[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VIZUALIZACE V MATLABU Štěpánka Velebová
Advertisements

Udržitelný rozvoj energetiky
Zoner Foto Studio Bohumil Bareš.
Využití cloudových služeb ve školství
Systém Drupal a nejen školní weby
Aplikace elektronických obvodů v Multisimu
(Master Data Manager) B1UP - Správa kmenových dat Ing. Miroslav Beran Servis/Helpdesk.
Prezentace nového SQL modulu Mzdy a personalistika Pavel Pitaš Miloš Jirčík.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy k Ing. Jan Duben Vedoucí projektového týmu březen 2003.
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Diagnostika pacientů s Parkinsonovou chorobou Jan Doležel Vedoucí práce: Ing. Miroslav Skrbek Ph.D.
Softwarový systém DYNAST
Zlepšování jakosti.
Podniková Informatika Cvičení 2 Business Process Architect.
MS EXCEL 2007 Tabulkový procesor. Máte před sebou nejnovější verzi aplikace Excel. Při jejím otevření uvidíte známé listy, na něž jste zvyklí, ale horní.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Adobe Dreamweaver CS4 Ing. Martin Dosedla.
Tvorba webových aplikací
Podnikový systém SEWSS Jakub Charvát STATISTICA Enterprise-wide SPC System.
Microsoft Office PowerPoint
Analýza a popis pracovního místa
Týmová spolupráce s využitím Google Code
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 4.0 (Text)
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
použitelnost webu (usability)
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Rozšíření jednouživatelské verze IS na víceuživatelskou Prezentace Diplomové práce Autor : Libor Tomášek Spoluautoři : Pobucký M., Drábek L. Vedoucí :
Systémy pro podporu managementu 2
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
E-learning ve výuce na SŠ
C# - Úvod Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Metainformační systém založený na XML Autor: Josef Mikloš Vedoucí práce: Ing. Jan Růžička, Ph.D. V/2004.
Databázové systémy Přednáška č. 7 Uživatelské rozhraní.
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
C# - Testování a ladění aplikací Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Dokumentace informačního systému
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Systémy pro podporu managementu 2 Inteligentní systémy pro podporu rozhodování 1 (DSS a znalostní systémy)
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 12.1 (Sestavení z externích zdrojů)
Databázové modelování
Prototypování, testování prototypů Lenka Němečková Komunikace člověk-počítač KISK FF MUNI
Pathfinding s využitím PostGIS Prezentuje : Jan Kolář.
Jak učit databáze v tabulkovém procesoru. Učit vlastně databáze na ZŠ ??? Pro: Práce s velkými objemy dat je jedním z hlavních z hlavních využití PC.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
5. Statistica Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová.
Teorie ES a jejich aplikace Biskup Jiří, Fakulta stavební, ČVUT Praha, Květen 2004.
Projekt LISp-Miner Milan Šimůnek. Milan Šimůnek – Projekt LISp-Miner2 Obsah Význam databází a uchovávaných informací Proces dobývání znalostí z databází.
Testování s TestComplete
31/07/20151 Uživatelské rozhraní (13) Pro standardní akce používat standardní dia- logová okna: –otevření souboru – OpenFileDialog –uložení souboru – SaveFileDialog.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Rezervační systém v prostředí XUL Zdeněk Novák, Petr Ondrejka.
Filtrování záznamů Filtr podle výběru Filtr podle formuláře Rozšířený filtr Symboly, výrazy Dotazy.
1 TaHoma – Interaktivní prezentace Michal Tichý, 4. srpna 2015.
Tabulkový procesor Základní informace o kontingenčních tabulkách a grafech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
3. STEP 7 Basic S © Siemens AG All rights reserved.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Práva dítěte Výchova k občanství
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
, Brno Připravil: Kryštof Német
Transkript prezentace:

[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR

Charakteristika projektu Cíl: o Navrhnout a realizovat uživatelské rozhraní, pro efektivnější práci s daty získaných při usability testech. Cílovou skupina: o Usability experti pro zkoumání dosažených výsledků.

Problémy Nepřehlednost zobrazení dat více účastníků o Větší množství oken se stejnými typy dat od různých uživatelů je nevhodné pro porovnávání účastníků mezi sebou. Výběr analyzačních nástrojů, filtrů a dat účastníků o Použití průvodců (wizards) pro výběr dat, filtrů a nastavení nástrojů je nevhodné

Hierarchie úkolů

Electronic prototype (Medium/High) Elektronický prototyp vytvořen v JustInMind Prototyper. Spoustu interaktivních činností o Drag & Drop. o Není pouhé řetězení vytvořených printscreenů o je možné vytvářet prostředí navzájem provázaných objektů. o Lze používat globálních proměnných a to i ve formě kolekcí. o 30ti denní verze

Use cases Vytvoření analýzy Otevření analýzy Import dat účastníků Výběr analyzovaných dat Výběr nástroje analýzy Výběr filtrů Výběr možností nástrojů Uložení analýzy Otevření šablony nástrojů Uložení šablony nástrojů

Spuštění aplikace

Načtená šablona nástrojů

Otevření šablony nástrojů

Vizualizace dat

Filtrování dat

Vizualizace dat a video

Úkoly pro testování 1. Vytvořit novou analýzu. 2. Importovat data. 3. Vizualizovat data participanta 1,2 a 3 (Participant1, Participant2, Participant3). 4. Pro nástroj Timeline odebrat zobrazení "Real segments" a "Skin conductance". 5. Filtrovat úlohu 2 (Task2). 6. Porovnat doby, za níž participant 1 a 3 (Participant1, Participant3) vykonali úlohu 2 ( Task2). 7. Zjistit přesný čas, ve kterém začali participant 1 a 3 (Participant1, Participant3) vykonávat úlohu 2 ( Task2). 8. Přehrát video od participanta 3 (Participant3).

Výsledky testování Metoda výběru analyzačního nástroje způsobem Drag and Drop zajímavým prvkem. Výběr filtrů dat na samostatném panelu jako snadno pochopitelná komponenta aplikace. Nastavení vizualizačního nástroje mezi filtry není pravděpodobně vhodná pro každý nástroj. Zmatečný výběr analyzovaných dat z dat importovaných Požadavek na taby (záložky), modularitu a škálovatelnost jednotlivých panelů vizualizačních nástrojů i panelů po stranách aplikace.

Návrhy na zlepšení Výběr nástrojů analýzy metodou drag and drop doplnit o možnost jednoduchého kliknutí. Nastavení vizualizačního nástroje jako plovoucí panel, který by na sebe lépe upozornil. Výběr analyzovaných dat z importovaných provádět ve stromové struktuře. Vytvoření tabů a modularita jednotlivých panelů (většinu řeší zamýšlená implementační NetBeans platforma).

Problémy projektu Rozpad projektového týmu o Nedostatek pracovních sil a nadšení o Omezení na nezbytné části o Uživatelské rozhraní bylo navrženo a otestováno pouze v rámci prototypovacího nástroje Justinmind prototyper.

Závěr Komplexní problém o Každý z testovaných subjektů měl prioritu a zároveň problémy v jiné části testu o Je potřeba se zaměřit na flexibilitu rozhraní pro různé skupiny a typy usability expertů podle zaměření například na kvalitu, rychlost nebo průběh provedení analyzovaných akcí. Projekt mě naučil : o Práci s prototypovacím nástrojem Justinmind Protoyper o Mnoho o analyzování dat a datech z usability testů