Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno, 4.3.2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunikace a lokace v SL Bc. Jarmila Havelková Regionální knihovna Karviná.
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
STUDENT BUSINESS FORUM 2011 Hradec Králové, Mgr. Tomáš Zdechovský WIFI Czech Republic J AK ZAČÍT PODNIKAT ? ÚSPĚŠNĚ.
Představení společnosti
HRAVĚ S INTERNETEM Jaroslav Sochora. ON-LINE HRY Poslední dobou stále stoupá trend online hraní, virtuální prostředí je stále více propracovanější a interaktivnější.

Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Podpora podnikání v Moravskoslezském kraji Aktivity Agentury pro regionální rozvoj na podporu podnikání a inovací v kraji Mgr. Jiří Štěpán, Agentura pro.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
ERP v praxi cestovního ruchu Radim Jančura, generální ředitel, Student Agency Petr Hampl, obchodní ředitel, Asseco Solutions SiS 2010, , Brno.
Bakalářský studijní obor Elektronika a sdělovací technika B-EST.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Projekt FUTURA Kateřina Koutská. Cíle projektu  Projekt realizuje společnost Respekt institut, o.p.s. ve spolupráci s partnery:  Institut pro evropskou.
„Finanční gramotnost jako nejlepší prevence předlužení občanů“ S ENÁT P ARLAMENTU Č ESKÉ REPUBLIKY 31. března 2009.
1 Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Program BeatBullying: Bojuj proti šikaně!. Projekt BeatBullying je spolufinancován Evropskou komisí a programem Daphne. Veškerý obsah tohoto materiálu.
Virtuální pobočka Moderní doplněk k prodejním kanálům Hypoteční banky Jan Sadil, Bohdan Suchánek 14. září 2011.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
Program INOVACE Projekty na ochranu práv průmyslového vlastnictví
Kulturní a kreativní obory a strukturální fondy Nosticz Palais June 26, 2013 Compiled by A. Marks, Ph.D. (Cant.)
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Účetnictví – Rozvaha, její funkce, obsah a členění
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © 2006 Ministerstvo průmyslu a obchodu Podpora inovací ve firmách.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
MARKETINGOVÝ MIX.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Ekonomika pivovarského průmyslu (vii) - ostatní
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
 Počítačově simulované prostředí obývané jeho uživateli a uzpůsobené k jejich interakci prostřednictvím avatarů  Bezprostřednost a interaktivita  Výhody:
8. Marketing.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Autor práce: Michaela Janová
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Městská knihovna jevišovice
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,

Virtuální světy internet – web – 2D – stránky internet – virtuální svět – 3D – místa >100 virtuálních světů 300 mil. uživatelů sociální sítě, uživateli generovaný obsah web X.0? rostoucí zájem uživatelů i kom. sektoru velcí hráči ve virtuálních světech IBM (interoperability)‏ přechod od 2D do 3D

Virtuální světy - grafy

Virtuální světy - ukázky

Second Life - proč? první a z komerčního hlediska zatím největší virtuální svět nejznámější v ČR možnost výdělku směnitelnost L$ na reálnou měnu

Second Life není to hra je bezplatný průměrný věk 32 let (WoW 17 let)‏ 16 mil. uživatelů cca 2 mil. aktivních potenciálních klientů současná velikost nabídky – cca 250 tis. položek 100 tis. výbava avatara nulové prodejní náklady kolik CZK se utratí během naší přednášky? 1 mil. UDS/den

Second Life - firmy image inovativní firmy marketingový kanál komunikace (interní, externí)‏ testování (nových výrobků, marketingových aktivit)‏ e-learning (podniky, školy)‏

Second Life – v ČR Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Pivovary Staropramen a.s. Policie ČR Český rozhlas - rádio Wave Český rozhlas - rádio Leonardo Agentura CzechTourism Raiffeisenbank a.s. Millward Brown Czech Republic, s.r.o AC Sparta Praha J&T Banka Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, a.s. Regionální knihovna Karviná Ignum s.r.o. CROY wine&design manufacture

Virtuální světy - ukázky

Virtuální světy – co bude sbližování s webem marketing vzdělávání vybudování prodejního kanálu komunikace, komunikace, komunikace nové netušené možností

Děkuji za pozornost.. Martin Dvořák beVirtual, s.r.o.