Den Země 2006 Zpráva třídy 6. A, aneb jak jsme Den Země prožili my.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Advertisements

Co s PET láhvemi na škole ?
Přijímací řízení na střední školy
Andrea Škodová a Jitka Beková
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
Odpadové hospodářství
EKOŠKOLA 2013/2014 -TÉMA ODPADY
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Logo.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
Co víš o recyklaci?.
Srdce z lásky darované.
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
OBCHODNÍ MAJETEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná.
POUČENÍ O TŘÍDĚNÍ ODPADU. Během listopadu jsme navštívily první třídy a zábavnou formou jsme je seznámily se světem třídění odpadu a ekologie.
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
Sčítálek.
KAM S NÍM ? prezentace nového soutěžního systému
Naše cesta fyzikou.
Jak třídit odpad - prezentace
Jak je to s odpady ?.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Sešlápni, ušetříš! Matematicko-fyzikální úkol Pro 1. stupeň.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Recyklohraní u nás ve škole Jsme malá školička, do které chodí 25 žáků. Probíhají u nás různé soutěže- sběr baterií, elektrozařízení, ale třídíme také.
Populační ekologie. Požadavky Každý bude mít referát na semináři o zajímavém problému z populační ekologie Zkouška bude ústní Praktika budou dvouhodinová,
Jak to zapsaly Eva Valvodová a Jiřina Palečková, 7. B
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Pan učitel přinesl na hodinu fyziky osobní digitální váhu. Jistě máte doma podobnou váhu na které se vážíte a sledujete zda-li jste po vánočních svátcích.
Jak třídíme v naší škole? V naší škole třídíme:  papír  plast  sklo  bioodpad  baterie  drobný elektroodpad.
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
CESTA PAPÍRU Recyklace. Doma  Já, Nikol a Olča jsme si vyrobily papírového panáčka Žoseffu.  Po nějakém čase se Žoseffa stala nepotřebnou, a tak stala.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Karle, vy jste sourozenci? Ne, bratři.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
EVVO aktivity pro školy
PAPÍR Jak a proč třídit PAPÍR Mgr. Lukáš Kučera Gymnázium a obchodní akademie Mariánské Lázně Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
F YZIKA Hustota látky Vypracoval: Lukáš Karlík. H MOTNOST RŮZNÝCH LÁTEK Co je těžší kilogram peří nebo kilogram železa? Jsou stejně těžké. Mají však stejný.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
FLL 2015/16 Hodkovice nad Mohelkou Medvíďata Nakládání s odpady ve městě Hodkovice nad Mohelkou.
Ukázky laboratorních prací z elektřiny a magnetismu
Reportáže Fotodokumentace
Matematika pro učební automobilní obory 2. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha
PřIjímací řízení na GJŠ
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Žákovský parlament 1.stupeň
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Ohlédnutí za čtvrtou třídou
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
Plasty- globální problém
Plasty- globální problém
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Transkript prezentace:

Den Země 2006 Zpráva třídy 6. A, aneb jak jsme Den Země prožili my.

n Ve světě se Den Země slaví 22. dubna, na naší škole jsme si Den Země připomněli 24. dubna – v den přijímacích zkoušek na střední školy. Tématem letošního Dne Země byly odpady. Proto jsme hned na začátku dne navštívili sběrný dvůr firmy ODAS, kde nám o odpadech udělali zajímavou a poučnou přednášku. Dozvěděli jsme se při ní, jak máme správně třídit odpad a také, jaké materiály se dají recyklovat. Naší průvodkyni jsme při prohlídce sběrného dvora kladli tuny otázek.

n Po návratu do školy nám pan učitel rozdal dva pracovní listy. Ne jednom z nich jsme zkoušeli roztřídit různé materiály do správných kontejnerů, na druhém jsme pak odhadovali, jak dlouho se jaký materiál v zemi rozkládá. Víte například, jak dlouho se v zemi rozkládá obyčejný kelímek od jogurtu? 50 až 80 let. Potom jsme se rozdělili na dvě skupiny. Ti z nás, kteří nemají odpor k žížalám odešli založit do školního arboreta žížalí farmu.

n Vyhrabali jsme v zemi žížaly, do skleněné pětilitrové láhve na sebe navrstvili různé druhy zeminy a žížaly do láhve umístili. Počkáme, co s hlínou žížaly dokážou udělat do konce školního roku. Druhá skupina odešla do supermarketu Albert zjistit, jestli se vybrané výrobky prodávají nejen v plastových, ale také jiných obalech a zda jsou přibližně stejně drahé. S výsledky našeho počínání jsme se pak v arboretu navzájem informovali.

n Potom jsme všichni společně založili v arboretu hřbitov odpadků. Tam budeme pozorovat, jak rychle se které odpadky v zemi rozkládají.

n Jako správní vlastenci jsme potom vysbírali odpadky v parku před školou…

n Poslední úkol dne zněl: Zjistěte, kolik plastových lahví je slisovaných v balíku o hmotnosti 400 kg. Ptali jsme se na to totiž naší průvodkyně na sběrném dvoře a ona to nevěděla. Tak pan učitel rozhodl, že to zjistíme sami. No a protože se ve fyzice právě učíme vážit na laboratorních vahách, nebyl to velký problém. A výsledek? plastových lahví.

n Celý den byl velmi vydařený a poskytl nám mnoho zajímavých informací. Teď už víme, jak je důležité třídit odpad. Za 6.A zapsala Marika Sobotková Za 6.A zapsala Marika Sobotková a Lucie Sýkorová. a Lucie Sýkorová.