POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní obrázek. DESTINAČNÍ AGENTURA
Co je destinační agentura neboli DMC?
Cíle Destinační agentury Karlovy Vary 4U efektivní rozvoj regionu spolupráce subjektů působících v cestovním ruchu spolupráce subjektů podílejících se na zajišťování služeb spolupráce podnikatelských subjektů a místní samosprávy sjednocení a organizace poskytovatelů služeb za účelem možnosti řízení nabídky a poptávky v příslušné destinaci
Hlavní činnost destinační agentury komunikace s aktéry cestovního ruchu plánování a realizace marketingových aktivit zabezpečovaní, zpracování a předkládání žádostí o dotace (projektová činnost) budování a podpora destinační identity (image destinace) zastupování zájmů destinace na veřejnosti a u jiných instituci vyhledávání a motivování partnerů pro spolupráci provoz turistického informačního portálu destinace realizace Public Relation (PR) aktivní spolupráce s turistickými informačními centry zpracování strategie rozvoje destinace
Podstata fungování DMC Karlovy Vary 4U
Formy spolupráce mezi podnikatelskými subjekty v cestovním ruchu mezi podnikatelskými subjekty v rámci služeb a výrobků PPP (veřejný a soukromý sektor) mezi veřejno-právními subjekty mezi odvětvími v rámci odvětví kompetence mezi podniky prostorová koncentrace
Nadcíle Karlovy Vary 4U prezentovat Karlovy Vary nejen jako historické město s bohatou kulturou, přírodním bohatstvím a lázeňskou péčí, ale také jako destinaci schopnou uspokojit náročné potřeby kongresového cestovního ruchu (MICE business) v rámci volnočasové turistiky se orientovat směrem na českou klientelu a cílit na české turistické zájmy v rámci MICE businessu zacilovat na české, německé, rakouské a další středoevropské společnosti
Diskuze Kontakty Hedvika Gabrielová Tel.: Martin Krajíček Tel.:
Děkujeme za pozornost