Vzájemné učení PEER REVIEW Proč právě „PEER REVIEW“  Hledání (se)  Nabídka NÚOV  Úvodní setkání  Volba školy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Advertisements

KULATÝ STŮL Metodiky práce v náhradní rodinné péči
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Základní informace o Tranzitní službě Přechod ze Školy do Práce.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
Struktura poradenského procesu
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Aktivita C1 Vzájemné učení škol v oblasti autoevaluace celostátní závěrečná konference Praha Prezentují: Kateřina Žežulová - workshopy Jana.
Konference Jihlava mluví o vzd ě lávání a Montessori pedagogice 2014 Montessori na 1. stupni ZŠ – zkušenosti z praxe.
INVY – International Voluntary Year PŘÍKLAD DOBRÉ PRAXE - PROJEKT Z OBLASTI MLÁDEŽE – SLEZSKÁ DIAKONIE.
Interaktivní Evropa děti pro děti Evropa pestrá i společná Jiří Sumbal ZŠ Kopřivnice, Alšova 1123.
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
„Od osmi do čtyř“ projekt rozvojového partnerství „Asistence“ financovaný z prostředků CIP Equal.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Výstupy z Úvodního semináře
Autoevaluační nástroje na naší škole
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Zdravá škola.
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Představení projektu Trojlístek Konference Rodina spojuje generace Mgr. Gabriela Vybíralová Brno.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Odborná praxe Anglie 2015 Portsmouth Samková Petra.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
Projekt „Rozvoj místního partnerství a trhu práce“. CZ.1.04/5.1.01/ realizováno O.S. „Rozkvět zahrady jižních Čech – místní akční skupina“ a partnery.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Struktura poradenského procesu
Plán vzdělávacích aktivit
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Konference je financována Nadací Sirius
Mgr. Dominika Pudilová manažerka projektu
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Transkript prezentace:

Vzájemné učení PEER REVIEW

Proč právě „PEER REVIEW“  Hledání (se)  Nabídka NÚOV  Úvodní setkání  Volba školy

Masarykova ZŠ, Praha 9-Újezd nad Lesy „ Co dnes dokáže dítě ve spolupráci s ostatními, dokáže zítra samo“ Lev S. Vygotskij 28. základní škola Plzeň, Rodinná tříd žáků - 24 učitelů 33 tříd žáků - 44 učitelů

Co jsme očekávali ?  Navázání kontaktu  Sdílení zkušeností  Pomoc a radu  Získání Know how  Systém v činnosti  Nové podněty  Bezpečí

Jak jsme postupovali...  Nastudování scénáře PR  Objasnění PR ve sboru  Výběr 2 oblastí pro posouzení  Výběr pracovního týmu  Příprava materiálů  Návštěva

Z průběhu setkání opravdu u nás byli...

Co výsledek... a jak dál ?  Reflexe po skončení návštěvy  Závěrečná zpráva  Rozbor závěrečné zprávy  Seznámení ostatních se závěry  Zpracování plánu na zlepšení  Pokračování spolupráce  Zopakování PR - obráceně  Setkání sboroven + ŠD + ŠJ

... je co zlepšovat !  Cenné informace  Nové přátele - partnery  Nové Know – how  Větší důvěru v tým  Novou motivaci Co jsme získali...

POUČENÍ !!! Bez hodnocení, systému a důslednosti není posun na cestě ke kvalitě možný. (možná nejen pro nás)

Poděkování  NÚOV  28. ZŠ Plzeň Miroslav Kurka Masarykova ZŠ, Praha 9-Újezd nad Lesy