HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GVID – MATURITA 2014 aktuální stav – říjen 2013.
Advertisements

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
DOBROVOLNICTVÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje Schvalování účetních závěrek Zlín, 3. října 2013 Ing. Leona Kočařová Odbor ekonomický Krajského úřadu.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
PROČ PROJEKT VZNIKL? Projekt reaguje na: zvyšující se požadavky znalostní společnosti rostoucí nároky na pedagogické pracovníky(PP) na posílení kompetencí.
Hodnocení způsobilosti měřících systémů
Každý může potřebovat pomoc aneb K čemu je sociální práce?
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Mgr. Bc. Tereza Daňková Mgr. Bc. Václav Jarý
MŠMT - Odbor 32 Financování výzkumu a vysokých škol Ing. Petr Valášek
Analýza a popis pracovního místa
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Audit IT procesů ve FNOL
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Proces řízení projektu
POCT Zajištění jakosti
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013.
E VROPSKÁ ROZVOJOVÁ AGENTURA N A Č IHADLE 959/ P RAHA 6 CHCI ČERPAT EVROPSKÉ DOTACE I PO ROCE 2013 PhDr. Jan Hauser Evropská rozvojová agentura.
Audit systému jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Dokumentace informačního systému
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
HODNOCENÍ ROZDÍLŮ VÝKONŮ Oddělení antropomotoriky, rekreologie a metodologie Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu © 2010 FTVS.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Vztah výpočetní techniky a biomedicíny  počítač - nástroj pro vývoj nových přístrojů  počítač - součást přístrojových.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Tvorba aplikace pro výuku projektového managementu Petr Smutný Ivan Hálek Jan Žák Tomáš Kopeček.
Teorie ES a jejich aplikace Biskup Jiří, Fakulta stavební, ČVUT Praha, Květen 2004.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Realizace ošetřovatelského plánu/péče
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
AKTUALITY O REALIZACI ROP SČ 13/08/2009 Příbram JUDr. Ing. Tomáš Novotný, Ph.D.
Technologie pro publikování na webu II Ing. Jiří Štěpánek
Interní audit a Compliance v České pojišťovně | Praha| Peter Štefánik| 1.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2015 Porada ředitelů škol a školských zařízení 24. září 2015 Harrachov Dana Štěpánová.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Vzdělávací programy projektu „Implementace nové integrovatelné e- learningové infrastruktury do rezortu MV prostřednictvím videokonferenčního řešení“ Registrační.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 1lll INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚST v IOP INTEGROVANÝ.
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-17 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
PROJEKT MANAGEMENT (pro SEASON 2).
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
České Budějovice, červen 2016
Ekonomika veřejného sektoru
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Lesk a bída normalizace
Působnost Státní úřadu pro jadernou bezpečnost (SÚJB) při ověřování nových postupů, při klinickém hodnocení (KH) požadavky na žádost oprávněná úřední.
Transkript prezentace:

HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 Hodnotitel přijede den před samotným auditem a během odpoledne se seznámí s pracovištěm, jeho zvláštnostmi a specifickými požadavky. Je vhodné porovnat pracovní postupy a metody běžně používané na stanici či služebně se schválenou dokumentací tak, aby se případné rozpory ujasnily před samotným auditem. Je potřeba poučení hodnocených provádět vždy před auditem nebo postačí pouze jedno proškolení ? Je možné při hodnocení přihlédnout k těmto místním zvláštnostem a odchylkám? Vzniklé nejasnosti či problémy je nutné prodiskutovat s příslušným V. Přítomnost další osoby při hodnocení (V, Ing. Tydlitát, armáda?)

AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 Na rozdíl od písemného testu a případové studie, kdy hodnocený je „mimo službu“, při přímém pozorování musí „standardně pracovat“. Proto jsou ústní dotazy a případové simulace pouze doplňkem přímého pozorování a neměly by narušovat práci hodnocené osoby. Je možné či reálné po přímém pozorování hodnocenou osobu ve směně prostřídat za dalšího přezkušovaného ? Je možné provést písemné testy a případové studie v průběhu toho samého dne jako přímé pozorování? Pokud zastupuje AMF na pozici AMO musí projít oběma hodnoceními. Je možné pro tyto případy zkrátit „sekundární“ přímé pozorování na např. 2 hodiny? Případové studie pro AMO by mohly týkat např. “jednohodinového nowcastingu“ – s využitím TRENDů, METARů, RL a pod.

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 Jaké otázky a v jakém počtu pro AMO? Kolik praktických případů studií a simulací pro AMO i AMF? Je nutné doplnit případové studie a simulace o místní zvláštnosti. Ideálně cca 10 simulací a studií pro AMF a 20 až 30 simulací pro AMO. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP Kdy má proběhnout audit hodnotitelů? V průběhu hodnocení mohou být upravovány databáze pro písemný test i případové simulace a studie. Má být součástí hodnocení i formální kontrola portfolia? Jak moc veřejné mohou být výsledky hodnocení? Pokud otázky pro hodnocení budou vytvářet převážně hodnotitelé a v menší míře i management, kdo je bude schvalovat?