RYBAŘENÍ Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum vypracování:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka aktivit pro mateřské školy Mezinárodní environmentální vzdělávací, poradenské a informační středisko ochrany vod Vodňany Nabídka služeb:
Advertisements

Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Jak se stát rybářem Rybářský team Dolnobřežanská Bělice
Syn muzikanta Karla Vágnera
PŘELIDNĚNÍ ZEMĚ OBŽIVA A MIGRACE
Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka.
Jakými způsoby chytá sportovní rybář ryby
Rybaření v Norsku Jan Kandlík Jan Vopat.
STAŇ SE RYBÁŘEM.
Představení zajímavých projektů OPVK
Vybrané druhy ryb pro mimopstruhové revíry
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
Život v extrému Vypracoval: Jakub Ševčík
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
PROJEKT PŘEDPOVĚĎ POČASÍ Předpověď počasí na
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Blecha obecná Vypracoval: Jiří Herrgott
STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ
Spánek Vypracoval: Dominik Bobek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Vypracoval: Marek Trefil Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování: 2.12.
Výlov ryb Sebastian Macura. Výlov ryb Sebastian Macura.
Vlčí hierarchie a chování
Ostrorep - Hrotnatci Vypracoval: Antonín Kučera
Nejjedovatější mořští živočichové
Předmět: Biologie Obor: Technické lyceum Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Škola: VOŠ a SPŠE Olomouc Třída: 1L Školní rok: 2013/2014 Jméno: Lukáš Najvar Graviola.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Jaderné elektrárny Vypracoval: Matěj Kolář Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
BIOSFÉRA – TYPY EKOSYSTÉMŮ
Sloučenina kobaltu umí lapat kyslík ze vzduchu i vody Vypracoval: Vladimír Paloušek Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15.
Předmět: Biologie Obor: Technické lyceu Vyučující: Mgr. Kašpar Ludvík Třída: 2L Školní rok: 2014/15 Jméno: Zajonc Petr Předmět: Biologie Obor: Technické.
Tučňák císařský Vypracoval: Petr Skrutek
Nejodolnější živočich světa
Medúzy Vypracoval: Radovan Rečka Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Rybaření.
Plejtvák obrovský Předmět: Biologie Třída: 1L
Ekosystémy.
!Ahoj! Vítej v mém testu Vypracovala: Ester Glocarová.
ÚVOD RYBOLOV OBSAH RYBAŘENÍ HISTORIE DRUHY RYB VYBAVENÍ KAPR RECEPT.
Ropa Vypracoval: Lukáš Rigo Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Aneb od udice na talíř Vytvořila: Kateřina Křivková.
Rybolov Petra Suchá. Rybolov Aneb od udice na talíř Rybaření Druhy ryb Jak se stát rybářem Jak se stát rybářem Kapr obecný.
Vypracoval: Jan Žaroský Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Velká indická č ty ř ka Vypracoval: Adam Zacpal Obor: Technické lyceumTřída: 1.L Předmět: BiologieŠkolní rok: Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum:
Rybolov od udice na talíř Kadidlová Zdeňka. OBSAH Co je rybolov? Rybaření Základní rybářská výbava Rybářské návnady Povolení k rybaření ? Co to vlastně.
Vypracoval: Michal Horejš Obor: Technické lyceum Předmět: Biologie
Smrt Vypracoval: Matěj Velen Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Rybolov Petra Suchá.
Létající ryby Vypracoval: Michal Brzobohatý
Rybolov Aneb od udice na talíř Jirout Jakub.
Rybolov Tereza žáková.
Pásovec devítipásý Vypracoval: Adam Čada
Štíři Vypracoval: Petr Štancl Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Rybolov Aneb od udice na talíř.
Rybolov pro mladé i staré
» Od udice na talíř pro malé rybáře «
Vypracoval: Viktor Andrianov
Strach a proč se rádi bojíme
Bolest Vypracoval: Jan Horák
Vliv radiace na člověka
Z p r á v a j e d n a t e l e Aktuální stav členské základny
SMRT Vypracoval: Michael Brablec Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Leváctví Jan Machovský Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Globální oteplování Vypracoval: Adam Čada
Ochrana přírody a krajiny
Znečištění ovzduší Vypracoval: David Hampl
DOTACE 2018.
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Transkript prezentace:

RYBAŘENÍ Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum vypracování:

V čem spočívá rybaření ?  Rybaření je založeno na přirozené potřebě ryb přijímat potravu.  Účelem je přimět rybu, aby spolkla nástrahu, v níž je ukrytý háček. Nástrahy mohou být i umělé.

Co je potřeba k rybaření ?  Základní vybavení (prut, naviják, vlasec, háčky, olůvka, podběrák, peán, vezírek)  Státní rybářský lístek + členský příspěvek  Povolenku (ceny jsou různé v různých oblastech ČR)  Odpracování určitého počtu brigádních hodin (10-15) 1 nesplněná hodina = 20 až 45,-Kč

Dopady na životní prostředí  Rybáři a lovci kontaminují životní prostředí tisíci tunami olova ročně vinou používání olověných broků a olůvek.  Neuklizené rybářské vlasce a háčky mohou dále smrtelně zraňovat ryby a vodní ptáky i jiné živočichy včetně lidí.  Přítomností rybářů může docházet k poškozování pobřežní vegetace a vyrušování vodních živočichů.

Chyť a pusť  Rybář u vody mnohdy svádí někdy velmi dlouhý boj s vodními tvory, které nakonec vítězoslavně uloví, vyfotí, se s nimi a pustí je zase zpět do vody. Proto se tato metoda jmenuje „chyť a pusť“.  V Čechách je tento způsob lovu velmi rozšířen. Naopak v Německu a ve Švýcarsku je podle zákona povinen každý, kdo uloví rybu, ji usmrtit.

ZDROJE  Wikipedia Wikipedia  Chytej.cz Chytej.cz  Rybarenikopa.cz Rybarenikopa.cz  Fotky jsem fotil sám