Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF
Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých nástrojů a možností pro propagaci a podporu prodeje ve vašem podniku.
Cíl školení získat odpovědi na základní sadu otázek pro využití internetu jako média pro propagaci Vašeho podniku Proč? Co? Jak? Kde? Kdo? Za kolik? Kdy?
Proč? internet jako nástroj k propagaci srovnání s jinými formami propagace přednosti a omezeni statistiky
Co? co chcete prezentovat rozšířené mýty a omyly nejčastější chyby
Jak? formy internetové propagace texty/články vyhledávání videa ing firemní www stránky bannery sociální sítě
Kde? jak vybírat servery, na kterých vaše kampaně poběží
Kdo – komu? kdo je cílová skupina, kterou chceme oslovit? pohlaví věk zájmy obor lokalita
Kdo – s kým? kdo se bude o kampaň starat? interní versus externí správce
Za kolik? jaké ceny můžete očekávat u jednotlivých forem kampaní srovnání nákladů na interní/externí zdroje jaké slevy můžete dostat a za jakých podmínek
Kdy? načasování kampaně výběr propagace s ohledem na sezónnost rozplánování kampaní v průběhu roku