Podání přihlášky prostřednictvím elektronické aplikace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt NTK v programu LR Stav prací k Štěpánka Žižková.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Psaní grantových žádostí
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Postup při podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2013.
INTERNÍ GRANTOVÁ AGENTURA FLD
S TIPENDIJNÍ PROGRAMY P D F MU. A SISTENTSKÉ ODBORNÉ ČINNOSTI NA KATEDRÁCH rozvoj odborných kompetencí studenta, které jsou součástí teoretického, ale.
, předsednictvo RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: Ing. J. Fischer, doc. B. Tremlová,
Grantová agentura ČR Veřejná soutěž GAČR - podávání projektů se začátkem řešení v roce 2013  Termín zaslání pdf verze FINAL na fakultu je
Úvod do managementu 1. seminář
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Vkládání záznamů do databáze OBD
Realizace Vnitřních grantů Obecné informace k realizaci projektu/harmonogram Realizace začíná podáním návrhu na přiznání stipendia na GO, podávat.
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
SVOČ Stručné základní informace o možnostech zapojení studujících do studentských vědeckých odborných činností.
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Postup pro podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
APLIKACE BENEFIT7 - ÚVOD
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
Školení IGA AF MENDELU 2015 IGA AF MENDELU 2015 týmové projekty Havlíček doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Vkládání záznamů do databáze OBD – revidovaná verze listopad 2015 Zejména pro účely vykazování do RIV.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
UNIVERZITNÍ INSTITUT SEMINÁŘ K OP VK VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ DOPORUČENÍ PRO PŘÍPRAVU PROJEKTŮ Zlín, budova VTP, 1. července 2009.
Postup pro podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011 Oblast školství.
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“ Ministerstvo financí – Odd. realizace, monitorování a hodnocení - CZP2 Seminář pro příjemce grantů MGS.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Interní grantová soutěž 2017 (IGS 2017) Základní informace Mgr. Galina Cimová, CSc.
Seminář pro žadatele – výzva IGA 2014 Komise IGA PEF ČZU v Praze.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Manuál pro editaci webu PCP
NÁVOD NA ZADÁVÁNÍ do databáze OBD dle úprav pro Open Access
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Seminář k podávání projektů pro rok 2017
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Program MŠMT VIII v roce 2017
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Podání přihlášky prostřednictvím elektronické aplikace
Jak podat v InSIS přihlášku do interní grantové soutěže
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Stipendijní politika na ESF MU - přehled a strategie
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
Odkaz na webové stránky města : ostrava
Doktorské studium na FLD
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Institucionální program
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Prezentace OBD Orientace běžného uživatele v prostředí osobní bibliografické databáze.
Transkript prezentace:

Podání přihlášky prostřednictvím elektronické aplikace Vnitřní granty 2015 Podání přihlášky prostřednictvím elektronické aplikace

PŘEJDĚTE NA ADRESU: https://verso. is. cuni PŘEJDĚTE NA ADRESU: https://verso.is.cuni.cz/ V pravé části obrazovky uvidíte přihlašovací okénko. Sem ZADEJTE SVÉ PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE – jsou stejné jako do fakultní sítě. KLIKNĚTE NA „INTERNÍ SOUTĚŽE“.

Klikněte na „SOUTĚŽE“ Vyberte „DETAIL SOUTĚŽE“ , kde je k přečtení vyhlášení soutěže a zvolte poté na nově otevřené stránce po přečtení zadávací dokumentace „ZADAT NOVÝ PROJEKT…“, případně rovnou klikněte na „NOVÝ PROJEKT“

V záložce „NOVÝ PROJEKT“ vyplníte název, charakteristiku žadatelů (požadované informace jsou uvedeny jako nápověda), stručný popis s výstupy projektu a kontaktní údaje, včetně informace, na jaké katedře/ústavu se bude projekt realizovat. Aplikace hlídá sama počet slov povolených v jednotlivých kolonkách daných zadávací dokumentací. Je třeba rovněž vyplnit období realizace projektu z nabídky možností 1 a 2 roky.

Podporované aktivity a výstupy projektu jsou podporovány vědeckovýzkumné aktivity studentů FF UK (a nikoliv organizační nebo společenské – např. pořádání konference) v případě magisterských studentů musí projekt přesahovat běžné studijní povinnosti řešitele (není tedy přípustné např. pouze sepsání diplomové práce) V případě doktorandů se musí jednat o kvalitní vědeckovýzkumné aktivity a výstupy na úrovni akademických či vědeckých pracovníků Projekty nemají předepsaný výstup, výstup ale musí být podrobně popsán (např. článek, kniha, aktivní účast na konferenci apod.).

Struktura textu - osnova Popis projektu doporučený rozsah max. 2 normostrany v násl. struktuře: Současný stav poznání (na čem výzkum staví, teoretická východiska); Cíl projektu (povinně uvést – i u doktorandů –, zda existuje souvislost mezi projektem a závěrečnou prací některého z řešitelů; u doktorandů tuto případnou souvislost popsat); Metoda práce (případně popis zdrojového materiálu); Význam/přínos výzkumu (proč je potřebné projekt realizovat?); Harmonogram projektu Výstup (y) projektu (jak budou výsledky projektu prezentovány, kde budou publikovány?); Základní literatura k tématu;

V té samé záložce si zvolíte řešitelský tým V té samé záložce si zvolíte řešitelský tým. Ten se skládá z hlavního řešitele a řešitelského týmu (přidá se tlačítkem „PŘIDAT OSOBU“ a následně se vybere osoba z adresáře – viz. obr. 8). Jedním členem řešitelského týmu musí být vedoucí projektu - akademik.

