Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Vysoké mýto.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Poradenství jako specifický druh psychologické pomoci
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Základní škola a Mateřská škola Bystřice pod Lopeníkem.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Zápis do 1.ročníku ZŠ Základní škola Bohumila Hrabala, Praha 8, Zenklova 52 (Škola jazyků a informačních technologií) anglický jazyk od 1.ročníku 2.cizí.
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Masarykova základní škola
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Zdravá škola.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Komunitní a otevřená škola
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
PROJEKT R E G I O N PROGRAM ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY V ÚSTECKÉM A KARLOVARSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
Organizační formy vzdělávání Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele jako osnova při výkladu učiva ORGANIZAČNÍ FORMY VZDĚLÁVÁNÍ. V prezentaci je.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
ZŠ Nové Veselí a prevence nežádoucího chování
Individuální projekt systémový - OP VVV Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami.
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Společenská odpovědnost a školy
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
Jak na akční plán?.
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Transkript prezentace:

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec ZŠ M.J.Husa Husinec Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Organizační schéma školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Legislativní rámec Soulad se vzdělávacím programem Individuální vzdělávací potřeby Výuka a vzdělávání Klima školy Výsledky vzdělávání Spolupráce s rodiči Hodnocení žáků Práce učitelů a pedagogického sboru Vedení a řízení školy Podmínky školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

