Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Výrobek a jeho životní cyklus
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÝ MIX.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
2.Marketingové prostředí
Marketingové prostředí (mikro, makro)
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Marketingové prostředí obce
MARKETINGOVÝ MIX.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
8. Marketing.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
MARKETING Přednáška P
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Historie marketingu
Piktogram reklama logo
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky pro žáky 6.Zdroje

Každý podnikatel se snaží se svým okolím komunikovat formou firemní komunikace. 1. Pojem firemní komunikace Co to je firemní komunikace? Firemní komunikace Je prezentace podniku uvnitř firmy i vůči firemnímu okolí. Každá firma se projevuje vlastními symboly, identifikačními znaky.

Když firmu zakládáme, přemýšlíme o způsobu firemní komunikace. 2. Tvorba firemní komunikace Co tvoří firemní komunikaci? Firemní komunikaci tvoří: 2. Firemní vzhled. 3. Komunikace formou marketingu. 1. Vlastnosti firmy.

Co si představíme pod pojmem vlastnosti firmy? Vlastnosti firmy Firemní symboly Kultura firmy Logo Slogany pro propagaci Název podniku Požadavky Musí být odlišné od konkurence; originální a výjimečné.

Co vytváří firemní vzhled ? Firemní vzhled tvoří způsoby prezentace firmy při kontaktu: s veřejností; se zákazníky; s dodavateli; s odběrateli; s mediálními prostředky.

Co zahrnuje firemní vzhled ? Firemní vzhled zahrnuje: 1. Použití firemních barev. 1. Použití firemních barev. 3. Vzhled firemních budov. 5. Použití jednotných obalů. 2. Tvorbu loga. 4. Použití značky.

Co je hlavním požadavkem na firemní vzhled ? Firemní vzhled Použití barev, sloganů, loga. Míra rozlišení Originalita Jednotný vzhled budov, kombinace firemních barev. Jednotný vzhled budov, kombinace firemních barev. Pozitivní vjem Jednotlivé prvky musí být ucelené, navozovat pocit důvěryhodnosti.

3. Komunikace formou marketingových aktivit Co zahrnuje komunikace formou marketingových aktivit? Marketingové aktivity Výroční zprávy Komunikační mix Tiskový mluvčí Webové stránky Sponzoring Firemní časopisy Kontakt s veřejností

Význam marketingových aktivit Jaký význam mají marketingové aktivity? Ovlivňují postoje Zákazníků Obchodních partnerů Široké veřejnosti Vládních institucí Sdělovacích prostředků Tvorba pozitivního image firmy.

4. Podniková kultura Co si představíte pod pojmem podniková kultura? Podniková kultura Pracovní prostředí Informovanost Sociální oblast Zaměstnanecké výhody Podíl na řízení – akcie. Péče o zaměstnance. Budoucí vývoj firmy. Estetická a materiální vybavenost.

5. Otázky pro žáky 1. Vyjmenujte, co tvoří firemní komunikaci? Firemní komunikaci tvoří: 1. Vlastnosti firmy 2. Firemní vzhled 3. Komunikace formou marketingu

2. Zamyslete se nad identitou firmy ve svém okolí a popište ji. MND Hodonín a.s. Ve městě Hodonín se nachází akciová společnost MND Hodonín a. s., která se zabývá těžbou ropy, zemního plynu a geologickým průzkumem v České republice i v zahraničí. Společnost poskytuje komplexní služby a servis při vrtání a vystrojování průzkumných a těžebních vrtů. Podívejme se jakou firemní komunikaci si společnost vytvořila nejen na domácím trhu, ale i jak se prezentuje v zahraničí. Ve městě Hodonín se nachází akciová společnost MND Hodonín a. s., která se zabývá těžbou ropy, zemního plynu a geologickým průzkumem v České republice i v zahraničí. Společnost poskytuje komplexní služby a servis při vrtání a vystrojování průzkumných a těžebních vrtů. Podívejme se jakou firemní komunikaci si společnost vytvořila nejen na domácím trhu, ale i jak se prezentuje v zahraničí.

Firemní komunikaci MND Hodonín tvoří: 1. Vlastnosti firmy Logo společnosti a jeho využití.

Budova společnosti. 1 Firemní vzhled

1 Komunikace formou marketingu Komunikace s akcionáři zahrnuje: Vydávání výroční zprávy. Vydávání časopisu Uhlí, rudy, který se zabývá problematikou v odvětví. Komunikace s akcionáři zahrnuje: Vydávání výroční zprávy. Vydávání časopisu Uhlí, rudy, který se zabývá problematikou v odvětví. Komunikace se širokou veřejností. Představení společnosti obchodním partnerům. Společnost vytvořila následující způsoby komunikace:

6. Zdroje Texty a fotografie jsou tvorbou autora.