NÁVRH INOVACE PŘEDMĚTU ELEKTRONICKÝ OBCHOD Prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav informatiky t: 541142617,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Advertisements

INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Projekty řešené Ústavem mechaniky těles, mechatroniky a biomechaniky Seminář k problematice spolupráce v OP VK
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing.
Témata projektů X13PMT Laboratorní (automatizované) pracoviště pro měření charakteristik fotovoltaických článků Zadavatel: prof. Benda (Ing. Macháček)
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. Leden
Bakalářský studijní obor Elektronika a sdělovací technika B-EST.
Podnikové informační systémy úvod
prof. Ing. Jiří HOLČÍK, CSc.
Studijní obor Informační a automatizační technika www. fsid. cvut
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Technická 2896/ Brno tel.: fax: Ústav jazyků
CW – 13 LOGISTIKA Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2012 ÚVOD – do P i CV.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Výuka ekonomických předmětů VOŠ a SPŠ Šumperk. Výuka ekonomických předmětů SPECIFIKUM NAŠÍ ŠKOLY: – řada studijních oborů denního studia na SPŠ rozdílná.
Workshop SFDP - Telč 2008 Fotogrammetrická dokumentace historických objektů - společná výuka pracovišť dvou fakult ČVUT Ing. Jindřich Hodač, Ph.D. Telč,
1 Vážení studenti, vítejte v atraktivním studijním oboru Podnikání a management v životním prostředí.
Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického.
E - byznys 1.Obchodní činnost zaznamenává v poslední době v České republice značných proměn. 2.Relativní převis nabídky zboží s variabilní poptávkou. 3.V.
Digitální fotografie Struktura a organizace. Digitální fotografie úvod doc. Ing. Stanislav Horný, CSc,
Brno, 2. června Sdružení automobilového průmyslu Technologická platforma „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ Strategická.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2015 ÚVOD.
„Finanční řízení podniku“ Doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Internetové poradenství na portálech e-Governmentu Jana Andrýsková, Jiří Hřebíček Provozně ekonomická fakulta, MZLU Brno.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC) 1. TÝDEN (25. – )
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Praktická ukázka nových výukových textů deskriptivní geometrie RNDr. Hana Šafářová Mgr. Jan Šafařík Ústav.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Motol Sport. Co je to fiktivní firma Fiktivní firma pracuje jako skutečná firma - výrobní, obchodní nebo dopravní. Firma se řídí platnými právními předpisy,
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
2 LOGISTICKÉ SYSTÉMY Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Databázové systémy 2 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Prof. Ing. Jaroslav Jakš, DrSc.
VYSOKÁ ŠKOLA PODNIKÁNÍ, a.s., OSTRAVA PREZENTACE K DS LABEL SEMINÁŘ RADY VŠ
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2009.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Business Activity Monitoring Jiří Kolář. Pojmy a zkratky ● SOA ● Servis Oriented Architecture ● BPMS ● Business Process Management System ● BAM ● Business.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1 Název projektu: Tvorba modulárního systému udělování zápočtů v bakalářském studiu za účelem motivace studenta formou.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zavádění nových produktů na trh B2B
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Podčást D předpisu JAR 23/FAR 23
Organizace a řízení logistiky
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

NÁVRH INOVACE PŘEDMĚTU ELEKTRONICKÝ OBCHOD Prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav informatiky t: ,

Výchozí podmínky: současné potřeby elektronického obchodování firem, procesy standardizace a harmonizace výuky na vybraných vysokých školách EU, navrhuji inovovat vybraná témata předmětu "Elektronický obchod" s cílem: –získávání praktických dovedností studenty při řešení úloh internetového obchodování.

Upravil jsem předmět na inovovaný o tato témata:  Teorie systémů,  Modely systémů,  Strategie elektronického obchodu,  Přímé platby,  Integrace elektronického obchodování (e- commerce, e-government,..),  Tvorba optimálního internetového obchodu.

V laboratorních cvičeních student navrhne systémově možné řešení (projekt) internetového obchodu: takto navržená internetová prodejna umožní studentům –vytvářet variantní katalogy zboží, –vytvářet fiktivní agendy zákazníků a objednávek pro simulaci vhodného uspořádání a funkci internetového obchodu, –vést agendy a jejich přehledy, –využívat variabilního uspořádání vzhledu internetové prodejny, –komunikovat s vyhrazeným serverem, –a využívat modulárně vytvářených šablon a stránek navrhovaného obchodu a tím získávat potřebné údaje pro simulaci variantního řešení internetového obchodu a vytvoření optimalizovaného internetového obchodu.

Výsledky tohoto projektu se projeví: zvýrazněním teoretických a praktických dovedností studentů v oblasti internetového obchodování, v systémovém pohledu na řešení otázek elektronického obchodování.

Rozvojem oblastí elektronického obchodování získává Fakulta podnikatelská perspektivní zaměření pro uplatnění svých absolventů v EU.