Učte se anglicky 4krát rychleji Úvod Dr. Arkady Zilberman *US Patent 6,341,958.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Advertisements

Komunikace s uživateli knihoven s mentálním postižením Eva Cerniňáková Městská knihovna v Praze.
Jak se UČIT, aby mě to nebolelo
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
JAZYKOVĚDA, JAZYKOVÁ KULTURA, ŘEČ A JAZYK
Řeč, jazyk, mluva.
Název: Než začneme s prezentací VY_inovace_32_VT6789_10 Oblast: Výpočetní technika Stručná anotace: Soubor základních pravidel, které by si každý měl uvědomit.
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
BLISS SYSTÉM .
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
SPECIFIKA VÝUKY POČÍTAČOVÝCH KURZŮ UNIVERZITY TŘETÍHO VĚKU Michal Vojkůvka.
Role supervize v bilanční diagnostice BDg z pohledu poradce pro dospívající z dětských domovů Tento projekt je financován z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.1.
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
Speciální péče na naší škole
CZ.1.07/3.2.05/
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Jak se stát dobrým právníkem?
Metodické pokyny pro předmět Tlumočnický proseminář
Jak se stát dobrým právníkem?
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
Jak psát výstupní hodnocení E-learningový kurz, 5 lekcí Co má výstupní hodnocení obsahovat podle zákona, pravidla hodnocení, čeho se vyvarovat, posouzení.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Slovní zásoba PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Alternativní a augmentativní komunikace
Tlumočník. Náplň práce překlad materiálů z cizího jazyka překlad materiálů do cizího jazyka vyhledávání odborných materiálů a konzultace s odborníky překlad.
VYUČOVACÍ PROCE S A JEHO FÁZE
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Diagnostika a reedukace
Výuka českého jazyka pro cizince na Vysoké škole hotelové v Praze 8
UČENÍ EVA JEŘÁBKOVÁ.
PRŮZKUM UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ VEŘEJNÉ A SOCIÁLNÍ POLITIKY
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Počítačové zpracování češtiny v Ústavu formální a aplikované lingvistiky
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ Mgr. Lucie Pospíšilová.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
UČENÍ.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia PhDr. Libuše Drnková a kol. Jazykové centrum FF UK.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Velká didaktika J. A. Komenský 2.část
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
na Slovanském gymnáziu
Úvod do odborného stylu pro studenty s poruchami učení
Hledáme klíč k právům dětí
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Sociální čtení.
Metody výuky počátečního čtení
Současné trendy důraz na kontinuitu předškolního a počátečního školního rozvoje teorie emergentního rozvoje gramotnosti předškolní období – diskuse o systematické.
Hledáme klíč k právům dětí
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Universidad de Cádiz Mgr. Martin Hoššo
Transkript prezentace:

Učte se anglicky 4krát rychleji Úvod Dr. Arkady Zilberman *US Patent 6,341,958

Úvod Stručná historie vývoje Jazykového mostu. Stručná historie vývoje Jazykového mostu. Proč mají dospělí problémy s výukou angličtiny jako druhého jazyka. Proč mají dospělí problémy s výukou angličtiny jako druhého jazyka. Podvědomé převádění z rodného jazyka do cizího jazyka – hlavní překážka. Podvědomé převádění z rodného jazyka do cizího jazyka – hlavní překážka. Pokusy připojit angličtinu k rodnému jazyku jsou neúčinné. Pokusy připojit angličtinu k rodnému jazyku jsou neúčinné. Řeč – automatické vyjádření myšlenek ; nezáleží kolik slov znáte. Řeč – automatické vyjádření myšlenek ; nezáleží kolik slov znáte. V jakém jazyce přemýšlíme ? Ne v rodném ! V jakém jazyce přemýšlíme ? Ne v rodném !

Principy Jazykového mostu Místo návazného používání simultánní opakování. Místo návazného používání simultánní opakování. Simultánní opakování obnovuje přirozenou schopnost osvojit si angličtinu jako druhý jazyk. Simultánní opakování obnovuje přirozenou schopnost osvojit si angličtinu jako druhý jazyk. Zastaví podvědomé převádění z rodného jazyka do cizího a zlepší přízvuk. Zastaví podvědomé převádění z rodného jazyka do cizího a zlepší přízvuk. Učte se anglicky, a ne gramatiku. Učte se anglicky, a ne gramatiku. Učte se slova v kontextu a obnovte si schopnost vizualizace textu. Učte se slova v kontextu a obnovte si schopnost vizualizace textu.

