Konektory, řazení textu
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1.Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1.Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Nerozumíme mu však úplně. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která je spojena s úvodní větou lexikálním konektorem (najděte jádro sdělení a hledejte lexikální propojení - opakování pojmenování, synonymum, zájmeno) 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. a. Autor nejprve stanoví, čím se nebude zabývat. Tím zúží předmět zkoumání. b. Autor stanoví, co bude předmětem úvah. c. Autor bude definovat samo bytí. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. a. Autor stanoví, co je předpokladem dalších zkoumání. b. Autor stanoví, co bude předmětem úvah. c. Autor bude definovat samo bytí. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu.
Připojte větu, která uvádí další téma výkladu; shrnuje význam předchozích sdělení (je konektorem přímo odkazujícím v textu) a otevírá nové téma, signalizuje nový odstavec v textu: 1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.
1. Bytí, jež nás díky tázání oslovuje, není žádné abstraktní, absolutní bytí. 2. Toto bytí jsme my sami, proto ohlašování bytí v tázání vždy již jaksi rozumíme. 3. Nerozumíme mu však úplně. 4. Horizont, ve kterém se naše průměrné porozumění pro bytí nejprve pohybuje, je každodennost. 5. Ta není žádným negativním rysem pobytu, jsoucna, jež se vztahuje ke svému vlastnímu bytí, naopak patří k jeho bytostné struktuře. 6. Nutnost otázky po bytí pobytu, je tedy vzkříšena, žádá si své vypracování. 7. My se však zevrubně existenciální analytikou pobytu zabývat nebudeme. 8. V centru naší problematiky tedy stojí smysl bytí pobytu. 9. Znalost základních strukturních prvků pobytu – existenciálů a jejich vzájemnou existencialitu – musíme předpokládat.