Konektory, řazení textu. Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Advertisements

Interpretace neuměleckého textu Esej I. Rozhodněte, zda je uvedený text: Mezi intencemi post-totalitního systému a intencemi života zeje propast: zatímco.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
DĚJINY a etika. Dějiny nejsou  prostým sledem událostí  řetězcem důsledků v sobě uzavřených kauzalit  objektivní daností  změnou.
PC SÍTĚ II.
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 10.  Polohování ◦ Absolutní polohování  Vlastnosti ◦ umístění ◦ display ◦ visibility.
KmKII 6 M. Hádková. Mlčení podle Vaňková, I.: Mlčení a řeč v komunikaci, jazyce a kultuře Praha 1996.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Osnova rozboru uměleckého textu
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_07_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
C – strukturované příkazy
Ernst Mach jako filosof Těleso je komplexem počitků Hlavním principem je ekonomie myšlení.
ČÁSTICOVÉ SLOŽENÍ LÁTEK
STAVBA VĚTY A TEXTU POŘÁDEK SLOV VE VĚTĚ
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
STRUKTURA OSNOVY KURZU
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO M Vytvořila: Mgr
Zpracování dat Kvalitativní výzkum.
VEDLEJŠÍ VĚTY Mgr. Michal Oblouk.
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
OBJEKTOVÉ METODOLOGIE – JEJICH UŽITÍ A VÝKLAD Ing. Martin Molhanec, CSc.
Proč někteří lidé museli v historii nosit nějaké zvláštní označení na oděvu? Co může dělat člověk odlišného od jiných lidí?
Titulek Tvorba titulků a mezititulků. Význam titulků Podstatný prvek struktury textu – slouží k orientaci Utváří první dojem z textu Obsahuje klíčová.
Cesta a význam dó, tao Staří válečníci se vydávali dokonale připraveni na krvavou cestu života Ani dnes to není jiné, stačí např.nasednout do automobilu…
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Rozbor nejčastějších chyb v odborných pracích 12. Seminář BW.
Artificial Intelligence (AI).  „Úloha patří do oblasti umělé inteligence, jestliže řešení, které najde člověk považujeme za projev jeho inteligence.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
Atom Mgr. Helena Roubalová
Neohebné. Společně vyjmenujte, které to jsou. Každá skupina si vytáhne jedno číslo (1-5) a o tom slovním druhu toho ostatním řekne co nejvíc. Tužkou na.
Autoři: Martin Dlouhý a Martina Kuncová
Gravitační síla. Gravitační pole
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
Skupinové interview (Focus group)
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
Obecná kvantifikace v relačních databázích Přehled typů dat a algoritmů Alan Eckhardt.
Slovní zásoba PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Martin Heidegger. Rok narození 1889 –C–C–C–Ch. Chaplin –L–L–L–L. Wittgenstein –A–A–A–A. Schickelgruber.
Úprava výrazu na součin vytýkáním před závorku.
Podíl (dělení) mnohočlenů
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_DYNAMIKA.
Komunikační inteligence. Cíle a obsah kurzu  definice asertivity  charakteristiky pasivity, pasivní agresivity, agresivity a asertivity.
Přednáška K čemu je právní filosofie
III. část – Vzájemná poloha přímky
1 ÚVOD DO HOSPODÁŘSKÉ POLITIKY 2008 Zdeněk Tomeš Kancelář 612 KH: úterý
1 ÚVOD DO HOSPODÁŘSKÉ POLITIKY Zdeněk Tomeš Kancelář 612 KH: středa
R OVNICE A NEROVNICE Lineární rovnice s absolutní hodnotou I. VY_32_INOVACE_M1r0106 Mgr. Jakub Němec.
centrální porucha zpracování řečového signálu
STAVBA VĚTY A TEXTU POŘÁDEK SLOV VE VĚTĚ
Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Mgr. Pavel Říha
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Definiční obor a obor hodnot
PODMĚT.
Mgr. Rostislav Navláčil 18. Filozofie, základní pojmy Občanská nauka
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Mgr. Marie Havránková TVAROSLOVÍ 1 Mluvnice pro 2. ročník 2. ročník
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
III. část – Vzájemná poloha přímky
Sandra Eliašová Klára Bílková Kateřina Dvořáková Volba povolání.
Vzor individuální prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní filozofické otázky
Koherence textu   - koherence textu: soudržnost textu, provázanost.
Transkript prezentace:

Konektory, řazení textu

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1.Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1.Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Nerozumíme mu však úplně.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování.  My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme.  Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.  V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. a. Autor nejprve stanoví, čím se nebude zabývat. Tím zúží předmět zkoumání. b. Autor stanoví, co bude předmětem úvah. c. Autor bude definovat samo bytí. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. a. Autor stanoví, co je předpokladem dalších zkoumání. b. Autor stanoví, co bude předmětem úvah. c. Autor bude definovat samo bytí. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.

Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.

1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.