KOMUNITNÍ ŠKOLA – SYMBOL ŽIVÉ OBCE demokratický charakter zpřístupnění veřejnosti spolupráce se zájmovými, církevními a vzdělávacími organizacemi přirozené vzdělávací, kulturně společenské a sportovní středisko obce. pohoda věcného, sociálního a organizačního prostředí komunikace s rodiči, veřejností, odbornými a správními institucemi i ostatními subjekty v regionu. Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Desatero komunitní školy 1 Do školy přicházíme vždy včas a v dobré náladě. Dbáme na upravenost a slušné oblečení. Přicházíme připraveni a ochotni se učit. Vzájemně se respektujeme a ceníme si názorů druhých. Jsme vždy zodpovědní za své chování a činy. Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Desatero komunitní školy 2 Jsme ohleduplní a taktní ke každému. Jsme hrdí na výsledky své práce a úspěchy školy. Pečujeme o školu a její okolí. Potrpíme si na dobré mravy a způsoby chování. Vzájemně si pomáháme Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Ekologické desatero 1 Vážíme si života a ctíme zákony přírody. Jsme ohleduplní a citliví k ostatním lidem. Z hlediska života, chápeme své místo v biosféře. Myslíme v souvislostech a domýšlíme důsledky svých činností v životním prostředí. Dodržujeme zákony na ochranu prostředí a toto požadujeme i od ostatních lidí. Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Ekologické desatero 2 Chráníme své zdraví a zdraví ostatních. Hledáme, upozorňujeme a uplatňujeme své možnosti při ochraně a zlepšování životního prostředí. Udržujeme čistotu, pořádek a aktivně pečujeme prostředí v němž žijeme. Učíme se vnímat krásu, milovat přírodu a pomáhat ostatním. Uvědomujeme si vždy svou občanskou a lidskou odpovědnost ve vztazích k životnímu prostředí, a to v zájmu naší současnosti i budoucnosti. Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Legislativní rámec Soulad se vzdělávacím programem Individuální vzdělávací potřeby Výuka a vzdělávání Klima školy Výsledky vzdělávání Spolupráce s rodiči Hodnocení žáků Práce učitelů a pedagogického sboru Vedení a řízení školy Podmínky školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Školní poradenské pracoviště (od šk. r. 2007/08) Speciální pedagog Projekt IPPP pro RŠPP VIP II Integrovaní žáci ZP SPU Hraniční žáci MŠ Rodiče Pedagogové Odborné subjekty Výchovný poradce garantem spolupráce s odbornými institucemi ( PPP, SR MěÚ Prachatice, ÚP, PČR) Metodik prevence preventivní programy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Školní poradenské pracoviště (od šk. r. 2007/08) Formy práce speiálního pedagoga - individuální reedukace - skupinová reedukace - doučování cizího jazyka pro žáky s obtížemi typu SPU - řečová průprava - indiv. konzultace (rodiče, pedagogové, odb. pracoviště) - koordinace péče (tvorba IVP, doporučení ...) Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Legislativní rámec Soulad se vzdělávacím programem Individuální vzdělávací potřeby Výuka a vzdělávání Klima školy Výsledky vzdělávání Spolupráce s rodiči Hodnocení žáků Práce učitelů a pedagogického sboru Vedení a řízení školy Podmínky školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Výuka a vzdělávání Projekt OP VK pro rozvoj vzdělávacího systému Komunitní škola - symbol živé obce. Cíl zavádění nových výukových modulů(systémových návodů) přeměna školního pozemku na environmentální učebnu vybavení školy základními IT pomůckami vč. SW aplikací Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Zavádění nových výukových modulů Podpora -podnikatelské smýšlení -manuální zručnost -ekonomickou gramotnost -tvořivost -samostatnost -iniciativu -týmovou spolupráci   Výukové moduly - fiktivní firmy - regionální reklamní agentura - poznávací cestovní kancelář - společenské služby Husinec   Výstupy - pracovní sešity, sylaby, e - pasporty pro zveřejnění (web školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Přeměna školního pozemku na environmentální učebnu Vybavení školy základními IT pomůckami vč. SW aplikací - multifunkční zahrada - komunitní a zážitkové metody - arboretum - přírodní zážitková stezka - environmentální pobyty pro školy z regionu - vzělání pedagogů i žáků pro užívání IT technologií Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Aktivity školy Pedagogické dny 2009 Exkurze, výlety,vycházky, divadlo Školní časopis Pírko Vánoční rolničky Sportovní kurzy a soutěže Týden evropské kuchyně Schránka důvěry Den Země Evropa ve škole Den dětí Husovy oslavy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Legislativní rámec Soulad se vzdělávacím programem Individuální vzdělávací potřeby Výuka a vzdělávání Klima školy Výsledky vzdělávání Spolupráce s rodiči Hodnocení žáků Práce učitelů a pedagogického sboru Vedení a řízení školy Podmínky školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Klima školy Pohoda věcného prostředí: Pohoda sociálního prostředí: Pohoda organizačního prostředí Demokratičnost společenství školy: Smysluplnost vzdělávání: Výběr volitelných a nepovinných předmětů, zájmových útvarů: Škola – kulturní středisko obce: Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec Legislativní rámec Soulad se vzdělávacím programem Individuální vzdělávací potřeby Výuka a vzdělávání Klima školy Výsledky vzdělávání Spolupráce s rodiči Hodnocení žáků Práce učitelů a pedagogického sboru Vedení a řízení školy Podmínky školy Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Absolventské práce žáků 9.r. Cílem práce je prokázat : schopnost dlouhodobější samostatné práce schopnost vyhledávání a zpracování dat schopnost integrovat učivo více předmětů a nacházet souvislosti mezi jevy a poznatky schopnost napsat vlastní úvahu na dané téma schopnost dokumentačního a výtvarného zpracování tématu schopnost vyjádřit se v cizím jazyku schopnost napsat a upravit text pomocí textového programu v počítači. Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec

Absolventské práce žáků 9.r. Požadavky na absolventskou práci: -   mezioborovost  - vlastní úvahu, či jiná slohová forma zpracování výtah provést  alespoň ze dvou různých informačních zdrojů výtvarnou část prezentovat grafickou úpravou nebo samostatným výtvarným dílem, či zpracováním obrazové dokumentace cizojazyčnou část prezentovat překladem úvodní strany a osnovou práce a krátkým souhrnným komentářem text zpracovat na počítači každý zdroj informací s co nejpřesnější citací Autoevaluace + poradenská činnost ZŠ M.J. Husa a MŠ Husinec