POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Sdružení cestovního ruchu Aktivity a činnost SM-SCR
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Volnočasové projekty a EU financování

Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
XV. celostátní finan č ní konference , Praha Přínosy meziobecní spolupráce Svazek měst a obcí Krkonoše a formy spolupráce veřejného sektoru.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
Prezentace turistické oblasti
Destinace cestovního ruchu ?!
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Management cestovního ruchu
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Regionální konference v MSK
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Komunikace v obchodním styku – nabídka
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Destinační management Ing. Marek Záboj, Ph.D. Katedra společenských věda a managementu sportu Fakulta sportovních studií MASARYKOVA UNIVERZITA.
2. oficiální setkání představitelů obcí v územním obvodu ORP Cheb Místo: KC Svoboda Cheb Dne:
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Kategorizace organizací destinačního managementu
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Rozložení obrázku s titulkem
Transkript prezentace:

POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní obrázek. DESTINAČNÍ AGENTURA

Co je destinační agentura neboli DMC?

Cíle Destinační agentury Karlovy Vary 4U  efektivní rozvoj regionu  spolupráce subjektů působících v cestovním ruchu  spolupráce subjektů podílejících se na zajišťování služeb  spolupráce podnikatelských subjektů a místní samosprávy  sjednocení a organizace poskytovatelů služeb za účelem možnosti řízení nabídky a poptávky v příslušné destinaci

Hlavní činnost destinační agentury  komunikace s aktéry cestovního ruchu  plánování a realizace marketingových aktivit  zabezpečovaní, zpracování a předkládání žádostí o dotace (projektová činnost)  budování a podpora destinační identity (image destinace)  zastupování zájmů destinace na veřejnosti a u jiných instituci  vyhledávání a motivování partnerů pro spolupráci  provoz turistického informačního portálu destinace  realizace Public Relation (PR)  aktivní spolupráce s turistickými informačními centry  zpracování strategie rozvoje destinace

Podstata fungování DMC Karlovy Vary 4U

Formy spolupráce  mezi podnikatelskými subjekty v cestovním ruchu  mezi podnikatelskými subjekty v rámci služeb a výrobků  PPP (veřejný a soukromý sektor)  mezi veřejno-právními subjekty mezi odvětvími v rámci odvětví kompetence mezi podniky prostorová koncentrace

Nadcíle Karlovy Vary 4U  prezentovat Karlovy Vary nejen jako historické město s bohatou kulturou, přírodním bohatstvím a lázeňskou péčí, ale také jako destinaci schopnou uspokojit náročné potřeby kongresového cestovního ruchu (MICE business)  v rámci volnočasové turistiky se orientovat směrem na českou klientelu a cílit na české turistické zájmy  v rámci MICE businessu zacilovat na české, německé, rakouské a další středoevropské společnosti

Diskuze Kontakty Hedvika Gabrielová Tel.: Martin Krajíček Tel.:

Děkujeme za pozornost