3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OZD: Hašování RNDr. Michal Žemlička.
Advertisements

Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Stručný úvod do UML.
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Server modding.cz uvádí
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Kuchyně a kompletní interiéry na zakázku
Přechody a animace Tomáš Prejzek
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Technologie pro CI. Od technologií pro CI vyžadujeme především funkce vyhledávání v rozsáhlých databázích na základě libovolných dotazů, propojování a.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Druhy výtvarného umění
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – práce se světlem v interiéru VY_32_INOVACE_Arch2r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Animace Moderní počítačové aplikace. Animace Lidské oko je přitahováno pohybujícími se objekty Animace nejen přitahuje pozornost, ale slouží i jako prostředek.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.16/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
KIV/ZIS cvičení 3 Tomáš Potužák.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.05/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Užití skeneru.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
EXCEL ÚPRAVY GRAFU, KARTA FORMÁT. MINIGRAFY ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Databázové systémy Datové modely.
MICROSOFT OFFICE 2007/2010. Důvod změny Inovace technologií Nové možnosti použití Kompatibilita Ukončení tech. podpory starších verzí Office 2003 –
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (2) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_05_ Počítačová myš, práce s myší Téma: Počítačová.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Podklady pro zpracování semestrální práce
Architektura tužkou a v 3D
Vlastnosti souborů Jaroslava Černá.
OKNa/ práce s oknem ve windows
Animace v aplikaci PowerPoint 2007
AutoCad 2012 Hladiny. AutoCad 2012 Hladiny Hladina Hladinu si můžeme představit jako průhlednou folii, na které jsou nakreslené některé prvky. Hladiny.
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ Tento projekt byl financován za podpory Evropské komise. Podpora Evropské komise při vypracování této publikace neznamená, že se Komise.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík

Design zdaleka není jen tvorba dekorací, luxusních dopravních prostředků či šperků. Daleko častěji se s ním setkáme v užité formě v podobně kreativně (a zejména efektivně) řešených běžně užívaných prvků v domácnostech, firmách, restauracích... Například pracovní stůl nemusí být jen několik sešroubovaných desek, ale může svému uživateli poskytnout pohodlné a praktické pracovní prostředí. Užitý design

Výhoda 3D grafika - návrháře spočívá především v tom, že představu, kterou v tužce zachytíme obvykle jen v jednom, dvou pohledech, může podrobovat pohledům z mnoha směrů, po umístění do scény se už ve fázi návrhu projeví problémy s osvětlením a podobně. Bude dobře vidět na monitor? Vejde se pod monitor vizitkář nebo telefon? Zbyde prostor na ruce a hrnek s kávou? Nebude překážet...? 3D návrh v užitém designu

Jednou z možností finální vizualizace je pak postupná rotace a renderování potřebných pohledů. To ale zejména při práci s partnerem (klientem, zákazníkem), který na výsledek čeká, je poměrně zdlouhavé. Rozumnější je umístit do scény několik „kamer“ (jsou ve stejné sekci nástrojů jako světla), ty nastavit na nejvhodnější pohledy a pak jen kliknutím zvolit příslušnou kameru a vyrenderovat obraz. V jednom okamžiku můžeme mít umístěno i více kamer a pohledy rychle střídat Pohledy

Ještě efektivnější metodou je „průlet“ kolem zvoleného objektu. Jedná se ale o podstatně složitější techniku, vyžadující práci s klíčovými snímky, de facto bychom se dostali na půdu klasické 3D animované tvorby. Rozhodně ale tato možnost stojí za vyzkoušení. Průlet

Ve složce projektu najdete model, použitý v této ukázce. Jsou z něj pouze vyjmuty kamery. Vyzkoušejte si umístění a nastavení kamer, vyberte vhodné (zajímavé) pohledy na daný model. Případně vytvořte vlastní model (nebo použijte některý z předešlých) a vytvořte pro budoucího „zákazníka“ pomocí kamer sadu vhodných pohledů. Vyzkoušejte si

Vlastní 3D modely Caligari True Space 3.2 volně dostupný „za registraci“, SN: Zdroje