Charakteristika řešitelů – osnova: Charakteristika žadatelů   Stručně popište odborný životopis všech řešitelů. Dodržujte bodovou strukturu a uveďte pouze informace relevantní pro tento projekt! Doporučený rozsah max. 1 normostrana na každého řešitele: Hlavní řešitel a spoluřešitelé – netýká se vedoucího projektu Obor studia Název bakalářské/diplomové/disertační práce (je-li zadána) Účast na řešení projektů Publikace, aktivní účast na konferencích Studijní/vědeckovýzkumné pobyty Jiné

K přechozímu – charakteristika řešitelského týmu Hlavní řešitel Řešitelem Vnitřních grantů FF UK musí být student FF UK v magisterském nebo doktorském studijním programu (v prezenční i kombinované formě), a to výhradně v omezení na 1. až 4. rok studia. Spoluřešitel Totéž platí i pro spoluřešitele V případě týmových projektů může být ve zdůvodněných případech spoluřešitelem také student bakalářského studia, opět v omezení na 1. až 4. rok studia. Vedoucí projektu Vedoucím projektu se může stát kterýkoli akademický pracovník FF UK vykonávající minimálně pedagogickou funkci asistenta.

Limit na počet projektů! Jedna osoba může figurovat nejvýše ve dvou projektech, pouze v jednom může být v pozici hl. řešitele tj. fakticky může podat současně jeden projekt jako řešitel a jeden jako spoluřešitel, nebo dva jako spoluřešitel

Po kliknutí na „PŘIDAT OSOBU“ vyberte ze seznamu osob a pak přiřaďte funkci (vedoucí projektu (vždy akademik) či spoluřešitel (vždy student):

Ukládání projektu Po vybrání spolupracovníka ze seznamu osob návrh projektu uložte: buď „ULOŽIT JAKO ROZPRACOVANÝ“ (když chcete odejít od PC a pokračovat až jindy) a „ULOŽIT - ZACHOVAT OKNO“ (když chcete ihned pokračovat v psaní projektu). Obecně platí, že je dobré průběžně projekt ukládat. Pokud dáte „ULOŽIT JAKO ROZPRACOVANÝ“, projekt zmizí a opět jej naleznete v záložce „EVIDENCE PROJEKTŮ“.

Klikněte na záložku „Rozpočet“ Klikněte na záložku „Rozpočet“. Zde je možné vyplnit jednotlivé položky rozpočtu (aplikace hlídá limity každé položky dle zadávací dokumentace). Tyto položky se vyplňují v celkové částce za všechny řešitele – studenty v týmu. Náklady na jednotlivé osoby popíšete dole ve zdůvodnění nákladů (viz krok 12).

Charakteristika jednotlivých rozpočtových položek Odměna řešiteli/spoluřešitelům Způsob využití těchto prostředků žadatel nedokládá Žádaná částka by měla odpovídat náročnosti řešení projektu Odměna se vyplácí formou stipendia na výzkum dle čl. 7c odst. 2 Stipendijního řádu UK Řešitel i spoluřešitelé musí splnit podmínky pro přiznání a vyplacení tohoto stipendia (musí být student FF UK, limit 150 000 Kč) Odměna řešiteli i spoluřešitelům může činit maximálně 60 000 Kč

Charakteristika jednotlivých rozpočtových položek Studijní cesty Limit je 50 000 Kč (řešiteli i spoluřešitelům) Náklady musí být spojené se studijní cestou (např. účast na konferenci, badatelský pobyt atd.) Je hrazeno: 1. jízdné (např. jízdenky, letenky) 2. registrační poplatky (např. konferenční poplatek, poplatek za vstup do knihoven 3. ubytování (pouze v ceně v místě obvyklé do max. výše 1.000 Kč/den) 4. cestovní pojištění

Charakteristika jednotlivých rozpočtových položek Další drobné náklady spojené s řešením projektu Tento typ nákladů může činit maximálně 25.000 Kč na jednoho řešitele Spadá sem: - prostředky na financování drobných prostředků a služeb potřebných k řešení projektu - např. záznamové prostředky, nástroje, kancelářské potřeby, kopírování, knihy to vše do maximální výše 3.000 Kč za jednu žádanou položku POZOR: kopírování v zahraniční nebo poplatek za vstup do knihovny v zahraničí počítejte do nákladů na zahraniční cesty

Charakteristika jednotlivých rozpočtových položek Podpora vydání publikací Podpora vydávání publikací nesmí přesáhnout 50.000 Kč na jeden projekt

Uložte návrh projektu - „ULOŽIT - ZACHOVAT OKNO“ – a vyplňte zdůvodnění ke každé položce

Zdůvodnění detailnější včetně rozdělení výdajů na jednotlivé členy řešitelského týmu uveďte v dolní části projektového návrhu

Finální podání projektu Projektovou žádost je v tuto chvíli možné odeslat stisknutím ikony „ULOŽIT JAKO PODANÝ“. Aplikace zkontroluje, zda máte vše řádně vyplněno, pokud ano, projekt je v pořádku odeslán k hodnocení, pokud ne, aplikace Vám zobrazí a napíše, co je třeba doplnit. PROSÍM POZOR, APLIKACE SE NEPTÁ, ZDA OPRAVDU CHCETE PROJEKT PODAT A KROK SE NEDÁ VRÁTIT ZPĚT. Proto prosím odesílejte až ve chvíli, kdy bude text projektového návrhu a rozvržení rozpočtu zcela hotov a nevyžádá si dalších úprav.