Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, 682 01 Vyškov, telefon: 420 517 350 750, mobil: 420 606 676 253 fax: 420 517 350 750 mail: galatik@tmspeg.cz,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů.
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Nabídka personálních služeb
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Hodnocení pracovního výkonu
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA PROJEKT: Rozvoj klíčových kompetencí zaměstnanců členských podniků sdružení KPKV, reg. č. CZ.1.04/1.1.06/ Období realizace: 1.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
PŘEDSTAVENÍ FIRMY HUMAN´S Koučování Terapie Psychologie Poradenství
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
marketingové poradenství
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
aneb Assessment Centre a Development Centre
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
Personální strategie mezinárodní firmy
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Strategie regionu, obce
Assessment centrum.
KOUČOVÁNÍ jako nástroj pro ROZVOJ ZMĚN POSTOJŮ A CHOVÁNÍ Jak vybírat kouče ??? Tim Šlapák Akreditovaný profesionální kouč ČAKO Acredited Senior Practitioner.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Prezentační a komunikační dovednosti
Transkript prezentace:

Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, 682 01 Vyškov, telefon: 420 517 350 750, mobil: 420 606 676 253 fax: 420 517 350 750 mail: galatik@tmspeg.cz, www.tmspeg.cz

Portfolio služeb Konzultantství Trenérství, školitelství Koučování Auditorská činnost Přednášková činnost Projektová činnost Odborné publikování Moderování konferencí Moderování panelových diskusí Zprostředkování služeb dalších expertů pro výše uvedené činnosti

Portfolio služeb Konzultanství především pro oblast managementu, řízení firem, procesů a práce jak prodejních týmů tak jednotlivců. Trenérství a školitelství především v oblasti činností prodejních týmů a managementu formou otevřených nebo „ in house „ kurzů. Koučování především v prostředí korporací, podnikové sféře. Koučink manažerských a prodejních dovedností.

Trenérství a školitelství Otevřené a „ in house „ kurzy: - Základy koučinku Vyjednávání pro manažery Vyjednávání pro obchodní zástupce Merchandiser jako člen týmu obchodního zástupce V rámci všech výše uvedených kurzů je součástí nabídky také další pomoc pro využití a implementace získaných dovedností z kurzů přímo v pracovním procesu v předem stanoveném časovém horizontu a frekvenci spolupráce s jednotlivými účastníky kurzů.

ZÁKLADY KOUČINKU zvýšit efektivitu práce členů pracovního týmu formou vlastního sebepoznání ?? PROGRAM: Co je a není koučink ? Podstata koučinku a základní předpoklady úspěšného koučinku Manažer jako kouč Proces spolupráce kouč – koučovaný a fáze koučovací schůzky Základní nástroje koučinku Otázky a zpětná vazba KOMU JE KURZ URČEN: Ředitelům společností Střednímu a vyššímu managementu jakýchkoliv společností Všem, kteří mají zájem o vlastní rozvoj a rozvoj svých pracovníků

VYJEDNÁVÁNÍ Jak být správně připraven na vyjednávání nejen ročních obchodních podmínek PROGRAM: Co je to vyjednávání Základní rozměry vyjednávání (proč, co, s kým, jak) Zájmy a postoje Fáze procesu vyjednávání (vytváření vztahů, práce s informacemi, dávání a hodnocení návrhů, uzavírání dohody) Taktiky a strategie při vyjednávání ZÍSKANÉ POZNATKY VÝRAZNĚ POMOHOU: Regionálním manažerům prodeje Manažerům pro klíčové zákazníky Obchodní ředitelům Nákupčím

VYJEDNÁVÁNÍ PRO OBCHODNÍ ZÁSTUPCE Jak vyjednat správné podmínky spolupráce na maloobchodní prodejně ?? PROGRAM: Co je to vyjednávání Základní rozměry vyjednávání (proč, co, s kým, jak) Typy vyjednávačů Fáze procesu vyjednávání (vytváření vztahů, práce s informacemi, dávání a hodnocení návrhů, uzavírání dohody) Řešení konfliktních situací ZÍSKANÉ POZNATKY VÝRAZNĚ POMOHOU: Obchodní zástupci Vedoucí maloobchodních prodejen Nákupčí Regionální manažeři prodeje

MERCHANDISER A JEHO ROLE V OBCHODNÍM TÝMU Merchandiser jako člen týmu obchodního zástupce Jak zajistit maximální efektivitu spolupráce obchodního zástupce a merchandisera PROGRAM: Co vše je merchandising ? Role, pozice a úkoly merchandisera a obchodního zástupce Průběh návštěvy merchandisera a obchodního zástupce na maloobchodě Možnosti zkvalitnění spolupráce merchandisera a obchodního zástupce Výběr, kontrola, hodnocení a motivace merchandisera KOMU JE KURZ URČEN: Obchodní zástupci Regionální manažeři prodeje Merchandising manažer

Další oblasti školení profesionální vedení lidí administrativní dovednosti hodnotící pohovor interní komunikace komunikační dovednosti obchodní dovednosti služby zákazníkům zvládání konfliktních a stresových situací „ time management “ přesvědčivá prezentace manažerská komunikace manažerské dovednosti péče o klienta profesionální manažer

Další oblasti školení delegování vedení porad základy manažerského koučování, vedení rozvojových pohovorů „ Change management „ - komunikace a psychologie změny projektový management sebepoznání a osobní výkonnost strategický management, strategické plánování " team building " " team management " " time and stress management " emoční inteligence

Realizovaná koučovaná témata Individuální Prodejní techniky Zdolávání námitek Zvyšování viditelnosti a dostupnosti výrobku na maloobchodě Hodnocení podřízeného Plnění individuálních plánů Příprava na jednání Měsíční hodnocení Zvýšení kvality komunikace Stanovení akčního plánu Rozvoj práce manažerova týmu Hodnocení podřízených atd.

Realizovaná koučovací témata Týmová Zavádění výrobku na trh Změna odměňovacího řádu Zvýšení kvality komunikace týmu Postup plnění kvartálního plánu Kvalita přípravy na roční jednání Dostupnost a znalost informací pro jednání Stanovení ročního plánu Roční hodnocení Realizace projektu „ Premium brand „ Realizace projektu „ Customer retention „ atd.

Reference JBC Brno

Představení Petr Galatík - kouč obchodních a manažerských dovedností - bydliště - Vyškov - Absolvent Vysoké školy dopravy a spojů v Žilině Absolvent postgraduálního studia na Vysoké školy ekonomické v Bratislavě, katedra Zahraničního obchodu Absolvent certifikovaného koučovacího programu „ „Úmění a věda koučinku „ při Erickson College Vancouver ( Kanada ) organizované Koučink centrem Praha Absolvent programu „ Koučování excelentních týmů „ při Erickson College Vancouver ( Kanada ) organizované Koučink centrem Praha

Představení Člen „ International Coach Federation „ Člen „ České asociace koučů „ Lektor a konzultant v oblasti práce prodejních týmů a individuálních prodejních a manažerských dovedností - V minulosti pracující 17 let v pozici obchodního ředitele a národního manažera prodeje společností Tabák Philip Morris, Pepsi Co, Yoplait, Bestfood, Vitana, - Koučovací praxe – 3 roky, zejména v oblasti práce prodejních týmů a rozvoje koučovacích dovedností manažerů

Děkujeme za pozornost