Vytvořte si správné návyky Vytvořte si správné návyky a odhalte jak se učit anglicky přirozeně. Vytvořte si správné návyky a odhalte jak se učit anglicky přirozeně. Jazykový most obnovuje přirozenou schopnost učit se anglicky. Jazykový most obnovuje přirozenou schopnost učit se anglicky. Udělejte si seznam co byste měli a neměli dělat. Udělejte si seznam co byste měli a neměli dělat. Smíšená výuka : samostudium Jazykového mostu a výuka v kurzech pro veřejnost. Smíšená výuka : samostudium Jazykového mostu a výuka v kurzech pro veřejnost. Podíl samostudia a individuální / skupinové výuky v kurzu ? Podíl samostudia a individuální / skupinové výuky v kurzu ?

Co byste neměli dělat : Co byste neměli dělat : V průběhu mluvení překládat z jednoho jazyka do druhého. V průběhu mluvení překládat z jednoho jazyka do druhého. Učit se nazpamět slova v porovnání s vaším rodným jazykem. Učit se nazpamět slova v porovnání s vaším rodným jazykem. Učit se gramatická pravidla. Učit se gramatická pravidla. Učit se hrozné seznamy slovní zásoby. Učit se hrozné seznamy slovní zásoby. Používat překladová cvičení a pomocné kartičky. Používat překladová cvičení a pomocné kartičky.

Co byste měli dělat : Co byste měli dělat : Místo návazného opakování používejte simultánní opakování. Místo návazného opakování používejte simultánní opakování. Raději poslouchejte a napodobujte než se učit na základě teorie. Raději poslouchejte a napodobujte než se učit na základě teorie. Učte se ve větách, a ne slova. Učte se ve větách, a ne slova. Vždy používejte sluchátka a přesně dodržujte Vždy používejte sluchátka a přesně dodržujte doporučení Jazykového mostu. doporučení Jazykového mostu.

Další rysy Jazykového mostu - I Poslouchejte a opakujte a napište si všechna slova, která poznáte. Poslouchejte a opakujte a napište si všechna slova, která poznáte. Elektronický slovník, který vytváří vaše představy. Elektronický slovník, který vytváří vaše představy. Žádná gramatika, žádné učení se zpaměti Utváření anglického centra řeči. Žádná gramatika, žádné učení se zpaměti Utváření anglického centra řeči. Přímé vytváření slovních bloků – situace bez používání rodného jazyka. Přímé vytváření slovních bloků – situace bez používání rodného jazyka.

Další rysy Jazykového mostu - II Rozvoj dovedností poslechu, mluvení a psaní. Rozvoj dovedností poslechu, mluvení a psaní. Růst aktivní anglické slovní zásoby. Růst aktivní anglické slovní zásoby. Přidávání nových výukových lekcí a materiálů na internetu zdarma. Přidávání nových výukových lekcí a materiálů na internetu zdarma. Příprava na zkoušky TOEFL a jiné certifikační programy. Příprava na zkoušky TOEFL a jiné certifikační programy.

Shrnutí Patentovaná metoda Jazykového mostu ukazuje jak mozek pracuje. Patentovaná metoda Jazykového mostu ukazuje jak mozek pracuje. Je čtyřikrát účinnější. Je čtyřikrát účinnější. Působí příznivě vzhledem k jednotlivým výukovým stylům. Působí příznivě vzhledem k jednotlivým výukovým stylům. Stejně účinný u samostudia, online i off-line výuky. Stejně účinný u samostudia, online i off-line výuky.

Závěr Jazyková schopnost naučit se anglicky je obnovena do původní funkce – dětského vnímání. Jazyková schopnost naučit se anglicky je obnovena do původní funkce – dětského vnímání. Používejte zároveň software pro samostudium a výuku pro veřejnost online. Používejte zároveň software pro samostudium a výuku pro veřejnost online. S oftware Jazykového mostu napomáhá odbornému a profesnímu růstu. S oftware Jazykového mostu napomáhá odbornému a profesnímu růstu. Jazykový most je skvělý prostředek pro současné digitální studenty k osvojení angličtiny. Jazykový most je skvělý prostředek pro současné digitální studenty k osvojení angličtiny.