Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.09 Název pro školu:
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ • 2 přihlášky • termín odevzdání přihlášek: do • termín přijímacích zkoušek: 22. a 23. dubna.
OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II říjen 2010 Marek Mikl. OPVK EU PENÍZE DO ŠKOL II – PROGRAM PŘEDNÁŠKY  OHLÉDNUTÍ – KONCEPCE – 7 min.  ZÁZNAMOVÝ ARCH + DUS.
Další profesní vzdělávání, realizované prostřednictvím úřadu práce
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
EU peníze středním školám Vzdělávací materiály
TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Schůzka tvůrců materiálů v projektu EU peníze středním školám ( )
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Centrum celoživotního vzdělávání
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí Představení projektu.
Představení Fondu dalšího vzdělávání
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování mezd Označení materiálu:
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_UCE_PI_3_20.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
EU peníze středním školám
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
vytvořený v projektu OP VK
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Výsledkové účty - procvičování Anotace: Digitální učební.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – rozpis rozvahy do účtů Anotace: Digitální.
OPAKOVÁNÍ – jednotky délky, hmotnosti, obsahu a času
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_460.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Anotace Žák dokáže zarovnat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže zarovnat text dle potřeb dokumentu v aplikaci.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS PowerPoint Číslo DUM: III/2/VT/2/2/32 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Projekt Rovná šance Číslo projektu: CZ.1.07/1.2.08/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Individuální projekt OP VVV
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_16 _Obsah obdélníku, obsah čtverce
Název projektu: Ve škole po škole
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5

Základní charakteristika projektu  Délka trvání: 24 měsíců  Začátek projektu:  Konec projektu:  Tvorba DUM – Digitálních Učebních Materiálů  Cíl: inovace a zvýšení kvality výuky  Cílová skupina: žáci Gymnázia Karviná

Základní charakteristika projektu  Dokládaný výstup: sady inovativních vzdělávacích materiálů (20 DUM), ověřené v běžné výuce (ověření v praxi není hrazeno z projektu)  Ověření musí být evidováno v záznamovém archu (příloha monitorovací zprávy) a v třídní knize (dodatkem např. EU - OP VK).  Vytvořené DUM musí být zveřejněny a sdíleny s ostatními pedagogickými pracovníky na webu školy nebo např. na

Základní charakteristika DUM  1 DUM = obsah + zpětná vazba  Sada 20 DUM tvoří tematickou oblast  Tematická oblast, ve které jsou inovativní vzdělávací materiály vytvářeny, musí být navázaná na ŠVP nebo platný dokument, podle kterého škola učí  Důraz na autorská práva (původ obrázků, citace)

Průběh projektu  Sada 20 DUM bude postupně umísťována na jednotku Z: do připravených složek  Ověření může být provedeno kolegou  Každý DUM je nutno zapsat do záznamového archu  Ke každému DUM vyrobit PDF verzi  Sada 20 DUM bude proplacena po ověření při dostatečných financích na projektovém účtu

Rozpočet projektu  Celkový rozpočet projektu Kč  – mzdy za tvorbu DUM (odměna)  Superhrubá mzda za 1 DUM: Kč  Hrubá mzda  Kč za 1 DUM  – náklady na nákup techniky  – náklady na administrativu, pomocné síly a spotřební materiál

Podpora  – projekty – DUM GK  Vzorová prezentace + test = 2 x DUM!  Šablona pro tvorbu prezentací  Šablona pro tvorbu testu  Vyhledávač vhodných obrázků

Nejbližší kroky projektu  Do nahlásí každý tvůrce DUM tematickou oblast  Od (každý čtvrtek) odpoledne od 15:30 v učebně IVT 2 začnou pravidelná sezení na podporu tvorby DUM (pro zapsané zájemce)  V 1. fázi tvorba DUM v MS PowerPoint 2010  Ve 2. fázi tvorba DUM v IMPRESS (LibreOffice 3)

Děkuji za pozornost. Autor: Mgr. Henrik Szotkowski