměstnanci tráví pracovní dobu?  Zneužívají vaši techniku k vlastnímu podnikání?  Tisknou soukromé dokumenty?  Vynášejí interní data ke konkurenci?
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ing. Veronika Dostálková MBA
Internetové prohlížeče
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Elektronická výběrová řízení na Internetu
Informace o úpravách webu
Projekty MARSL.
Informace o průběhu informačních seminářů a výsledcích strukturovaných rozhovorů za stranu zaměstnavatelů BP Stavebnictví I.
Aplikace nových forem marketingu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Clever Farmer Clever Swagfactory.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
WORKSHOP Metody práce s informacemi v online prostředí
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Katedra řízení podniku
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje pro vzdělávání, vědu a výzkum.
Finanční výroční zpráva 2016 a rozpočet 2017
Reklama na sociálních sítích
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF

Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých nástrojů a možností pro propagaci a podporu prodeje ve vašem podniku.

Cíl školení získat odpovědi na základní sadu otázek pro využití internetu jako média pro propagaci Vašeho podniku Proč? Co? Jak? Kde? Kdo? Za kolik? Kdy?

Proč? internet jako nástroj k propagaci srovnání s jinými formami propagace přednosti a omezeni statistiky

Co? co chcete prezentovat rozšířené mýty a omyly nejčastější chyby

Jak? formy internetové propagace texty/články vyhledávání videa ing firemní www stránky bannery sociální sítě

Kde? jak vybírat servery, na kterých vaše kampaně poběží

Kdo – komu? kdo je cílová skupina, kterou chceme oslovit? pohlaví věk zájmy obor lokalita

Kdo – s kým? kdo se bude o kampaň starat? interní versus externí správce

Za kolik? jaké ceny můžete očekávat u jednotlivých forem kampaní srovnání nákladů na interní/externí zdroje jaké slevy můžete dostat a za jakých podmínek

Kdy? načasování kampaně výběr propagace s ohledem na sezónnost rozplánování kampaní v průběhu roku