Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy pomohla položit lživá východiska Sexuální Revoluce : • Lidé jsou v podstatě dobří a sílu sexuality nezneužijí. • Nejdůležitější, a pro nás na prvním.
Advertisements

pro společnost Chodura
Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Vyplývání a propoziční postoje Lucie Vondráčková
IveHale s.r.o..
Psychologie sportu stolního tenisu a tenisu obzvlášť Vojtěch Kaplan O4A.
Lidská komunikace.
PSYCHICKÉ PROCESY A STAVY
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
HUMANISTICKÁ PSYCHOLOGIE
Neverbální komunikace
Komunikace.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Empatie. Vcítění je složitý vnitřní proces skládající se z následujících složek:  Jsem připraven/a vžít se do situace svého protějšku. (Jak se ti v této.
Copyright, 2005 Exodus Global Alliance Základy pomohla položit lživá východiska Sexuální Revoluce : Lidé jsou v podstatě dobří a sílu sexuality nezneužijí.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_3.1.1.
Komunikační dovednosti
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
KONFLIKT ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
KOMUNIKACE OLGA BÜRGEROVÁ. CÍLE:  VÝZNAM PRVNÍHO DOJMU  UMĚT NAVÁZAT KONTAKT.
(specifické prostředí ve škole)
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Zdravá škola.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
KRÁSA KOLEM NÁS Jako kýč jsou v umění označována díla, která jsou příliš okázalá, rušivá. Jedná se také o laciné napodobeniny a nekvalitní ztvárnění určitých.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Prace : Alish Sarsenali Kontrol: Ingrid Matošková Praha 2014 Predmet : Psyhologia.
Komunikace s rodiči.
Chyby ve vnímání První dojem Haló efekt Soukromé teorie osobnosti
MARKETINGOVÝ MIX.
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Komunikace I. Petr Machala. KOMUNIKACE (z lat. učinit společným) přenos informací slovně – mimoslovně – činy (chováním a jednáním) Vážně jsi tam byla?
Zásady efektivní komunikace
KOMUNIKACE.
Aktivní naslouchání Nejdůležitější dovedností v procesu komunikace s partnerem je naslouchání.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Právo souhrn pravidel stanovených a vynutitelných státem organizuje a řídí lidské soužití.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Mimoverbální komunikace
Strategie regionu, obce
Komunikace. Komunikace – neverbální „řeč těla“ zrakový kontakt mimika gesta pohyby doteky oblečení.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Média - jak s nimi a jak na ně?
ANALYTICKÉ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Atraktivní zaměstnavatel
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Nejdůležitější dovedností s partnerem je naslouchání.
Mgr. Helena Hubatková Selucká VIKBB35 Podpora čtenářství – podzim 2013
Psychologické působení propagace
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Témata kognitivní psychologie
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE Sociální komunikace.
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR

Komunikace obecně aniž si to uvědomuji, aniž chci  vysílám signály signál se nějak zrcadlí v příjemci styl komunikace vychází z  osoby  značky (popř. firemní kultury) pokud komunikuji cíleně, měl bych být otevřený  naslouchám  vážím si názoru každého člověka  říkám co si myslím a cítím komunikace

Obecné schéma komunikace komunikace kdokomu jakým kanálem co s jakým záměrem s jakým výsledkem říká

komunikace vnímání (zpracování) Slova 7% Zvuk 38% myšlenka příjem pomocí sluchupříjem pomocí zraku řeč těla 55%

Proč komunikovat aktivně? nestačí pasivně čekat až si nás všimnou chceme veřejnosti doručit naši nabídku chceme získat podporu chceme vnést do společnosti naše hodnoty chceme více členů chceme sdělit něco konkrétního bojujeme o pozornost propagace skautingu

Boj o pozornost „kup si nové auto“ „běž k volbám“ „přispěj na nemocné“ denně na nás působí stovky podnětů stejně tak to děláme i my propagace skautingu

Náš boj o pozornost v hlavě člověka i my bojujeme o prostor v HLAVĚ člověka čím víc vás téma zajímá, tím jistěji si ho všimnete čím méně vás zajímá, tím silnější a poutavější musí být oslovení propagace skautingu

Náš boj o pozornost jsme jedni z mnoha veřejnost má jen omezenou schopnost přijímat podněty a informace nemáme šanci sdělit ji vše co chceme musíme vybírat a zajímavě podávat propagace skautingu

Pohled do jedné HLAVY každá „věc“ má v hlavě své místo zde vznikají konotace, asociace společně vytváří chumel z něho se odvíjí náhled a postoj jde o jakýsi otisk v hlavě člověka propagace skautingu

Z čeho se skládá otisk v hlavě mediální poznatek prchavá vzpomínka subjektivní pocit osobní zkušenost osobní zážitek zprostředkovaná zkušenost obraz pachová stopa skauting a komunikace

Otisk v hlavě se neustále přetváří každý nový podnět se v něm odrazí dle síly podnětu se přetvoří i postoj člověka podněty přichází:  mimovolně (při činnosti, setkání, chování…)  cíleně (naší aktivní komunikací) propagace skautingu

Co je komunikace s veřejností? každý náš krok, který se dotkne veřejnosti Kroky tvořící asociace v jejich HLAVĚ co z toho vyvodit:  uvědomit si to a myslet na to při všech krocích  kde to jde aktivně komunikaci ovlivňovat propagace skautingu

Co je aktivní komunikací s veřejností? 1.Sladit se v tom co chceme říkat – náš obraz = INTERNÍ komunikace předchází EXTERNÍ 2.Konfrontovat s obrazem v očích veřejnosti 3.Upravovat – sladit – obraz v očích veřejnosti k obrazu žádoucímu (našemu?)  v omezeném rozsahu toho nejdůležitějšího, co vyvolá námi žádanou odezvu propagace skautingu

Jak dosáhnout souladu? (náš image x názor veřejnosti) mít na paměti, že jsme jedni z mnoha vybírat to nejdůležitější či méně známé odlišit co posilovat, zachovat, potlačit nacházet nejpoutavější podání snažit se sjednotit slova a činy komunikovat stejné sdělení propagace skautingu

Co je efektivní externí komunikace skauting a komunikace partneři zpráva média potřeba lobby evaluace cílová skupina kampaň

Shrnutí – otázky do pléna jak si veřejnost o nás utváří obraz?  čímkoli se jí dotkneme proč komunikujeme?  aby o nás veřejnost věděla  aby si veřejnost o nás myslela to, čím doopravdy jsme (to co chceme) kde se komunikace odehrává?  kontaktní místa skauting a komunikace