Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Virtuální světy internet – web – 2D – stránky internet – virtuální svět – 3D – místa >100 virtuálních světů 300 mil. uživatelů sociální sítě, uživateli generovaný obsah web X.0? rostoucí zájem uživatelů i kom. sektoru velcí hráči ve virtuálních světech IBM (interoperability) přechod od 2D do 3D
Virtuální světy - grafy
Virtuální světy - ukázky
Second Life - proč? první a z komerčního hlediska zatím největší virtuální svět nejznámější v ČR možnost výdělku směnitelnost L$ na reálnou měnu
Second Life není to hra je bezplatný průměrný věk 32 let (WoW 17 let) 16 mil. uživatelů cca 2 mil. aktivních potenciálních klientů současná velikost nabídky – cca 250 tis. položek 100 tis. výbava avatara nulové prodejní náklady kolik CZK se utratí během naší přednášky? 1 mil. UDS/den
Second Life - firmy image inovativní firmy marketingový kanál komunikace (interní, externí) testování (nových výrobků, marketingových aktivit) e-learning (podniky, školy)
Second Life – v ČR Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Pivovary Staropramen a.s. Policie ČR Český rozhlas - rádio Wave Český rozhlas - rádio Leonardo Agentura CzechTourism Raiffeisenbank a.s. Millward Brown Czech Republic, s.r.o AC Sparta Praha J&T Banka Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, a.s. Regionální knihovna Karviná Ignum s.r.o. CROY wine&design manufacture
Virtuální světy - ukázky
Virtuální světy – co bude sbližování s webem marketing vzdělávání vybudování prodejního kanálu komunikace, komunikace, komunikace nové netušené možností
Děkuji za pozornost.. Martin Dvořák beVirtual, s.r.o.