Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice okres Vyškov Číslo a název operačního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Advertisements

Tvorba OP pro programovací období Kontext a vazby OP •EU jako ek. nejrozvinutější společenství na světě – charakterzované sociálním smírem.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
„PROFROZUČ“ Prezentace projektu, vytvořeného Základní uměleckou školou v Sokolově.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Předmět: Zeměpis Ročník: 6. Tématický okruh: Životní prostředí Název učiva: Města a vesnice  Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Smlouva o realizaci grantového projektu v rámci globálního grantu CZ.1.07/ Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Středočeském kraji Operačního programu.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ŽŠ Komenského 495, Slavkov u Brna Číslo a název oblasti podpory:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Komenského, Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov u Brna Komenského 495 Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Drovice Náves 109 Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Bučovice, Školní 711 Číslo a název operačního.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ a MŠ Pustiměř Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Bučovice, Školní 711 Číslo a název operačního.
Fond partnerství alokace 3 mil.CHF (včetně 15% spolufinancování MF) zahájení 2.Q 2009 ukončení31. květen 2013 zprostředkovatel MF - CZP
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Složky krajiny a životní prostředí
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo a název.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo a název.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
ZÁKON č.17/1992 Sb. o životním prostředí Životním prostředím je vše, co vytváří přirozené podmínky existence organismů včetně člověka a je předpokladem.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna 495 Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A PRÁVO
VY_32_INOVACE_ 01 - Ekologie. Ekologie se užívá v několika významech. V původním významu je ekologie biologická věda, která se zabývá vztahem organismů.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Odměňování pedagogických pracovníků
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Životní prostředí a jeho ochrana Úloha práva Filip Dienstbier.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 1. Charakteristika a historie ekologie Název sady: Základy ekologie pro.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Ekonomika životního prostředí
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor regionálního rozvoje/odd. evropských dotací.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_13_20_životní prostředí.
Ing. Stanislava Správková
Transkript prezentace:

Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Drnovice okres Vyškov Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název prioritní osy: 7.1 Počáteční vzdělávání Číslo a název oblasti podpory: Zvyšování kvality ve vzdělávání Číslo a název výzvy: 02 Jihomoravský kraj – Výzva č. 2 pro GP oblast podpory 1.1 Název projektu: Rozvoj kariérového poradenství na Vyškovsku – Rozvoj kariérového poradenství na Vyškovsku – jak správně zvolit další vzdělávací cestu? Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.02/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Životní prostředí Je to vše, co vytváří přirozené podmínky existence organismů, včetně člověka a je předpokladem jejich dalšího vývoje. Složkami je především ovzduší, voda, horniny, půda, organismy, ekosystémy a energie.

  další typové pozice tohoto směru   celkem 9 typových pozic Ekolog specialista pro ochranu ovzduší Ekolog specialista pro ochranu ovzduší Specialista životního prostředí státní správy Hydrolog specialista Meteorolog specialista  Samostatný hydrolog Samostatný meteorolog Technik ekolog HydrologMeteorolog

Meteorolog specialista je vysoce kvalifikovaný pracovník, který zabezpečuje uvádění a správný postup systémů zabezpečování předpovědí počasí, zpracovává rozvržení meteorologie (nauka o počasí), klimatologie (nauka o podnebí) a jejich jednotlivých oborů.  Magisterský studijní program

 Spolupráce meteorologických a klimatologických pozorovacích sítí.  Spolupráce zabezpečování předpovědí počasí, výstražné a letecké meteorologické služby.  Provádění a organizování provozních předpovědních činností všech druhů.  Správné usměrňování meteorologických a klimatologických činností s celorepublikovou působností.  Zpracovávání odborných posudků a informací o stavu atmosféry.  Vedení příslušné dokumentace.

 Podnikatelská sféra: Měsíční hrubé mzdy v České republice Kč.  Nepodnikatelská sféra: Měsíční hrubé mzdy v České republice Kč. Úřad práce pro rok 2011 neposkytuje žádné volné místo tohoto oboru.

Meteorolog není vystaven žádné významné zátěži.

Nejvhodnější přípravu pro tuto pozici poskytuje magisterský studijní program v oboru fyzika.

 Zpracovávání rozvoje a vzájemného souladu systému meteorologie a klimatologie a jejích jednotlivých oborů  Vedení dokumentace o sobě rovnosti a pracovním postupu, usměrňování systémů, zabezpečování předpovědí počasí  Zpracovávání odborných posudků a ucelených informací o stavu atmosféry (ovzduší)  Celostátní uvedení do vzájemného souladu a správné vzájemného souladu a správné usměrňování systémů usměrňování systémů zabezpečování předpovědí počasí, zabezpečování předpovědí počasí, výstražné meteorologické a letecké výstražné meteorologické a letecké meteorologické služby meteorologické služby

 Geofyzika (obor studující fyzikální procesy na povrchu, uvnitř i v okolí Země a její fyzikální vlastnosti)  Meteorologie (nauka o počasí)

 analyzování a řešení problémů  práce s informacemi

U meteorologa jsou obvykle kladeny vysoké požadavky na rozlišování barev a barevných odstínů, rozsah zrakového pole, prostorové vidění, koncentraci pozornosti, dlouhodobou paměť, schopnosti pro procesy a události, teoretické myšlení, samostatné myšlení, samostatnost, přesnost a preciznost a odolnost vůči mentální zátěži.

Meteorologické balóny se klasicky používají pro měření parametrů horních vrstev atmosféry.

Zaměstnání meteorolog nemohou vykonávat lidé, kteří mají jedno či více z těchto onemocnění:  Závažné duševní poruchy, těžké poruchy chování.  Závažné poruchy vidění.

 Meteorolog expert  Meteorologist  Weatherman

 Hydrolog specialista  Meteorolog  Samostatný meteorolog

Toto povolání lze studovat na Karlově Univerzitě v Praze – obor meteorologie a klimatologie Toto povolání lze studovat na Karlově Univerzitě v Praze – obor meteorologie a klimatologie

T ento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zpracovala: Ingrová Kristýna Škola: Základní škola Drnovice okr. Vyškov