HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
GVID – MATURITA 2014 aktuální stav – říjen 2013.
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Práce předsedy zkušební maturitní komise
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013.
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
MALÁ MATURITA 9.ROČNÍKU ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
4. Lekce Dílčí procesy funkčního testování
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Podzimní a zimní měsíce
Základní škola a Mateřská škola Chlebičov DUM 57. Březen 2012 Jarní a letní měsíce.
Realizační tým ICZ duben 2005
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_401_PODZIM Téma: PODZIMNÍ MĚSÍCE, ZAČÁTEK.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Lenka Kšanová (Praha, duben 2016) Výzva dodatkových aktivit- finanční část.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/18
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/18
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Ubytovací stipendia Ing. Tomáš Majer
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
VY_32_INOVACE_12_01_vesmír (Křížovka)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
Procvičování měsíců v roce
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Výzva dodatkových aktivit- finanční část
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona
Transkript prezentace:

HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 Hodnocení způsobilosti v roce 2013 bude provedeno v následujících etapách: 1.PŘÍPRAVNÁ FÁZE 2.PRAKTICKÉ PŘEZKOUŠENÍ 3.VYHODNOCENÍ LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC PŘÍPRAVNÁ FÁZE AUDIT OPAKOVANÉ HODNOCENÍ PRŮBĚŽNÉ HODNOCENÍ ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 LEDEN ÚNOR BŘEZEN DUBEN KVĚTEN ČERVEN ČERVENEC SRPEN ZÁŘÍ ŘÍJEN LISTOPAD PROSINEC KV MT TB PR HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 AMOAMF pracující AMO PŘÍMÉ POZOROVÁNÍ trvání 4 hodin zaměřené na AMO trvání 4 hodin zaměřené na AMO 4 hodin zaměřené na AMO plus další 4 hodiny jako AMO ÚSTNÍ OTÁZKY PŘÍPADOVÉ SIMULACE doplněk přímého pozorování zaměřené na AMO doplněk přímého pozorování zaměřené na AMF doplněk přímého pozorování zaměřené na AMF i AMO PÍSEMNÝ TEST 40 otázek pro AMO40 otázek pro AMF celkem 40 otázek pro AMO i AMF PŘÍPADOVÉ STUDIE Studie 1-2hod NOWCASTING, jinak simulace studie pro AMF HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013

Základním prvkem hodnocení je přímé pozorování práce AMP doplněné o ústní a písemné přezkoušení, případové simulace a případové studie. Každá součást hodnocení je zaměřena na odlišnou oblast znalostí. Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 Samotné přezkoušení se skládá ze tří částí: 1.Příprava na hodnocení. 2.Samotné hodnocení. 3.Vyhodnocení. HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013

HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 PŘÍPRAVA NA HODNOCENÍ Hodnotitel musí v součinnosti s V/LMSl, LMSt s hodnoceným dohodnout individuálně čas a místo hodnocení. Dále si musí připravit odpovídající dokumentaci, kontrolní listy a protokoly nutné k vyplnění. Před samotným přezkoušením hodnotitel musí seznámit hodnoceného se smyslem, účelem, obsahem, kritérii hodnocení, nástroji a metodami hodnocení, které budou při hodnocení způsobilosti hodnoceného použity. Toto poučení by mělo proběhnout minimálně den před hodnocením. Hodnocená osoba by měla být na hodnocení připraven tak, aby se mohla plně soustředit na svoji hodnocenou práci.

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 SAMOTNÉ HODNOCENÍ HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013 Přímé pozorování by mělo začínat převzetím směny hodnocenou osobou a trvat následující 4 hodiny. Hodnotitel by se měl zaměřit na: dodržování náplně práce definované platnou legislativou, používání pracovních postupů a metod, které jsou v souladu s odpovídajícími provozními pokyny, Může přihlédnout i úrovni kooperace v rámci směny, Zaměření ústních dotazů by mělo vyplývat z průběhu přímého pozorování a mělo by se použít na doplnění, rozšíření či opravu. Zvolená případová simulace by měla být alespoň jedna. V tom případě by měla řešit „Co uděláte když… ?“ Konkrétní obsah ústních otázek a případových simulací bude záviset i na typu či projevech počasí (CAVOK, NSW..)

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 SAMOTNÉ HODNOCENÍ HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013 Písemný test obsahuje 40 náhodně vybraných otázek a trvá maximálně 1 hodinu. Otázky jsou generovány automaticky pomocí webové aplikace. Hodnocená osoba zodpovídá otázky na PC. Test je vyhodnocen automaticky pomocí webové aplikace. Při zadání případové studie je vybrána jedna studie ze seznamu na příslušné webové stránce. Podkladové materiály jsou dostupné buď na webové stránce nebo mohou být vytištěny. Hodnocená osoba provede analýzu materiálů a připraví si odpovědi na otázky. Test je vyhodnocen hodnotitelem s využitím webové aplikace.

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 VYHODNOCENÍ Každá část auditu je ukončena zpracováním hodnocení. HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013 Případová studie se kontroluje manuálně s využitím záznamů z odpovídající databáze. Přímé pozorování, stejně jako ústní dotazy a případové simulace, je hodnoceno průběžně. Hodnocení využívá schválené klasifikační stupnice. Na závěr je zpracován protokol „Závěrečné hodnocení“. Pokud hodnocená osoba nesouhlasí s hodnocením či má nějaké výhrady k průběhu hodnocení, musí tuto skutečnost napsat do závěrečného protokolu, nejlépe i se zdůvodněním. Tento rozpor je potom nutné řešit v souladu s platnou legislativou. Písemný test je obvykle vyhodnocován pomocí webové aplikace.

Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 VYHODNOCENÍ Závěrečný protokol jev tištěné podobě uložen v příslušném portfoliu. HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013 Případová studie se kontroluje manuálně s využitím záznamů z odpovídající databáze. Kromě závěrečného protokolu mohou být při auditu zpracovány i kontrolní listy. Ty jsou potom uloženy u konkrétního hodnotitele a to po dobu minimálně 1 měsíce od zpracování hodnocení. Součástí složky hodnocení je kromě protokolu i vytištěný písemný test a případová studie. V elektronické podobě jej potom má k dispozici kromě hodnotitele i V/OLM.