Milan Chylík, Praha, 17. února 2015

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úloha sektorových rad v systému uznávání výsledků dalšího vzdělávání
Advertisements

Podpora technického vzdělávání v Plzeňském kraji
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Zapojení školy do projektu T.I.M.E
Testy pro testování žáků 5. a 9. tříd 2012
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Rok 1997 Pozemní stavitelství Pozemní stavitelství Technické zařízení budov Technické zařízení budov Mechanik – opravář pro silniční motorová vozidla.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému Knihovnické profese v NSP Havlíčkův Brod, Zlata Houšková.
Národní soustava povolání a úloha Sektorových rad
Národní soustava kvalifikací Metodika naplňování NSK doplněné a upravené vydání Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Maturita 2015.
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání Systém ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání podle zákona č. 179/2006 Sb.
Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
NOVÁ ZÁVĚREČNÁ ZKOUŠKA PRO VŠECHNY ŽÁKY UČEBNÍCH OBORŮ Závěrečná konference,
Vývoj vzdělávání a školství v krajích ČR Problémy a perspektivy středního školství Jan Kovařovic Seminář k projektu ESF Kvalita II Praha a Brno, 15. a.
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
SEKTOROVÉ RADY A Národní soustava kvalifikací Konference ESF a vzdělávání, 30.říjen 2008.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:14. září 2012 Číslo.
Národní soustava povolání. Národní soustava povolání  Popis světa práce v ČR: otevřená, veřejně dostupná databáze.
Národní soustava kvalifikací. N á rodn í soustava kvalifikac í –  Hlavní cíl: umožnit občanům,
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Výsledky referenčního procesu NSP, NSK, EQF Pavel Hradecký.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
Střední škola potravinářská a služeb, Brno, Charbulova 106  Autorizace MMR pro dílčí kvalifikace vztahující se k povoláním: Kuchař (6 – ÚK 3) Číšník (2.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Evropský projekt vzdělávání pedagogických pracovníků Střední odborná škola a střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338.
Veřejná zakázka na realizaci projektu MPSV NÁRODNÍ SOUSTAVA POVOLÁNÍ ing. Jaromír Janoš, Trexima spol. s r.o. Zlín 2. Národní konference projektu NSK,
2010/ H/003 Elektrikář – silnoproud H/001 Elektrikář 2011/ H/02 Elektrikář – silnoproud editorka: Lenka Demjanová SŠEaS Chomutov.
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
NÁRODNÍ SOUSTAVA KVALIFIKACÍ (NSK) Hlavní cíl Umožnit občanům, aby jim mohly být uznávány skutečné znalosti a dovednosti, bez ohledu na to, jakou cestou.
Zákon o uznávání výsledků dalšího vzdělávání (179/2006 Sb.) Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní Kulatý stůl, MŠMT,
Nová závěrečná zkouška oboru Pekař Konference Hotel Step, Praha
EVROPSKÝ PROJEKT KOORDINOVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ Střední škola technická a dopravní Ostrava – Vítkovice p.o.
Národní ústav odborného vzdělávání Aktuální úkoly v příštím období Jitka Pohanková Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Špindlerův Mlýn,
ČESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ AKADEMIE V HUMPOLCI, STŘEDNÍ ŠKOLA HUMPOLEC, ŠKOLNÍ 764.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
Typ projektu Individuální, národní
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
Modernizace odborného vzdělávání OLOMOUC - pondělí 14. května 2018
Konference projektu SRP pro Plzeňský a Karlovarský kraj
Transkript prezentace:

Milan Chylík, Praha, 17. února 2015 NZZ v autooborech Milan Chylík, Praha, 17. února 2015

2004 inspirace jednotného zadání soutěží Automechanik junior (2014 - 20. ročník) obor automechanik + kuchař a elektrikář–silnoproud realizovalo 14 škol – 705 žáků tvůrci – 14 pilotních škol s výukou autooborů ze 14 krajů ČR – zajištění informovanosti a motivace k zapojení ostatních škol písemná část – soubor otázek členěných do obsahových okruhů + test praktická část – 12 úkolů 25 min. + 1 úkol 50 min. ústní část – 30 témat, 2 otázky + podotázka ze světa práce

2014 obory mechanik opravář motorových vozidel, autolakýrník, karosář a autoelektrikář postupná aplikace stejné struktury zadání ZZ do všech autooborů mechanik opravář motorových vozidel: realizovalo více než 100 škol a 3000 žáků tvůrci – pilotní školy s výukou autooborů stále stejná struktura zadání zkvalitňování zadání zejména v písemné části tvorba nových otázek inovace otázek a úkolů v souvislosti s technologickým vývojem vozidel

Model vazeb NSK (c) projekt NSK 2005 Potřeby a schopnosti člověka Potřeby společnosti (vzděl. systému, občanské...) Potřeby zaměstnavatelů Školní specifika Vzdělatelnost Kompetence pro CŽU 1 Typové pozice 2 Standard povolání 3 Kvalif. standardy úplných k. 5 Soustava oborů vzdělání; R VP 6 ŠVP NÚOV + Oborové skupiny ISTP Garanti Sekt.rady (NSK) Škola 4 Hodnotící standard Typové pozice Kvalif. standardy dílčích k. JZZZ SOUTĚŽ

2015 ÚK Mechanik osobních automobilů – ZZ MOMV automechanik – inovace zadání + nové členění písemné části + testování el. verze písemné části ÚK Mechanik jednostopých vozidel – ZZ MOMV mechanik jednostopých vozidel – tvorba nového zadání ZZ ÚK Mechanik kolejových vozidle – ZZ MOMV mechanik kolejových vozidle – tvorba nového zadání ZZ 2016 ÚK Mechanik nákladních vozidel a autobusů – ZZ MOMV mechanik nákladních vozidel a autobusů – tvorba nového zadání ZZ ÚK Autolakýrník – ZZ autolakýrník – tvorba nového zadání písemné části

Děkuji za pozornost www.issabrno.cz