2.-4. května 2005, Moravský Krumlov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Program UNPLUGGED na ZŠ Lupáčova
6. ROČNÍK MEZINÁRODNÍ VÝTVARNÉ SOUTĚŽE
Města ČR – orientace na mapě
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Aby se mu lépe vedlo… ?…Dobrovodskému potoku
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Hodnotová orientace svobodné generace
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Zastupitelé v obcích Moravskoslezského kraje. Analýza postojů, názorů a cílů zastupitelů v obcích do tří tisíc obyvatel Michal Kuděla Radomír Sztwiertnia.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Specializační vzdělávací program
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
17_Řešení pravoúhlého trojúhelníka - pracovní list
Possessive Adjectives Form sentences based on the following pattern, using possessive adjectives derived alternately from Jan and Jana. Vzor: Naša kniha.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Celá čísla Dělení.
Obecná psychologie II
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Objem krychle, kvádr - úvod
Efektivní spolupráce v oblasti prevence školního neúspěchu žáků.
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Hudba jako prostředek vyladění a kontroly emocí v období adolescence
Martin Komenda, Jan Švancara, Jiří Jarkovský, Ladislav Dušek Co lze vidět nad projektem OPTIMED: Validační analýza.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR.
Rozdílné vnímání rizikovosti netolismu žáky a pedagogy.
Design kvantitativního výzkumu 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2011 poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz UK FHS.
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Spolupráce s rodiči a absolventy při tvorbě ŠVP RNDr. Jiří Herman, Ph.D. Gymnázium, Brno třída Kapitána Jaroše 14.
Střední školy JMK vzdělávající žáky se zdravotním postižením a sociální podniky 20. května 2015.
Možnosti využití informačních a digitálních technologií pro diagnostiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Klenková, Gajzlerová, Girglová, Sychrová.
Interiéry knihoven a jejich vliv na psychiku čtenáře Jitka Dofková.
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Zásady tvorby dotazníků Radka Štěpánová, IBA MU. Stavba dotazníku Úvod Otázky Identifikace.
Vynikající úspěch - blahopřejeme !!!! Soutěžilo 8 škol, soutěžících bylo celkem školy z Brna, dále Znojmo, Břeclav, Vyškov, Boskovice, Moravský.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Institut Celoživotního Vzdělávání
Šablony OP VVV a podpora nadání
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/13
FRFŇOCH Dana Mandíková, Zdeněk Drozd
DOTAZNÍK Zásady tvorby dotazníku Termín návratnosti
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Centrum kolegiální podpory CKP
Metody sociologického výzkumu kvantitativní. MSV-KVANT Výuka v LS 2018
Dotazník a výzkumná šetření
Transkript prezentace:

2.-4. května 2005, Moravský Krumlov TOXI MORALITA TOUR evaluace projektu 2.-4. května 2005, Moravský Krumlov 17.-19. října 2005, Břeclav

Metoda výzkumu REALIZÁTOR ANKETY: Jan Veselý, Margareta Hvižďová a dobrov. Sdružení Podané ruce, Brno DESIGN ANKETY: Semikvantitativní dotazníková anketa mezi žáky, učni, studenty a pedagogy základních a středních škol Místo: Břeclav, Moravský Krumlov Počet respondentů (n): Břeclav: 105 ZŠ Kupkova, 124 SOŠ a SOU, 32 Gymnázium, 24 pedagogů Moravský Krumlov: SOŠ 35 studentů, ZŠ Ivančická 35 žáků, ZŠ Klášterní 29 žáků, 12 pedagogů Standardizovaný dotazník TERMÍN SBĚRU DAT Květen a říjen 2005

Hodnocení sekvencí programu žáci, studenti

Průměrné hodnocení jednotlivých částí programu srovnání programů v Břeclavi a v Mor. Krumlově - Břeclav: n = 261 Mor. Krumlov: n=99 + Průměrné hodnocení programu na škále 1 až 5, kde 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

První informace o drogové problematice srovnání Břeclav a Moravský Krumlov

Hodnocení sekvencí programu pedagogové

Celkové hodnocení programu

Sémantický diferenciál veselý 1 2 3 4 5 6 7 smutný teoretický praktický vtipný nudný osobní neosobní nápaditý bez nápadu srozumitelný nesrozumitelný klidný dynamický užitečný neužitečný rychlý pomalý dobře organizovaný špatně organizovaný originální všední, obyčejný dlouhý krátký profesionální neprofesionální příjemný nepříjemný

Průměrné hodnocení jednotlivých částí programu srovnání žáci, studenti a pedagogové - Žáci, studenti: n = 360 Pedagogové: n= 36 + Průměrné hodnocení programu na škále 1 až 5, kde 1 = nejlepší, 5 = nejhorší